Echt weer een onzinnige streamlock, alles is al gezegd en dan een streamlock. Daar wek je als productie alleen maar meer argwaan mee. Lekker slimquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:45 schreef bosb het volgende:
we mogen niet weten dat het hokje lieke gepusht heeft "boven op huub te duiken" In de tijd dat ze schoonmaakster was.
Mooi gezegd, en zeker weten. Het is ook gewoon TE toevallig hoe het allemaal gegaan is. Net zoals dat 1% en 0% een stel vormen. Komop, er zijn 7 bewoners en 6 daarvan zijn in een relaaaasssie. 'k Weet wel in zo' n huis is dat anders, maar this is too much.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
Lieke moest huub neuken, dat is wat het hokje wilde toen. Daar komt het op neer.
Lieke was vrij daarin, maar werdt wel gepushed.
In die tijd zat ze ook in de selectie procedure, en de vraag is nu natuurlijk of Lieke handig gebruik maakte om door de selectie te komen door inderdaad met Huub aan te klooien of niet.
Heeft Lieke huub gebruikt om in het huis te komen? (zoals Syl eigenlijk altijd al had gezegt)
Dat is onzin want de eerste sex vond plaats toen Lieke nog niet in de kooi zat,dan zou zij een heel groot risico genomen hebben.De sex was al geweest dus de febo had haar dan niet meer nodig gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
Lieke moest huub neuken, dat is wat het hokje wilde toen. Daar komt het op neer.
In die tijd zat ze ook in de selectie procedure, en de vraag is nu natuurlijk of Lieke handig gebruik maakte om door de selectie te komen door inderdaad met Huub aan te klooien of niet.
Heeft Lieke huub gebruikt om in het huis te komen? (zoals Syl eigenlijk altijd al had gezegt)
Indirect heeft Lieke dat al toegegeven: Ik val niet op mannen als Huub.........quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
natasia, huub, sylvia, eric, jaap, brian en amandaquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Nadia en Dennix hadden ze er nooit in moeten doen. De groep rond mei/juni was de beste en leukste groep.
Natasia, Lieke, Amanda, Eric, Huub, Jaap en Brian. Niet dat Natasia een leuk personage was, maar de show was toen wel op zijn hoogtepunt.
Welke groep vonden jullie het leukste?
De groepen huub en Sylvia tegen Nathanael en Bart. De rest van de 'spelers' waren NVT...quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Nadia en Dennix hadden ze er nooit in moeten doen. De groep rond mei/juni was de beste en leukste groep.
Natasia, Lieke, Amanda, Eric, Huub, Jaap en Brian. Niet dat Natasia een leuk personage was, maar de show was toen wel op zijn hoogtepunt.
Ik vermoed zelfs wel dat er meer tussen Syl en Lieke speelt... soms denk ik wel eens dat Sylvia's vertrek iets te maken heeft met Lieke's komst. Sylvia was mij te kwaad op Lieke mocht ze zich al de villa ingeneukt hebben dan lijkt het met verder niet iets om je erg druk over te maken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
Ze hadden er twee mannen bij moeten doen.Al die wijven in huis is niks.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mooi gezegd, en zeker weten. Het is ook gewoon TE toevallig hoe het allemaal gegaan is. Net zoals dat 1% en 0% een stel vormen. Komop, er zijn 7 bewoners en 6 daarvan zijn in een relaaaasssie. 'k Weet wel in zo' n huis is dat anders, maar this is too much.
Dan doet Jaap zijn werk goed, elkaar uitelkaar drijiven.....quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:53 schreef Desii het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat zowel Huub als Lieke echt verliefd zijn...... daarom zie je twee gekwetste koppies, dankzij stookjaap
dat vond ik ook een toptijdquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
De groepen huub en Sylvia tegen Nathanael en Bart. De rest van de 'spelers' waren NVT...
Maar ze werd wel gepushed!!!!!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:52 schreef riri het volgende:
het ging over dat lieke zich door achter niet liet dwingen iets te doen waar ze niet achter stond ......Streamlock
Daar twijfel ik inmiddels niet meer aan, ik heb al zovaak mijn twijfels geuit over Lieke. Ze is wat mij betreft volledig door de mand gevallen vanavond. Neemt niet weg dat N en D dat hok eerder mogen verlaten dan Lieke.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
Ja ze heeft zich aardig verluld. Ze moest voor de show natuurlijk wat tegengas geven,wat ze nu uitlegt als "ik doe mijn eigen ding'.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
Ik ben het met je eens; Huub, Lieke, Amanda, Natasia, Brian, Jaap en Eric. Dat was voor mij de leukste groep en tijd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:53 schreef Yollie het volgende:
Huub moet de relatie met Lieke gewoon beeindigen dan krijgen we gewoon het ondeugende boefje weer terug
Stookjaap? Hadden zo voordat hij bij ze was dan geen ruzie? Dzjee, ze vechten de hele tijd al, zolang ze samen zijn. Jaap sust en staat er enkel tussen.....quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:53 schreef Desii het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat zowel Huub als Lieke echt verliefd zijn...... daarom zie je twee gekwetste koppies, dankzij stookjaap
Ik heb nooit een hele groep leuk gevonden.Naar mijn mening is de kooi het meest afgezakt door de binnenkomst van Amanda.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
precies...quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:52 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat is onzin want de eerste sex vond plaats toen Lieke nog niet in de kooi zat,dan zou zij een heel groot risico genomen hebben.De sex was al geweest dus de febo had haar dan niet meer nodig gehad.
Sylvia zit lekker in Barcelona en dat is wèl zo slim van haar...quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:54 schreef neehe het volgende:
Sylvia was gewoon jaloers.
ja idd........ toch stuit het mij tegen de borst;quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:54 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan doet Jaap zijn werk goed, elkaar uitelkaar drijiven.....![]()
Preceis zoals je zegt, maar je conclussie is verkeerd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:52 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat is onzin want de eerste sex vond plaats toen Lieke nog niet in de kooi zat,dan zou zij een heel groot risico genomen hebben.De sex was al geweest dus de febo had haar dan niet meer nodig gehad.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Echt jammer, dat een gesprek dat essentieel kan zijn voor het verdere
verloop van het spel, niet op de streams wordt voortgezet ....
Kut losers van de FEBO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En misschien was Sylvia sowieso jaloers op Lieke omdat zij met Huub is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vermoed zelfs wel dat er meer tussen Syl en Lieke speelt... soms denk ik wel eens dat Sylvia's vertrek iets te maken heeft met Lieke's komst. Sylvia was mij te kwaad op Lieke mocht ze zich al de villa ingeneukt hebben dan lijkt het met verder niet iets om je erg druk over te maken.
Absoluut,Sylvia had tot mijn grote teleurstelling hele enge trekjes.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:54 schreef neehe het volgende:
Sylvia was gewoon jaloers.
+1quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:53 schreef Yollie het volgende:
Huub moet de relatie met Lieke gewoon beeindigen dan krijgen we gewoon het ondeugende boefje weer terug Lieke remt hem in alles. Ik kan haar niet waarderen.
Lieke heeft altijd gezegd nooit sex te hebben in dat hok maar tijdens het eerste het beste personeelsfeestje neuk ze met Huub.......tel uit je winst.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:52 schreef kybe het volgende:
[..]
En terecht begint Huub te steigeren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:58 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke ik vergelijk dit maar even als een vakantie liefde
[ afbeelding ]
Niks slim, ze is er uit geflikkert.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:56 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Sylvia zit lekker in Barcelona en dat is wèl zo slim van haar...![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:58 schreef STAP01 het volgende:
En Lieke durft boos te worden omdat Huub raar kijkt ze wil dat hij haar uit laat praten. Dat kind lult aan een stuk door en laat anderen nooit uitpraten!!!!!!!!!!!!!!
Ze kwam anders flink jaloers over vond ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:00 schreef Sonique het volgende:
Dat Syl jaloers was/is, is natuurlijk onzin.
Sylvia en Huub waren echt geen 'lovers', maar meer broer en zus imo..
Dat zegt dan niet dat je niet jaloers kan zijn toch?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:00 schreef Sonique het volgende:
Dat Syl jaloers was/is, is natuurlijk onzin.
Sylvia en Huub waren echt geen 'lovers', maar meer broer en zus imo..
Syl mocht Lieke niet omdat Syl vond dat Lieke zich naar binnen heeft geneukt (precies waar ze nu over praten)quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:02 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze kwam anders flink jaloers over vond ik.
Lees mijn post van 00.54 uur.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit lijkt op exit Lieke volgende ontslagronde, goed gedaan FEBO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En 0% en 1% blijven weer ongemoeid .......
Altijd hetzelfde bij jou.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:05 schreef Darklight het volgende:
Tuurlijk heeft die teef zich de villa ingeneuk
IWordt tjd dat ze vertrekt![]()
Hoe verzint Lieke het. Takkewijf.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:02 schreef Maria44 het volgende:
Lieke hoort Huub zovaak over vrouwen en sex zegt ze.
Al lang niet meer.
Genieten was dat, eerst een goed gesprek samen................................en gààn samen....quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn mooiste groep was, toen Bart en Huub 'vrienden' werden....
van alle mensen was de relatie tussen Sylvia en Huu het eerlijkst en puurt imo...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zegt dan niet dat je niet jaloers kan zijn toch?
En dat ze met elkaar omgingen als broer en zus zegt ook niets persé. Misschien vond Sylvia Huub leuker dan ze deed voorkomen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:55 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens; Huub, Lieke, Amanda, Natasia, Brian, Jaap en Eric. Dat was voor mij de leukste groep en tijd.
Ja, ik mag haar gewoon niet, kan tochquote:
Ik vind 1% en 3% nog veeeeeel minder toevoegen, die mogen eerst wieberen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:08 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, ik mag haar gewoon niet, kan toch
Ze speelt het spel ook helemaal niet, voegt niks toe daar in het huis
Als ze weg is, zal je haar niet eens missen
Dieptepunt: Nadia en Dennisquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:06 schreef Darklight het volgende:
Leukste vond ik toen Nathanael er nog in zat, met de komst van Amanda is alles bergafwaarts gegaan
Met als dieptepunt de komst van Lieke
Ja kloptquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind 1% en 3% nog veeeeeel minder toevoegen, die mogen eerst wieberen.
Ja, voor mij voelt dit ook niet goed, jammer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:11 schreef riri het volgende:
de enige vrouw die geen golddigger is in dat huis is Lieke wel.....huub is voor mij afgegaan nu
Hé hallo, vergeet je N en D......die mogen van mij eerder vertrekken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
Huub: Je gebruikt gewoon mensen.... Lieke jankend de kamer uit.... einde Lieke...
Als ze zich houdt aan d'r principes gaat ze dus morgen d'r 24 uur aanvragen...
Ken jij de achtergrond van Lieke wel en aan welke tv- programma's ze heeft meegedaan etc.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:11 schreef riri het volgende:
de enige vrouw die geen golddigger is in dat huis is Lieke wel.....huub is voor mij afgegaan nu
Na die kop koffie ging het idd hard bergafwaarts.... toen was het ook gebeurt met leuke intelligente stemmingen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:06 schreef Darklight het volgende:
Leukste vond ik toen Nathanael er nog in zat, met de komst van Amanda is alles bergafwaarts gegaan
Met als dieptepunt de komst van Lieke
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:12 schreef Dark het volgende:
Zou het kunnen zijn, dat Lieke huilt omdat Huub haar door heeft?
ach wel nee. Huub is boos de laatste tijd. Boos op de Febo...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:12 schreef ToughLove het volgende:
Hmmmm, ik vind dit niet eerlijk van Huub. Ik snap dat hij twijfels heeft. Maar dit is wel heel overdreven, hij heeft zich gewoon laten manipuleren door Jaap.
Dat denk ik dus ook, Lieke jankt omdat Huub haar geraakt heeft waar het pijn doet, de waarheid!quote:
Hallo he! Ik zou ook tranen met tuiten huilen als dit soort dingen tegen me gezegd werden!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:13 schreef Darklight het volgende:
Lieke huilt wel snel, is toch al de 2e keer vandaag?
Die trekt het ook niet meer daar
ja dat komt aan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, Lieke jankt omdat Huub haar geraakt heeft waar het pijn doet, de waarheid!
Stookjaap denkt ook: Alles voor de winst! en gelijk heeft hij....quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:16 schreef neehe het volgende:
En straks loopt hij weer achter Lieke aan.
En vanwaar opeens die ommezwaai van Huub ?
Joris zei nog dat hij blij met Lieke mocht zijn.
Huub luisterd te veel naar stookJaap, de sukkel.
Waarom doet hij er dan aan mee.Zou nooit tegen mijn gevoel ingaan om express ruzie te moeten zoeken met iemand waar ik om geef.Nadia mag niet gepakt worden dus gaan we maar weer het Lieke en Huub script doen.Huub is echt gek als hij dat doet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
ach wel nee. Huub is boos de laatste tijd. Boos op de Febo...
En nu weten we waarom...
Als het niet waar is wat iemand tegen je zegt word je boos en loop je niet weg om te janken, denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo he! Ik zou ook tranen met tuiten huilen als dit soort dingen tegen me gezegd werden!
Leugens zijn fataal in het spel... die vreten....quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:15 schreef yellowfirst het volgende:
Eindconclusie|: Lieke is toch niet zo sterk als iedereen dacht......![]()
"Nooit meer naar Huis, OLE OLEEEEJJJ!!!'quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom doet hij er dan aan mee.Zou nooit tegen mijn gevoel ingaan om express ruzie te moeten zoeken met iemand waar ik om geef.Nadia mag niet gepakt worden dus gaan we maar weer het Lieke en Huub script doen.Huub is echt gek als hij dat doet.
Nee, ze heeft zich verdacht opgesteldquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:19 schreef ruby het volgende:
Heeft Lieke zich ergens verdekt opgesteld?
Wel als je het een keer zat bent en onmacht voelt misschien?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Als het niet waar is wat iemand tegen je zegt word je boos en loop je niet weg om te janken, denk ik.
dit zijn allemaal voorbeelden die hij in 1 keer bijelkaar kan opnoemen, dit zit hem echt al langer dwars en nu gooit hij het eruit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:12 schreef ToughLove het volgende:
Hmmmm, ik vind dit niet eerlijk van Huub. Ik snap dat hij twijfels heeft. Maar dit is wel heel overdreven, hij heeft zich gewoon laten manipuleren door Jaap.
Inderdaad, en niet de eerste keer. Schijnbaar blijft hij twijfelen aan Lieke. Hij moet dan gewoon stoppen en niet door blijven gaan. Hoe geloofwaardig is Huub nog als hij keer op keer maar door blijft gaan met dezelfde verwijten en vraagtekens die hij heeft.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:09 schreef Ziet het volgende:
oeps... je gebruikt gewoon mensen...
keiharde opmerking van huub en lieke loopt huilend weg
Hmmm ik jank net zo hard bij onterechte beschuldigingen als bij waarheden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Als het niet waar is wat iemand tegen je zegt word je boos en loop je niet weg om te janken, denk ik.
Opvallend dat de buitenwacht hetzelfde over Lieke dacht./denkt.......quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Leugens zijn fataal in het spel... die vreten....
Jankerdquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm ik jank net zo hard bij onterechte beschuldigingen als bij waarheden.![]()
Ik vind het een tekortkoming van Huub dat hij niet kan dealen met de situatie mocht Lieke iemand anders leuk vinden en zij daarom wegmoet. Lieke zou gewoon de strijd aanmoeten gaan. Wie wint Jaap? Nu verloochent ze haar pricipes door toch bij Huub te blijven...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:19 schreef bosb het volgende:
Huub moet gewoon lieke ook gebruiken in het spel en daarna maar weer verder zien.... lekker seksen, gegarandeerde dekking, samen beigen. Dom dat hij dat nu weggooit.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opvallend dat de buitenwacht hetzelfde over Lieke dacht........
Spammerquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:24 schreef dgk_fan het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] REDAKTIE ! DENNIS PLEASE ! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik hoop voor je dat hij nog leeft, zijn slaaltje zat wel erg strak .quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:24 schreef dgk_fan het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] REDAKTIE ! DENNIS PLEASE ! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze is zeker oprecht, 100%.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Lieke wel oprecht is nu trouwens .....
Omdat ondanks alles er echt liefde is tussen Lieke en Huub.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:26 schreef bosb het volgende:
Waarom zegt lieke niet lekker tegen huub dat hij op moet rotten... het is UIT, OVER.
Door het feit dat ze dit accepteert ga ik aan haar twijfelen. Ben dan wel geen vrouw, en snap vrouwen (soms) ook niet altijd, maar volgens mij zou je dit niet moeten accepteren.
Als ie heeft uitgesproken dat ze mensen gebruikt lijkt hij me geen andere optie te hebben dan haar proberen weg te stemmen.... en Lieke kan hetzelfde proberen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, en niet de eerste keer. Schijnbaar blijft hij twijfelen aan Lieke. Hij moet dan gewoon stoppen en niet door blijven gaan. Hoe geloofwaardig is Huub nog als hij keer op keer maar door blijft gaan met dezelfde verwijten en vraagtekens die hij heeft.
Ja, of doen wat Jaap zegt. Gooi dat relatiegeneuzel aan de kant en heb lol met elkaar. Met z'n drieën zijn ze gewoon sterk en kunnen lol maken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ie heeft uitgesproken dat ze mensen gebruikt lijkt hij me geen andere optie te hebben dan haar proberen weg te stemmen.... en Lieke kan hetzelfde proberen.
voor mij nog niet helemaal klaar.... Er zijn toch ook grenzen aan wat je accepteert bij liefde?? Als ik haar zo zie huilen, en hysterisch doen als vanochtend dan denk ik, als je zo boos bent stop je er toch mee...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Omdat ondanks alles er echt liefde is tussen Lieke en Huub.
Weiliswaar op de verkeerde voet begonnen en uitgegroeid tot echt liefde. Voor Huub kan de relatie nit op een leugen zijn gebaseerd.
Klaar.
Ik zit hier een beetje voorquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat hij nog leeft, zijn slaaltje zat wel erg strak .![]()
Dat zou jij doen, dat zou ik doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:30 schreef bosb het volgende:
[..]
voor mij nog niet helemaal klaar.... Er zijn toch ook grenzen aan wat je accepteert bij liefde?? Als ik haar zo zie huilen, en hysterisch doen als vanochtend dan denk ik, als je zo boos bent stop je er toch mee...
Laat dat "WE" maar weg hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zit hier een beetje voor [ afbeelding ] op mijn vrije
zaterdagavond streams te kijken.![]()
Daar betaal ik niet voor hoor RTL!! WE WANT DENNIS !!![]()
Lijkt mij ook een goede oplossing. Maar dat wilt Huub niet, want dan moet hij Lieke wegstemmen uit zelfbescherming. Omdat hij zoveel van haar houdt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, of doen wat Jaap zegt. Gooi dat relatiegeneuzel aan de kant en heb lol met elkaar. Met z'n drieën zijn ze gewoon sterk en kunnen lol maken.
Heb je mooi even de tijd om je Poeg te gaan poetsenquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sjees...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel goeie streams vanavond trouwens![]()
Ja precies, en volgens mij zou ook lieke door moeten hebben dat dat vertrouwen weg is, en er lekker een punt achter moeten zetten..quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zou jij doen, dat zou ik doen.
Maar ik denk dat Lieke echt oprecht verlieft is op Huub.
Maar het vertrouwen is weg bij Huub, en ook al wil hij heel graag, het kan niet...
Ach, dat houden van, dat doet Huubje voornamelijk van zichzelf. Lieke wegstemmen zal vermoedelijk niet gaan omdat Jaap haar vast blijft houden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:33 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een goede oplossing. Maar dat wilt Huub niet, want dan moet hij Lieke wegstemmen uit zelfbescherming. Omdat hij zoveel van haar houdt.
Volgens mij was het remise ..........quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
Superstreams. Eindelijk inhoud en gesprekken die de kern raken.
Al heb ik geen idee wie er gewonnen heeft met Monopoly...![]()
Dat zou op dit moment idd een gezond plan zijn. Maar het hokje achter de febo had natuurlijk een verhaallijntje bedacht rond Lieke. En dat duurt even voor ze naar de volgende fase mogen. Ze zijn zich al een tijd aan elkaar aan het irriteren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, of doen wat Jaap zegt. Gooi dat relatiegeneuzel aan de kant en heb lol met elkaar. Met z'n drieën zijn ze gewoon sterk en kunnen lol maken.
En dat geloof ik nu net niet. Ik denk dat, zeker vanaf het begin, Huub meer gevoel heeft gehad voor Lieke dan omgekeerd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zou jij doen, dat zou ik doen.
Maar ik denk dat Lieke echt oprecht verlieft is op Huub.
Maar het vertrouwen is weg bij Huub, en ook al wil hij heel graag, het kan niet...
Ik kan me wel voorstellen dat als ik helemaal verliefd ben en de weg kwijt ik heel diep zou gekwetst zijn...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:34 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja precies, en volgens mij zou ook lieke door moeten hebben dat dat vertrouwen weg is, en er lekker een punt achter moeten zetten..
Maar idd, dat is wat ik zou doen (en jij waarschijnlijk ook)
Mijn Puch glimt als het haar van Frits de Frituurkoning na een dag hard werken !!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Heb je mooi even de tijd om je Poeg te gaan poetsen![]()
Het is het verdedigende van Lieke die het laat ontploffen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:37 schreef ruby het volgende:
Het is op zich niet zo'n punt dat Huub zich uitspreekt, maar ze werd een paar uur onderworpen aan een kruisverhoor waaruit blijkt dat Huub Lieke niet vertrouwt. Het was de manier waarop wat niet zo gezellig aanvoelt.
Maar kun je in dgk net zo ongeremd verliefd worden als buiten? Met al die camera's en medespelers die je eruit willen hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als ik helemaal verliefd ben en de weg kwijt ik heel diep zou gekwetst zijn...
zo zie ik het ook........quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
zowel lieke als huub is oprecht.. lieke denkt oprecht dat ze niet zo is en huub kaart oprecht aan waar hij mee zit....
Waarschijnlijk weet Huub al wie er komt, vandaar deze domme actie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef beequeen het volgende:
OMG, nu hoopt D dat er een mooie vrouw binnenkomt niet voor hem maar voor Huub.
D uit de wind houden dus....pffff.
Misschien voelt ze zich aangevallen door de manier hoe Huub haar ondervraagt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is het verdedigende van Lieke die het laat ontploffen.
jep, Jaap gaat hier vermoedelijk ook de dupe van worden. Hij moet zich daar gewoon aan onttrekken, aan dit relatie geneuzel, want straks is hij de bliksemafleider en schuldige aan iets waar hij niets aan kan doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Trouwens wel knap lullig dat Huub dat allemaal gezegt heeft in het bijzijn van Jaap, dat doe je toch niet.
dat was juist goed, omdat Huub door had dat Jaap zat te stoken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Trouwens wel knap lullig dat Huub dat allemaal gezegt heeft in het bijzijn van Jaap, dat doe je toch niet.
Ja maar nu moet ik wel zeggen dat Huub Lieke wel in een hoek drijft. Ze kan het niet goed maken. Alles wat je kan zeggen op Huub z'n wantrouwen kan in twijfel getrokken worden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
zowel lieke als huub is oprecht.. lieke denkt oprecht dat ze niet zo is en huub kaart oprecht aan waar hij mee zit....
Dat vind ik ook niet zo'n strakke actie. Openheid is prima, maar op een gegeven moment was het beter geweest dat ze met z'n tweeën gingen praten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Klopt, die kaart is net succesvol gespeeldquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat was juist goed, omdat Huub door had dat Jaap zat te stoken.
Nu is het met zijn drieen besproken en kan Jaap dat wapen niet meer gebruiken om hun uit elkaar te spelen... (hoop ik)
Jaap heeft geen er geen voordeel bij om ze uit elkaar te spelen.....quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:44 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt, die kaart is net succesvol gespeeld![]()
Weet je zeker dat Huub Jaap doorheeft? Ik heb er nog niks van gemerkt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
Nou ik vond het top.... eindelijk zijn de vragen gesteld waar vele fora users een antwoord op willen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Jaap heeft de keuze aan wie van de twee hij zijn backup geeft. De ander is de klosquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap heeft geen er geen voordeel bij om ze uit elkaar te spelen.....
Slaap lekker.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:44 schreef beequeen het volgende:
Ik duik mij mand in, succes voor de nachtploeg en tot morgen. Ik hoop dat jullie niet teveel last hebben van het geneuzel van D.![]()
Huub heeft helemaal niet door dat Jaap zat te stoken, wat dat betreft is Huub ook een eersteklas lul.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
Nu is het met zijn drieen besproken en kan Jaap dat wapen niet meer gebruiken om hun uit elkaar te spelen... (hoop ik)
Niet in dit stadium.....echt niet, ik geloof er niets van. Hij laat ze beiden niet gaan. Alle drie dubbele dekking, sterk team, waarom zou hij dat nu willen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:47 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap heeft de keuze aan wie van de twee hij zijn backup geeft. De ander is de klos
Nee want ik te bang dat ze weer gaan bonden en nadat Lieke eruit is Huub de volgende zal zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef Desii het volgende:
luisterd iemand naar Jaap en Dennix
Je kunt veel zeggen maar het blijven de daden waar je op afgerekend wordt. Dat zie je bij 0quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke zegt tegen Huub dat ze het heel erg vindt dat Huub haar niet ziet zoals ze zegt dat ze is.
[ afbeelding ]
Ik denk DGK_fan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef Desii het volgende:
luisterd iemand naar Jaap en Dennix
Ik was al weg maar mijn vraag is : Wat doet D?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:49 schreef Py het volgende:
Wat zitten die malloten daar eigenlijk in de tuin te doen![]()
Waarom niet? Hij is altijd bang geweest voor de band tussen Huub en Lieke en voelde zich daarom zelfs verplicht om met Dennis te spelen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet in dit stadium.....echt niet, ik geloof er niets van. Hij laat ze beiden niet gaan. Alle drie dubbele dekking, sterk team, waarom zou hij dat nu willen?
Nou het leek net alsof Jaap weer vriendjes met Dennis was.. Ze hadden het over dequote:Op zondag 28 oktober 2007 01:52 schreef Desii het volgende:
[..]
idd. hoe stom van me
dgk-fan, wat is er besproken tussen Jaap en Dennix
Die loopt wat te ijsberen. Mag tie er niet bijzitten of zo?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was al weg maar mijn vraag is : Wat doet D?
Dat Dennis wist dat het script na donderdag ging veranderen.Huub en Lieke zijn echt gek dat ze eraan meewerken.Als het nog effe zo doorgaat vind ik iedereen daar zwaar gestoord.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:52 schreef Desii het volgende:
[..]
idd. hoe stom van me
dgk-fan, wat is er besproken tussen Jaap en Dennix
Die stond bij het zwembad en deed een poging tot zingen. Je kent het wel, boring as usual.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was al weg maar mijn vraag is : Wat doet D?
Om je HEEL EERLIJK te zeggen: Ik ben de grip kwijt op Jaap. Ik heb nu zo vaak dat ik niet meerquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:54 schreef akveor het volgende:
Maar als Jaap de intentie had om te stoken
Echt niet.. zo hoor ik het absoluut niet!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:55 schreef neehe het volgende:
Wat probeert Huub nu te zeggen dat Lieke eigenlijk een hoer is ?
Wedden dat er een ex van Huub als gastspeelster inkomt ?
Vandaar dit domme gelul, ik hoop dat het hem de kop kost.
Uit Jaap ze'n mond komen alleen maar leugens, dat ze dat nog niet door hebben, dat snap ik niet, Amandel heeft dat wel door.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om je HEEL EERLIJK te zeggen: Ik ben de grip kwijt op Jaap. Ik heb nu zo vaak dat ik niet meer
weet oftie nou liegt of de waarheid spreekt.... Wat dat betreft doet 'ie het goed: zelfs een streamer
heeft al geen idee meer wat 'ie doet![]()
Ik ook niet, ik vind dat ze nu de zaken goed uitspreken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:59 schreef Desii het volgende:
[..]
Echt niet.. zo hoor ik het absoluut niet!!
ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:39 schreef akveor het volgende:
Huub doet dit gesprek top... Waar Lieke Huub vorige week buitensloot... gaat hij meteen het gesprek met z\'n drieen aan zodat ze van elkaar meteen weten wat er speelt. Eerlijk en direkt.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik haat het, niet dat H en L ruzie hebben, dat zal me een worst wezen maar alleen al dat de rest van de nixen er profijt van hebben... DAT irriteerd me enorm
Tot nu toe zitten die nog in de tuin want papa en mama hebben ruziequote:Op zondag 28 oktober 2007 02:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik haat het, niet dat H en L ruzie hebben, dat zal me een worst wezen maar alleen al dat de rest van de nixen er profijt van hebben... DAT irriteerd me enorm
Lieke stapt gewoon bij een vreemde in de auto die haar van A naar B brengt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:59 schreef Desii het volgende:
[..]
Echt niet.. zo hoor ik het absoluut niet!!
Gelul, die vreemde was dus gewoon een buschauffeur die op een andere plek stopte dan de aangegeven bushalte (is mij ook weleens gelukt, en ik ben man, en die buschauffeur ook) Gewoon een kwestie van mazzel hebben dat het een gunstige chauffeur is..quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke stapt gewoon bij een vreemde in de auto die haar van A naar B brengt.
Dat is nou eenmaal het werk van een buschauffeur.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Welke Jaap zal ie bedoelen? EmoJaap, TerrorJaap, StookJaap, DepriJaap of BloedJaap?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:07 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. ik heb Jaap heel hoog zitten.
Never.Anders waren ze nu aan de beurt geweest.De focus ligt nu weer bij Huub en Lieke.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef Stupidisco het volgende:
gatver, wat weet Amanda het weer goed. Wanneer krijgt zij nou eens de volle laag !!
Lekker slim om dat over de stream te zeggenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef akveor het volgende:
Ja Lieke dat is iets om trots op te zijn. Veel geld met zwartverdienen.
Dat heet liften !quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
in deze is het Jaap die z'n teamgenoten uitput door z'n twijfels uit te sprekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:09 schreef riri het volgende:
Dank je wel Huub...moet je ze in de tuin horen praten...
geef ze maar allemaal voer......
de grootste nitwits laat je het spel bepalen
in plaats van dat je alle pijlen op die nitwits richt put je je eigen teamgenoten uit....
met Lieke doe je dat voortdurend huub....het kost je straks zelf de kop als je zo doorgaat niet je team zo uit te putten....
Lieke ging buiten zitten en dat zagen ze.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:09 schreef riri het volgende:
Dank je wel Huub...moet je ze in de tuin horen praten...
geef ze maar allemaal voer......
de grootste nitwits laat je het spel bepalen
in plaats van dat je alle pijlen op die nitwits richt put je je eigen teamgenoten uit....
met Lieke doe je dat voortdurend huub....het kost je straks zelf de kop als je zo doorgaat met je team zo uit te putten....
Nou ze hebben het voor elkaar.Brian word daar gewoon de winnaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Lieke ging buiten zitten en dat zagen ze.
Lieke kan lullen als brugman, maar ze maakt telkens de fout om die anderen te laten weten wat er speelt, ze kan in het hele huis gaan zitten janken maar ze gaat naar buiten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ze hebben het voor elkaar.Brian word daar gewoon de winnaar.
Leek alsof Jaap weer een lijntje wilde openen naar Nix, maar met Jaap weet je het inderdaad nooitquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om je HEEL EERLIJK te zeggen: Ik ben de grip kwijt op Jaap. Ik heb nu zo vaak dat ik niet meer
weet oftie nou liegt of de waarheid spreekt.... Wat dat betreft doet 'ie het goed: zelfs een streamer
heeft al geen idee meer wat 'ie doet![]()
Een vreemde van het station was dat die vroeg of ze mee wilde rijden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het werk van een buschauffeur.
Wat zeg ik al de hele avond???quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:18 schreef Maria44 het volgende:
Huub vertelt nu eerlijk dat hij heeft afgeluisterd om te zien of Jaap hetzelfde verhaal tegen haar zou vertellen. Dat deed hij dus niet.
Dat zal andersom net zo zijn zegt Lieke.
Huub heeft Jaap wel door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |