Wat voor ergs is er nu weer gebeurd dan? De Mascara is op?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:58 schreef Kaleddis het volgende:
!% tegen 0%:"Zullen we anders morgen samen onze 24 uur aanvragen ? Ik zat er zowieso al aan te denken..."
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat voor ergs is er nu weer gebeurd dan? De Mascara is op?
BQ gaat voor optie 1.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Time to place your bets: Heeft Naad weer genoeg jeuk om zich te laten neuken door Dennis?
1. Ja, ze houdt het niet meer en gaat voor Dennis
2. Nee, ze houdt het niet meer en ze gaat voor Luc (de manager zit er toch niet bij).
![]()
Ik hoop ook dat zij Jaap doorkrijgen.Uit de antwoorden van Lieke is overduidelijk dat Jaap net tegen Huub heeft zitten liegen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:53 schreef Desii het volgende:
Toch zeggen zowel Huub als Lieke, dat ze echt van elkaar houden en na de kooi wel zien hoe het verder loopt...
dat is de rode draad in de beide gesprekken......... hoop dat dat tussen hun beide naar voren komt en dat ze het gestook van Jaap door krijgen.
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:58 schreef Kaleddis het volgende:
!% tegen 0%:"Zullen we anders morgen samen onze 24 uur aanvragen ? Ik zat er zowieso al aan te denken..."
Je weet wie er de vorige keer heeft gewonnen he?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet omdat jij 1 zegt, maar ik ga voor 2.![]()
Weekendje bungalowpark van iemand wiens naam en adres ik hiier niet ga noemen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
BQ gaat voor optie 1.
Wat levert het op?![]()
dat komt omdat jaap hem vóór het gesprek met lieke een gesprek met huub had.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:05 schreef ruby het volgende:
Huub is enorm spraakzaam.
hij zit hier enorm meequote:Op zondag 28 oktober 2007 00:05 schreef ruby het volgende:
Huub is enorm spraakzaam.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weekendje bungalowpark van iemand wiens naam en adres ik hiier niet ga noemen.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Je weet wie er de vorige keer heeft gewonnen he?![]()
Misschien kan ie dan beter effe met Lieke praten.quote:
iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit slaat dus nergens op imo. Lieke is binnengekomen als poets en bij het eerste het beste personeelsfeestje ligt ze te neuken met Huub terwijl ze aan gegeven had nooit sex te hebben in dat hok.
iemand?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef MisterO het volgende:
Hee mensen, ik wil de uitzending van vrijdag terugzien, is dat mogelijk en waar? thnx.
+1quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef MisterO het volgende:
Hee mensen, ik wil de uitzending van vrijdag terugzien, is dat mogelijk en waar? thnx.
De TV uitzendingen lopen een week achter, lees de COS en je weet alles.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef MisterO het volgende:
Neehee, ik wil die van vrijdag terugzien, is het nu niet mogelijk sinds Tien gestopt is?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
De TV uitzendingen lopen een week achter, lees de COS en je weet alles.![]()
Op mij kun je rekenenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar als tegenprestatie verwacht ik hetzelfde, ook van BQ.
Nou ja, dat vroeg ze aan 0%. Maarja, ut kwam van 0%, dus ja, kun je dat serieus nemen ???quote:
Slim van Huub dit..Jaap zit mooi klemquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik hoor aan Huub's stem dat ie jaap doorheeft
Ik ook. Ik hoor achterdocht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja, ik ook.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef riri het volgende:
wat zit huub erbij......krijg haast een hekel aan hem
yepquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Slim van Huub dit..Jaap zit mooi klem
Skattie, geen idee. Ik volg geen TV uitzendingen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neehee, ik wil die van vrijdag terugzien, is het nu niet mogelijk sinds Tien gestopt is?![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
OK, thnxquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, dat vroeg ze aan 0%. Maarja, ut kwam van 0%, dus ja, kun je dat serieus nemen ???
Opvallend was wel dat ze dit eerder op de avond ook al cryptisch voorstelde aan 0%.
Overigens was 0%'s antwoord dat hij het in de kooi wilde doen. Dus misschien is het wel een test van 1%....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |