Leugens zijn fataal in het spel... die vreten....quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:15 schreef yellowfirst het volgende:
Eindconclusie|: Lieke is toch niet zo sterk als iedereen dacht......![]()
"Nooit meer naar Huis, OLE OLEEEEJJJ!!!'quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom doet hij er dan aan mee.Zou nooit tegen mijn gevoel ingaan om express ruzie te moeten zoeken met iemand waar ik om geef.Nadia mag niet gepakt worden dus gaan we maar weer het Lieke en Huub script doen.Huub is echt gek als hij dat doet.
Nee, ze heeft zich verdacht opgesteldquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:19 schreef ruby het volgende:
Heeft Lieke zich ergens verdekt opgesteld?
Wel als je het een keer zat bent en onmacht voelt misschien?quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Als het niet waar is wat iemand tegen je zegt word je boos en loop je niet weg om te janken, denk ik.
dit zijn allemaal voorbeelden die hij in 1 keer bijelkaar kan opnoemen, dit zit hem echt al langer dwars en nu gooit hij het eruit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:12 schreef ToughLove het volgende:
Hmmmm, ik vind dit niet eerlijk van Huub. Ik snap dat hij twijfels heeft. Maar dit is wel heel overdreven, hij heeft zich gewoon laten manipuleren door Jaap.
Inderdaad, en niet de eerste keer. Schijnbaar blijft hij twijfelen aan Lieke. Hij moet dan gewoon stoppen en niet door blijven gaan. Hoe geloofwaardig is Huub nog als hij keer op keer maar door blijft gaan met dezelfde verwijten en vraagtekens die hij heeft.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:09 schreef Ziet het volgende:
oeps... je gebruikt gewoon mensen...
keiharde opmerking van huub en lieke loopt huilend weg
Hmmm ik jank net zo hard bij onterechte beschuldigingen als bij waarheden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Als het niet waar is wat iemand tegen je zegt word je boos en loop je niet weg om te janken, denk ik.
Opvallend dat de buitenwacht hetzelfde over Lieke dacht./denkt.......quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Leugens zijn fataal in het spel... die vreten....
Jankerdquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm ik jank net zo hard bij onterechte beschuldigingen als bij waarheden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |