En dan het spreekwoordelijke mes in zijn eigen rug steekt......quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap laat beiden niet gaan. Huub heeft hij nodig voor de broodnodige lol, Lieke voor dekking als Huub gekke dingen doet. Wat wel zou kunnen is dat beiden Jaap laten gaan....
Zet je Puch in het voorjaar in zijn VOORUIt en in het najaar in zijn ACHTERUIT.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Was het maar waar, het is vanacht helaas een uurtje korter.
(Ezelsbruggetje: In de winter zet je de kachel HOGER dus de klok gaat VOORUIT,
in de zomer zet je de kachel LAGER, dus de klok ACHTERUIT !!)
hier dan dokus:quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:31 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[..]
Yeah sure !!Mij maak je niet gek hoor !!
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wintertijdquote:De wintertijd duurt vijf maanden en begint steeds op de laatste zondag van de maand oktober. Om 03.00 uur zomertijd wordt de klok teruggedraaid naar 02.00 uur wintertijd.
Ik hoop het wel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:34 schreef riri het volgende:
Of zou achter willen dat Huub dit moest zeggen omdat ze dit tussen Huub en Lieke uit de weg willen hebben? Dat het echt tussen ze uitgesproken moet worden...omdat ze steeds strubbelingen hebben hierdoor?
Zou kunnen, maar ik denk echt dat Jaap wil dat Huub en Lieke goed met elkaar zijn. Hij heeft op dit moment geen enkel voordeel als er trammelant komt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:33 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En dan het spreekwoordelijke mes in zijn eigen rug steekt......
Ja inderdaad, Huub is niet goed bezig nu ..... beetje jammerquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:35 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer Huub. Ga los los op Mata Hoerie en niet op Lieke.![]()
Dat Wiki is volgens mij niet te vertrouwen ! Hoe lang bestaat dat nou ? Mijn ezelsbruggetjequote:Op zondag 28 oktober 2007 00:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier dan dokus:
[..]
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wintertijd
Wederom neemikjenietserieus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk echt dat Jaap wil dat Huub en Lieke goed met elkaar zijn. Hij heeft op dit moment geen enkel voordeel als er trammelant komt.
Het maakt ook niet uit....doe jij het lekker op je eigen manier ;-)quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat Wiki is volgens mij niet te vertrouwen ! Hoe lang bestaat dat nou ? Mijn ezelsbruggetje
komt van wijlen-mijn-Oma en die was van 1913 !!!!
Huub is arrogant, wil de beste zijn, is een "ik" figuur, plaatst zichzelf altijd in het middelpunt, is te kort dat hij iets tekort komt, etc. Een rasechte egoïst. Lieke heeft in mindere mate hetzelfde met als resultaat gedonder.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Huub is niet goed bezig nu ..... beetje jammer![]()
Keer het eens om.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:38 schreef avonne het volgende:
even denken, wat klopt hieraan niet:
Huub wil de winnaar, leider en koning van de Gouden Kooi zijn.
Maar het zint hem niet dat Lieke niet meer is dan het "vriendinnetje van Huub"
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:39 schreef akveor het volgende:
Huub doet dit gesprek top... Waar Lieke Huub vorige week buitensloot... gaat hij meteen het gesprek met z'n drieen aan zodat ze van elkaar meteen weten wat er speelt. Eerlijk en direkt.
Het is toch wel logisch volgens mij. Jaap is weg gegaan bij Dennis, omdat hij weer lol wilde. Als hij met Lieke zou overblijven heeft hij wederom geen lol, dat heeft hij alleen met Huub. Maar......Huub twijfelt, wil weg, wil weer niet weg, is agressief en kan zichzelf verliezen in een ruzie. Waarom zou hij ze dan nu uit elkaar willen spelen? Integendeel, hij houdt ze voor om gewoon gezellig met elkaar te zijn....keer op keer.quote:
Juist wel.... het heeft veel te lang geduurt dat dit gesprek plaats vind. Dit zijn toch precies de dingen waar we vraagtekens bijzetten?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Huub is niet goed bezig nu ..... beetje jammer![]()
Jaap sprak daarstraks uit dat hij Lieke een slap aftreksel vindt van Huub en dat ze geen 'karakter' is voor de show.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:38 schreef avonne het volgende:
even denken, wat klopt hieraan niet:
Huub wil de winnaar, leider en koning van de Gouden Kooi zijn.
Maar het zint hem niet dat Lieke niet meer is dan het "vriendinnetje van Huub"
Lieke valt volledig door de mand , vandaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:44 schreef Dreamboy het volgende:
En een SL
Soms zit het mee, soms zit het tegen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:45 schreef Ziet het volgende:
nah leuk... kom binnen en meteen streamlock...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |