Ze kwam anders flink jaloers over vond ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:00 schreef Sonique het volgende:
Dat Syl jaloers was/is, is natuurlijk onzin.
Sylvia en Huub waren echt geen 'lovers', maar meer broer en zus imo..
Dat zegt dan niet dat je niet jaloers kan zijn toch?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:00 schreef Sonique het volgende:
Dat Syl jaloers was/is, is natuurlijk onzin.
Sylvia en Huub waren echt geen 'lovers', maar meer broer en zus imo..
Syl mocht Lieke niet omdat Syl vond dat Lieke zich naar binnen heeft geneukt (precies waar ze nu over praten)quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:02 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze kwam anders flink jaloers over vond ik.
Lees mijn post van 00.54 uur.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit lijkt op exit Lieke volgende ontslagronde, goed gedaan FEBO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En 0% en 1% blijven weer ongemoeid .......
Altijd hetzelfde bij jou.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:05 schreef Darklight het volgende:
Tuurlijk heeft die teef zich de villa ingeneuk
IWordt tjd dat ze vertrekt![]()
Hoe verzint Lieke het. Takkewijf.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:02 schreef Maria44 het volgende:
Lieke hoort Huub zovaak over vrouwen en sex zegt ze.
Al lang niet meer.
Genieten was dat, eerst een goed gesprek samen................................en gààn samen....quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn mooiste groep was, toen Bart en Huub 'vrienden' werden....
van alle mensen was de relatie tussen Sylvia en Huu het eerlijkst en puurt imo...quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zegt dan niet dat je niet jaloers kan zijn toch?
En dat ze met elkaar omgingen als broer en zus zegt ook niets persé. Misschien vond Sylvia Huub leuker dan ze deed voorkomen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:55 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens; Huub, Lieke, Amanda, Natasia, Brian, Jaap en Eric. Dat was voor mij de leukste groep en tijd.
Ja, ik mag haar gewoon niet, kan tochquote:
Ik vind 1% en 3% nog veeeeeel minder toevoegen, die mogen eerst wieberen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:08 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, ik mag haar gewoon niet, kan toch
Ze speelt het spel ook helemaal niet, voegt niks toe daar in het huis
Als ze weg is, zal je haar niet eens missen
Dieptepunt: Nadia en Dennisquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:06 schreef Darklight het volgende:
Leukste vond ik toen Nathanael er nog in zat, met de komst van Amanda is alles bergafwaarts gegaan
Met als dieptepunt de komst van Lieke
Ja kloptquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind 1% en 3% nog veeeeeel minder toevoegen, die mogen eerst wieberen.
Ja, voor mij voelt dit ook niet goed, jammer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:11 schreef riri het volgende:
de enige vrouw die geen golddigger is in dat huis is Lieke wel.....huub is voor mij afgegaan nu
Hé hallo, vergeet je N en D......die mogen van mij eerder vertrekken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
Huub: Je gebruikt gewoon mensen.... Lieke jankend de kamer uit.... einde Lieke...
Als ze zich houdt aan d'r principes gaat ze dus morgen d'r 24 uur aanvragen...
Ken jij de achtergrond van Lieke wel en aan welke tv- programma's ze heeft meegedaan etc.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:11 schreef riri het volgende:
de enige vrouw die geen golddigger is in dat huis is Lieke wel.....huub is voor mij afgegaan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |