Dat Dennis wist dat het script na donderdag ging veranderen.Huub en Lieke zijn echt gek dat ze eraan meewerken.Als het nog effe zo doorgaat vind ik iedereen daar zwaar gestoord.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:52 schreef Desii het volgende:
[..]
idd. hoe stom van me
dgk-fan, wat is er besproken tussen Jaap en Dennix
Die stond bij het zwembad en deed een poging tot zingen. Je kent het wel, boring as usual.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was al weg maar mijn vraag is : Wat doet D?
Om je HEEL EERLIJK te zeggen: Ik ben de grip kwijt op Jaap. Ik heb nu zo vaak dat ik niet meerquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:54 schreef akveor het volgende:
Maar als Jaap de intentie had om te stoken
Echt niet.. zo hoor ik het absoluut niet!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:55 schreef neehe het volgende:
Wat probeert Huub nu te zeggen dat Lieke eigenlijk een hoer is ?
Wedden dat er een ex van Huub als gastspeelster inkomt ?
Vandaar dit domme gelul, ik hoop dat het hem de kop kost.
Uit Jaap ze'n mond komen alleen maar leugens, dat ze dat nog niet door hebben, dat snap ik niet, Amandel heeft dat wel door.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om je HEEL EERLIJK te zeggen: Ik ben de grip kwijt op Jaap. Ik heb nu zo vaak dat ik niet meer
weet oftie nou liegt of de waarheid spreekt.... Wat dat betreft doet 'ie het goed: zelfs een streamer
heeft al geen idee meer wat 'ie doet![]()
Ik ook niet, ik vind dat ze nu de zaken goed uitspreken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:59 schreef Desii het volgende:
[..]
Echt niet.. zo hoor ik het absoluut niet!!
ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:39 schreef akveor het volgende:
Huub doet dit gesprek top... Waar Lieke Huub vorige week buitensloot... gaat hij meteen het gesprek met z\'n drieen aan zodat ze van elkaar meteen weten wat er speelt. Eerlijk en direkt.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik haat het, niet dat H en L ruzie hebben, dat zal me een worst wezen maar alleen al dat de rest van de nixen er profijt van hebben... DAT irriteerd me enorm
Tot nu toe zitten die nog in de tuin want papa en mama hebben ruziequote:Op zondag 28 oktober 2007 02:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik haat het, niet dat H en L ruzie hebben, dat zal me een worst wezen maar alleen al dat de rest van de nixen er profijt van hebben... DAT irriteerd me enorm
Lieke stapt gewoon bij een vreemde in de auto die haar van A naar B brengt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:59 schreef Desii het volgende:
[..]
Echt niet.. zo hoor ik het absoluut niet!!
Gelul, die vreemde was dus gewoon een buschauffeur die op een andere plek stopte dan de aangegeven bushalte (is mij ook weleens gelukt, en ik ben man, en die buschauffeur ook) Gewoon een kwestie van mazzel hebben dat het een gunstige chauffeur is..quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke stapt gewoon bij een vreemde in de auto die haar van A naar B brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |