Maar kun je in dgk net zo ongeremd verliefd worden als buiten? Met al die camera's en medespelers die je eruit willen hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als ik helemaal verliefd ben en de weg kwijt ik heel diep zou gekwetst zijn...
zo zie ik het ook........quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
zowel lieke als huub is oprecht.. lieke denkt oprecht dat ze niet zo is en huub kaart oprecht aan waar hij mee zit....
Waarschijnlijk weet Huub al wie er komt, vandaar deze domme actie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef beequeen het volgende:
OMG, nu hoopt D dat er een mooie vrouw binnenkomt niet voor hem maar voor Huub.
D uit de wind houden dus....pffff.
Misschien voelt ze zich aangevallen door de manier hoe Huub haar ondervraagt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is het verdedigende van Lieke die het laat ontploffen.
jep, Jaap gaat hier vermoedelijk ook de dupe van worden. Hij moet zich daar gewoon aan onttrekken, aan dit relatie geneuzel, want straks is hij de bliksemafleider en schuldige aan iets waar hij niets aan kan doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Trouwens wel knap lullig dat Huub dat allemaal gezegt heeft in het bijzijn van Jaap, dat doe je toch niet.
dat was juist goed, omdat Huub door had dat Jaap zat te stoken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Trouwens wel knap lullig dat Huub dat allemaal gezegt heeft in het bijzijn van Jaap, dat doe je toch niet.
Ja maar nu moet ik wel zeggen dat Huub Lieke wel in een hoek drijft. Ze kan het niet goed maken. Alles wat je kan zeggen op Huub z'n wantrouwen kan in twijfel getrokken worden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
zowel lieke als huub is oprecht.. lieke denkt oprecht dat ze niet zo is en huub kaart oprecht aan waar hij mee zit....
Dat vind ik ook niet zo'n strakke actie. Openheid is prima, maar op een gegeven moment was het beter geweest dat ze met z'n tweeën gingen praten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Klopt, die kaart is net succesvol gespeeldquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat was juist goed, omdat Huub door had dat Jaap zat te stoken.
Nu is het met zijn drieen besproken en kan Jaap dat wapen niet meer gebruiken om hun uit elkaar te spelen... (hoop ik)
Jaap heeft geen er geen voordeel bij om ze uit elkaar te spelen.....quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:44 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt, die kaart is net succesvol gespeeld![]()
Weet je zeker dat Huub Jaap doorheeft? Ik heb er nog niks van gemerkt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
Nou ik vond het top.... eindelijk zijn de vragen gesteld waar vele fora users een antwoord op willen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Jaap heeft de keuze aan wie van de twee hij zijn backup geeft. De ander is de klosquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap heeft geen er geen voordeel bij om ze uit elkaar te spelen.....
Slaap lekker.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:44 schreef beequeen het volgende:
Ik duik mij mand in, succes voor de nachtploeg en tot morgen. Ik hoop dat jullie niet teveel last hebben van het geneuzel van D.![]()
Huub heeft helemaal niet door dat Jaap zat te stoken, wat dat betreft is Huub ook een eersteklas lul.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
Nu is het met zijn drieen besproken en kan Jaap dat wapen niet meer gebruiken om hun uit elkaar te spelen... (hoop ik)
Niet in dit stadium.....echt niet, ik geloof er niets van. Hij laat ze beiden niet gaan. Alle drie dubbele dekking, sterk team, waarom zou hij dat nu willen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:47 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap heeft de keuze aan wie van de twee hij zijn backup geeft. De ander is de klos
Nee want ik te bang dat ze weer gaan bonden en nadat Lieke eruit is Huub de volgende zal zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef Desii het volgende:
luisterd iemand naar Jaap en Dennix
Je kunt veel zeggen maar het blijven de daden waar je op afgerekend wordt. Dat zie je bij 0quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke zegt tegen Huub dat ze het heel erg vindt dat Huub haar niet ziet zoals ze zegt dat ze is.
[ afbeelding ]
Ik denk DGK_fan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef Desii het volgende:
luisterd iemand naar Jaap en Dennix
Ik was al weg maar mijn vraag is : Wat doet D?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:49 schreef Py het volgende:
Wat zitten die malloten daar eigenlijk in de tuin te doen![]()
Waarom niet? Hij is altijd bang geweest voor de band tussen Huub en Lieke en voelde zich daarom zelfs verplicht om met Dennis te spelen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet in dit stadium.....echt niet, ik geloof er niets van. Hij laat ze beiden niet gaan. Alle drie dubbele dekking, sterk team, waarom zou hij dat nu willen?
Nou het leek net alsof Jaap weer vriendjes met Dennis was.. Ze hadden het over dequote:Op zondag 28 oktober 2007 01:52 schreef Desii het volgende:
[..]
idd. hoe stom van me
dgk-fan, wat is er besproken tussen Jaap en Dennix
Die loopt wat te ijsberen. Mag tie er niet bijzitten of zo?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was al weg maar mijn vraag is : Wat doet D?
Dat Dennis wist dat het script na donderdag ging veranderen.Huub en Lieke zijn echt gek dat ze eraan meewerken.Als het nog effe zo doorgaat vind ik iedereen daar zwaar gestoord.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:52 schreef Desii het volgende:
[..]
idd. hoe stom van me
dgk-fan, wat is er besproken tussen Jaap en Dennix
Die stond bij het zwembad en deed een poging tot zingen. Je kent het wel, boring as usual.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was al weg maar mijn vraag is : Wat doet D?
Om je HEEL EERLIJK te zeggen: Ik ben de grip kwijt op Jaap. Ik heb nu zo vaak dat ik niet meerquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:54 schreef akveor het volgende:
Maar als Jaap de intentie had om te stoken
Echt niet.. zo hoor ik het absoluut niet!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:55 schreef neehe het volgende:
Wat probeert Huub nu te zeggen dat Lieke eigenlijk een hoer is ?
Wedden dat er een ex van Huub als gastspeelster inkomt ?
Vandaar dit domme gelul, ik hoop dat het hem de kop kost.
Uit Jaap ze'n mond komen alleen maar leugens, dat ze dat nog niet door hebben, dat snap ik niet, Amandel heeft dat wel door.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om je HEEL EERLIJK te zeggen: Ik ben de grip kwijt op Jaap. Ik heb nu zo vaak dat ik niet meer
weet oftie nou liegt of de waarheid spreekt.... Wat dat betreft doet 'ie het goed: zelfs een streamer
heeft al geen idee meer wat 'ie doet![]()
Ik ook niet, ik vind dat ze nu de zaken goed uitspreken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:59 schreef Desii het volgende:
[..]
Echt niet.. zo hoor ik het absoluut niet!!
ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:39 schreef akveor het volgende:
Huub doet dit gesprek top... Waar Lieke Huub vorige week buitensloot... gaat hij meteen het gesprek met z\'n drieen aan zodat ze van elkaar meteen weten wat er speelt. Eerlijk en direkt.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik haat het, niet dat H en L ruzie hebben, dat zal me een worst wezen maar alleen al dat de rest van de nixen er profijt van hebben... DAT irriteerd me enorm
Tot nu toe zitten die nog in de tuin want papa en mama hebben ruziequote:Op zondag 28 oktober 2007 02:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik haat het, niet dat H en L ruzie hebben, dat zal me een worst wezen maar alleen al dat de rest van de nixen er profijt van hebben... DAT irriteerd me enorm
Lieke stapt gewoon bij een vreemde in de auto die haar van A naar B brengt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:59 schreef Desii het volgende:
[..]
Echt niet.. zo hoor ik het absoluut niet!!
Gelul, die vreemde was dus gewoon een buschauffeur die op een andere plek stopte dan de aangegeven bushalte (is mij ook weleens gelukt, en ik ben man, en die buschauffeur ook) Gewoon een kwestie van mazzel hebben dat het een gunstige chauffeur is..quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke stapt gewoon bij een vreemde in de auto die haar van A naar B brengt.
Dat is nou eenmaal het werk van een buschauffeur.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Welke Jaap zal ie bedoelen? EmoJaap, TerrorJaap, StookJaap, DepriJaap of BloedJaap?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:07 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. ik heb Jaap heel hoog zitten.
Never.Anders waren ze nu aan de beurt geweest.De focus ligt nu weer bij Huub en Lieke.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef Stupidisco het volgende:
gatver, wat weet Amanda het weer goed. Wanneer krijgt zij nou eens de volle laag !!
Lekker slim om dat over de stream te zeggenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef akveor het volgende:
Ja Lieke dat is iets om trots op te zijn. Veel geld met zwartverdienen.
Dat heet liften !quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
in deze is het Jaap die z'n teamgenoten uitput door z'n twijfels uit te sprekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:09 schreef riri het volgende:
Dank je wel Huub...moet je ze in de tuin horen praten...
geef ze maar allemaal voer......
de grootste nitwits laat je het spel bepalen
in plaats van dat je alle pijlen op die nitwits richt put je je eigen teamgenoten uit....
met Lieke doe je dat voortdurend huub....het kost je straks zelf de kop als je zo doorgaat niet je team zo uit te putten....
Lieke ging buiten zitten en dat zagen ze.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:09 schreef riri het volgende:
Dank je wel Huub...moet je ze in de tuin horen praten...
geef ze maar allemaal voer......
de grootste nitwits laat je het spel bepalen
in plaats van dat je alle pijlen op die nitwits richt put je je eigen teamgenoten uit....
met Lieke doe je dat voortdurend huub....het kost je straks zelf de kop als je zo doorgaat met je team zo uit te putten....
Nou ze hebben het voor elkaar.Brian word daar gewoon de winnaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Lieke ging buiten zitten en dat zagen ze.
Lieke kan lullen als brugman, maar ze maakt telkens de fout om die anderen te laten weten wat er speelt, ze kan in het hele huis gaan zitten janken maar ze gaat naar buiten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ze hebben het voor elkaar.Brian word daar gewoon de winnaar.
Leek alsof Jaap weer een lijntje wilde openen naar Nix, maar met Jaap weet je het inderdaad nooitquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om je HEEL EERLIJK te zeggen: Ik ben de grip kwijt op Jaap. Ik heb nu zo vaak dat ik niet meer
weet oftie nou liegt of de waarheid spreekt.... Wat dat betreft doet 'ie het goed: zelfs een streamer
heeft al geen idee meer wat 'ie doet![]()
Een vreemde van het station was dat die vroeg of ze mee wilde rijden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het werk van een buschauffeur.
Wat zeg ik al de hele avond???quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:18 schreef Maria44 het volgende:
Huub vertelt nu eerlijk dat hij heeft afgeluisterd om te zien of Jaap hetzelfde verhaal tegen haar zou vertellen. Dat deed hij dus niet.
Dat zal andersom net zo zijn zegt Lieke.
Huub heeft Jaap wel door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |