Ik zit hier een beetje voorquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat hij nog leeft, zijn slaaltje zat wel erg strak .![]()
Dat zou jij doen, dat zou ik doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:30 schreef bosb het volgende:
[..]
voor mij nog niet helemaal klaar.... Er zijn toch ook grenzen aan wat je accepteert bij liefde?? Als ik haar zo zie huilen, en hysterisch doen als vanochtend dan denk ik, als je zo boos bent stop je er toch mee...
Laat dat "WE" maar weg hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zit hier een beetje voor [ afbeelding ] op mijn vrije
zaterdagavond streams te kijken.![]()
Daar betaal ik niet voor hoor RTL!! WE WANT DENNIS !!![]()
Lijkt mij ook een goede oplossing. Maar dat wilt Huub niet, want dan moet hij Lieke wegstemmen uit zelfbescherming. Omdat hij zoveel van haar houdt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, of doen wat Jaap zegt. Gooi dat relatiegeneuzel aan de kant en heb lol met elkaar. Met z'n drieën zijn ze gewoon sterk en kunnen lol maken.
Heb je mooi even de tijd om je Poeg te gaan poetsenquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sjees...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel goeie streams vanavond trouwens![]()
Ja precies, en volgens mij zou ook lieke door moeten hebben dat dat vertrouwen weg is, en er lekker een punt achter moeten zetten..quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zou jij doen, dat zou ik doen.
Maar ik denk dat Lieke echt oprecht verlieft is op Huub.
Maar het vertrouwen is weg bij Huub, en ook al wil hij heel graag, het kan niet...
Ach, dat houden van, dat doet Huubje voornamelijk van zichzelf. Lieke wegstemmen zal vermoedelijk niet gaan omdat Jaap haar vast blijft houden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:33 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een goede oplossing. Maar dat wilt Huub niet, want dan moet hij Lieke wegstemmen uit zelfbescherming. Omdat hij zoveel van haar houdt.
Volgens mij was het remise ..........quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
Superstreams. Eindelijk inhoud en gesprekken die de kern raken.
Al heb ik geen idee wie er gewonnen heeft met Monopoly...![]()
Dat zou op dit moment idd een gezond plan zijn. Maar het hokje achter de febo had natuurlijk een verhaallijntje bedacht rond Lieke. En dat duurt even voor ze naar de volgende fase mogen. Ze zijn zich al een tijd aan elkaar aan het irriteren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, of doen wat Jaap zegt. Gooi dat relatiegeneuzel aan de kant en heb lol met elkaar. Met z'n drieën zijn ze gewoon sterk en kunnen lol maken.
En dat geloof ik nu net niet. Ik denk dat, zeker vanaf het begin, Huub meer gevoel heeft gehad voor Lieke dan omgekeerd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zou jij doen, dat zou ik doen.
Maar ik denk dat Lieke echt oprecht verlieft is op Huub.
Maar het vertrouwen is weg bij Huub, en ook al wil hij heel graag, het kan niet...
Ik kan me wel voorstellen dat als ik helemaal verliefd ben en de weg kwijt ik heel diep zou gekwetst zijn...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:34 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja precies, en volgens mij zou ook lieke door moeten hebben dat dat vertrouwen weg is, en er lekker een punt achter moeten zetten..
Maar idd, dat is wat ik zou doen (en jij waarschijnlijk ook)
Mijn Puch glimt als het haar van Frits de Frituurkoning na een dag hard werken !!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Heb je mooi even de tijd om je Poeg te gaan poetsen![]()
Het is het verdedigende van Lieke die het laat ontploffen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:37 schreef ruby het volgende:
Het is op zich niet zo'n punt dat Huub zich uitspreekt, maar ze werd een paar uur onderworpen aan een kruisverhoor waaruit blijkt dat Huub Lieke niet vertrouwt. Het was de manier waarop wat niet zo gezellig aanvoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |