Maar kun je in dgk net zo ongeremd verliefd worden als buiten? Met al die camera's en medespelers die je eruit willen hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als ik helemaal verliefd ben en de weg kwijt ik heel diep zou gekwetst zijn...
zo zie ik het ook........quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
zowel lieke als huub is oprecht.. lieke denkt oprecht dat ze niet zo is en huub kaart oprecht aan waar hij mee zit....
Waarschijnlijk weet Huub al wie er komt, vandaar deze domme actie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef beequeen het volgende:
OMG, nu hoopt D dat er een mooie vrouw binnenkomt niet voor hem maar voor Huub.
D uit de wind houden dus....pffff.
Misschien voelt ze zich aangevallen door de manier hoe Huub haar ondervraagt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is het verdedigende van Lieke die het laat ontploffen.
jep, Jaap gaat hier vermoedelijk ook de dupe van worden. Hij moet zich daar gewoon aan onttrekken, aan dit relatie geneuzel, want straks is hij de bliksemafleider en schuldige aan iets waar hij niets aan kan doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Trouwens wel knap lullig dat Huub dat allemaal gezegt heeft in het bijzijn van Jaap, dat doe je toch niet.
dat was juist goed, omdat Huub door had dat Jaap zat te stoken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Trouwens wel knap lullig dat Huub dat allemaal gezegt heeft in het bijzijn van Jaap, dat doe je toch niet.
Ja maar nu moet ik wel zeggen dat Huub Lieke wel in een hoek drijft. Ze kan het niet goed maken. Alles wat je kan zeggen op Huub z'n wantrouwen kan in twijfel getrokken worden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
zowel lieke als huub is oprecht.. lieke denkt oprecht dat ze niet zo is en huub kaart oprecht aan waar hij mee zit....
Dat vind ik ook niet zo'n strakke actie. Openheid is prima, maar op een gegeven moment was het beter geweest dat ze met z'n tweeën gingen praten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Klopt, die kaart is net succesvol gespeeldquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat was juist goed, omdat Huub door had dat Jaap zat te stoken.
Nu is het met zijn drieen besproken en kan Jaap dat wapen niet meer gebruiken om hun uit elkaar te spelen... (hoop ik)
Jaap heeft geen er geen voordeel bij om ze uit elkaar te spelen.....quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:44 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt, die kaart is net succesvol gespeeld![]()
Weet je zeker dat Huub Jaap doorheeft? Ik heb er nog niks van gemerkt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat was juist goed, omdat Huub door had dat Jaap zat te stoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |