Ik hoop dat Lieke en Huub samen Jaap doorhebben nuquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:15 schreef ToughLove het volgende:
Ik hoop zo dat Huub Jaap doorheeft.
Gek he. In een plek zoals DGK moet je continue op je hoede zijn. Doe je dat niet, dan kan dat je vonnis tekenen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:13 schreef agter het volgende:
[..]
ja, ik ook.
hij is echt een control freak.
wat wil hij horen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Ja Huub, spreek het nu maar uit. Ophouden met die ongein.
Ik bedoelde het meer voor Lieke want ze wist niet waar Huub het over had.quote:
waar slaat dat op..... hij staat op huilen hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef riri het volgende:
wat zit huub erbij......krijg haast een hekel aan hem
Oke.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer voor Lieke want ze wist niet waar Huub het over had.
Nu wordt het dus wel besproken.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
Wat een saaie streams ! IK WIL DENNIS !!
(Ben uit verveling maar vast alle klokken een uur vooruit aan het zetten)
Bedankt voor de tip. Een uurtje extra morgenochtend.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
Gelukkig maar, want van de rest van de DGK moeten de meesten het niet hebben...quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef beequeen het volgende:
Yep, Huub heeft het door. Sinds Jaap zich aangesloten heeft bij Huub en Lieke zijn de ruzie's en discussies niet van de lucht.
Zet ze dan een uur achteruit, anders wordt je zo vroeg wakkerquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
idd, dat zei ik begin van de avond ook al....het is enorm toegenomen sinds ze weer met z'n drieeen een team zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef beequeen het volgende:
Yep, Huub heeft het door. Sinds Jaap zich aangesloten heeft bij Huub en Lieke zijn de ruzie's en discussies niet van de lucht.
Wat ben je toch een lekkere grapjas!quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:22 schreef crimescene het volgende:
[..]
Ga je ze dan morgen weer allemaal 2uur terugzetten?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
Was het maar waar, het is vanacht helaas een uurtje korter.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zet ze dan een uur achteruit, anders wordt je zo vroeg wakker![]()
Waar is Dennis?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
Ze zitten te lang op elkaars lip. Normale reacties kun je niet meer verwachten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub is slimmer dan wij hoor, hij weet dat Jaap onzin zit te verkondigen en Huub vertrouwd Jaap echt niet...
Maar ik heb er geen zin in, beetje moeite bij elkaar doen, ga toch aub op die anderen
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Was het maar waar, het is vanacht helaas een uurtje korter.
(Ezelsbruggetje: In de winter zet je de kachel HOGER dus de klok gaat VOORUIT,
in de zomer zet je de kachel LAGER, dus de klok ACHTERUIT !!)
Wat je zegt is 100% zowiezo niet goed hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, als je echt constant bij elkaar op de lip zit... jezus dan had ik thuis ook ruzie gehadquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zitten te lang op elkaars lip. Normale reacties kun je niet meer verwachten.![]()
Idols was ook wel leuk hè.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weekendje bungalowpark van iemand wiens naam en adres ik hiier niet ga noemen.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
nog makkelijker:quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Huub zit uit zijn nek te lullen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef neehe het volgende:
Huub gaat weer ouwe koeien uit de sloot halen, ik vindt Lieke nu sterker dan Huub.
Mee eens.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef neehe het volgende:
Huub gaat weer ouwe koeien uit de sloot halen, ik vindt Lieke nu sterker dan Huub.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:28 schreef crimescene het volgende:
Wat je zegt is 100% zowiezo niet goed hoor.
bron:knmi.nl
Yeah sure !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef Guuskeee het volgende:
nog makkelijker:
in het VOORjaar zet je de klok VOORuit...
Jaap laat beiden niet gaan. Huub heeft hij nodig voor de broodnodige lol, Lieke voor dekking als Huub gekke dingen doet. Wat wel zou kunnen is dat beiden Jaap laten gaan....quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap is dus nu de lachende derde en kan zijn partner uitkiezen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |