iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit slaat dus nergens op imo. Lieke is binnengekomen als poets en bij het eerste het beste personeelsfeestje ligt ze te neuken met Huub terwijl ze aan gegeven had nooit sex te hebben in dat hok.
iemand?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef MisterO het volgende:
Hee mensen, ik wil de uitzending van vrijdag terugzien, is dat mogelijk en waar? thnx.
+1quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef MisterO het volgende:
Hee mensen, ik wil de uitzending van vrijdag terugzien, is dat mogelijk en waar? thnx.
De TV uitzendingen lopen een week achter, lees de COS en je weet alles.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef MisterO het volgende:
Neehee, ik wil die van vrijdag terugzien, is het nu niet mogelijk sinds Tien gestopt is?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
De TV uitzendingen lopen een week achter, lees de COS en je weet alles.![]()
Op mij kun je rekenenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar als tegenprestatie verwacht ik hetzelfde, ook van BQ.
Nou ja, dat vroeg ze aan 0%. Maarja, ut kwam van 0%, dus ja, kun je dat serieus nemen ???quote:
Slim van Huub dit..Jaap zit mooi klemquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik hoor aan Huub's stem dat ie jaap doorheeft
Ik ook. Ik hoor achterdocht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja, ik ook.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef riri het volgende:
wat zit huub erbij......krijg haast een hekel aan hem
yepquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Slim van Huub dit..Jaap zit mooi klem
Skattie, geen idee. Ik volg geen TV uitzendingen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neehee, ik wil die van vrijdag terugzien, is het nu niet mogelijk sinds Tien gestopt is?![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
OK, thnxquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, dat vroeg ze aan 0%. Maarja, ut kwam van 0%, dus ja, kun je dat serieus nemen ???
Opvallend was wel dat ze dit eerder op de avond ook al cryptisch voorstelde aan 0%.
Overigens was 0%'s antwoord dat hij het in de kooi wilde doen. Dus misschien is het wel een test van 1%....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |