Maar kun je in dgk net zo ongeremd verliefd worden als buiten? Met al die camera's en medespelers die je eruit willen hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als ik helemaal verliefd ben en de weg kwijt ik heel diep zou gekwetst zijn...
zo zie ik het ook........quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
zowel lieke als huub is oprecht.. lieke denkt oprecht dat ze niet zo is en huub kaart oprecht aan waar hij mee zit....
Waarschijnlijk weet Huub al wie er komt, vandaar deze domme actie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef beequeen het volgende:
OMG, nu hoopt D dat er een mooie vrouw binnenkomt niet voor hem maar voor Huub.
D uit de wind houden dus....pffff.
Misschien voelt ze zich aangevallen door de manier hoe Huub haar ondervraagt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is het verdedigende van Lieke die het laat ontploffen.
jep, Jaap gaat hier vermoedelijk ook de dupe van worden. Hij moet zich daar gewoon aan onttrekken, aan dit relatie geneuzel, want straks is hij de bliksemafleider en schuldige aan iets waar hij niets aan kan doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Trouwens wel knap lullig dat Huub dat allemaal gezegt heeft in het bijzijn van Jaap, dat doe je toch niet.
dat was juist goed, omdat Huub door had dat Jaap zat te stoken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Trouwens wel knap lullig dat Huub dat allemaal gezegt heeft in het bijzijn van Jaap, dat doe je toch niet.
Ja maar nu moet ik wel zeggen dat Huub Lieke wel in een hoek drijft. Ze kan het niet goed maken. Alles wat je kan zeggen op Huub z'n wantrouwen kan in twijfel getrokken worden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
zowel lieke als huub is oprecht.. lieke denkt oprecht dat ze niet zo is en huub kaart oprecht aan waar hij mee zit....
Dat vind ik ook niet zo'n strakke actie. Openheid is prima, maar op een gegeven moment was het beter geweest dat ze met z'n tweeën gingen praten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Klopt, die kaart is net succesvol gespeeldquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat was juist goed, omdat Huub door had dat Jaap zat te stoken.
Nu is het met zijn drieen besproken en kan Jaap dat wapen niet meer gebruiken om hun uit elkaar te spelen... (hoop ik)
Jaap heeft geen er geen voordeel bij om ze uit elkaar te spelen.....quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:44 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt, die kaart is net succesvol gespeeld![]()
Weet je zeker dat Huub Jaap doorheeft? Ik heb er nog niks van gemerkt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
Nou ik vond het top.... eindelijk zijn de vragen gesteld waar vele fora users een antwoord op willen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Jaap heeft de keuze aan wie van de twee hij zijn backup geeft. De ander is de klosquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap heeft geen er geen voordeel bij om ze uit elkaar te spelen.....
Slaap lekker.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:44 schreef beequeen het volgende:
Ik duik mij mand in, succes voor de nachtploeg en tot morgen. Ik hoop dat jullie niet teveel last hebben van het geneuzel van D.![]()
Huub heeft helemaal niet door dat Jaap zat te stoken, wat dat betreft is Huub ook een eersteklas lul.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
Nu is het met zijn drieen besproken en kan Jaap dat wapen niet meer gebruiken om hun uit elkaar te spelen... (hoop ik)
Niet in dit stadium.....echt niet, ik geloof er niets van. Hij laat ze beiden niet gaan. Alle drie dubbele dekking, sterk team, waarom zou hij dat nu willen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:47 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap heeft de keuze aan wie van de twee hij zijn backup geeft. De ander is de klos
Nee want ik te bang dat ze weer gaan bonden en nadat Lieke eruit is Huub de volgende zal zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef Desii het volgende:
luisterd iemand naar Jaap en Dennix
Je kunt veel zeggen maar het blijven de daden waar je op afgerekend wordt. Dat zie je bij 0quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke zegt tegen Huub dat ze het heel erg vindt dat Huub haar niet ziet zoals ze zegt dat ze is.
[ afbeelding ]
Ik denk DGK_fan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef Desii het volgende:
luisterd iemand naar Jaap en Dennix
Ik was al weg maar mijn vraag is : Wat doet D?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:49 schreef Py het volgende:
Wat zitten die malloten daar eigenlijk in de tuin te doen![]()
Waarom niet? Hij is altijd bang geweest voor de band tussen Huub en Lieke en voelde zich daarom zelfs verplicht om met Dennis te spelen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet in dit stadium.....echt niet, ik geloof er niets van. Hij laat ze beiden niet gaan. Alle drie dubbele dekking, sterk team, waarom zou hij dat nu willen?
Nou het leek net alsof Jaap weer vriendjes met Dennis was.. Ze hadden het over dequote:Op zondag 28 oktober 2007 01:52 schreef Desii het volgende:
[..]
idd. hoe stom van me
dgk-fan, wat is er besproken tussen Jaap en Dennix
Die loopt wat te ijsberen. Mag tie er niet bijzitten of zo?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was al weg maar mijn vraag is : Wat doet D?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |