Dat is nou eenmaal het werk van een buschauffeur.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke stapt gewoon bij een vreemde in de auto die haar van A naar B brengt.
Welke Jaap zal ie bedoelen? EmoJaap, TerrorJaap, StookJaap, DepriJaap of BloedJaap?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:07 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. ik heb Jaap heel hoog zitten.
Never.Anders waren ze nu aan de beurt geweest.De focus ligt nu weer bij Huub en Lieke.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef Stupidisco het volgende:
gatver, wat weet Amanda het weer goed. Wanneer krijgt zij nou eens de volle laag !!
Lekker slim om dat over de stream te zeggenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef akveor het volgende:
Ja Lieke dat is iets om trots op te zijn. Veel geld met zwartverdienen.
Dat heet liften !quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke stapt gewoon bij een vreemde in de auto die haar van A naar B brengt.
in deze is het Jaap die z'n teamgenoten uitput door z'n twijfels uit te sprekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:09 schreef riri het volgende:
Dank je wel Huub...moet je ze in de tuin horen praten...
geef ze maar allemaal voer......
de grootste nitwits laat je het spel bepalen
in plaats van dat je alle pijlen op die nitwits richt put je je eigen teamgenoten uit....
met Lieke doe je dat voortdurend huub....het kost je straks zelf de kop als je zo doorgaat niet je team zo uit te putten....
Lieke ging buiten zitten en dat zagen ze.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:09 schreef riri het volgende:
Dank je wel Huub...moet je ze in de tuin horen praten...
geef ze maar allemaal voer......
de grootste nitwits laat je het spel bepalen
in plaats van dat je alle pijlen op die nitwits richt put je je eigen teamgenoten uit....
met Lieke doe je dat voortdurend huub....het kost je straks zelf de kop als je zo doorgaat met je team zo uit te putten....
Nou ze hebben het voor elkaar.Brian word daar gewoon de winnaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Lieke ging buiten zitten en dat zagen ze.
Lieke kan lullen als brugman, maar ze maakt telkens de fout om die anderen te laten weten wat er speelt, ze kan in het hele huis gaan zitten janken maar ze gaat naar buiten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ze hebben het voor elkaar.Brian word daar gewoon de winnaar.
Leek alsof Jaap weer een lijntje wilde openen naar Nix, maar met Jaap weet je het inderdaad nooitquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om je HEEL EERLIJK te zeggen: Ik ben de grip kwijt op Jaap. Ik heb nu zo vaak dat ik niet meer
weet oftie nou liegt of de waarheid spreekt.... Wat dat betreft doet 'ie het goed: zelfs een streamer
heeft al geen idee meer wat 'ie doet![]()
Een vreemde van het station was dat die vroeg of ze mee wilde rijden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het werk van een buschauffeur.
Wat zeg ik al de hele avond???quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:18 schreef Maria44 het volgende:
Huub vertelt nu eerlijk dat hij heeft afgeluisterd om te zien of Jaap hetzelfde verhaal tegen haar zou vertellen. Dat deed hij dus niet.
Dat zal andersom net zo zijn zegt Lieke.
Huub heeft Jaap wel door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |