Ik vind 1% en 3% nog veeeeeel minder toevoegen, die mogen eerst wieberen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:08 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, ik mag haar gewoon niet, kan toch
Ze speelt het spel ook helemaal niet, voegt niks toe daar in het huis
Als ze weg is, zal je haar niet eens missen
Dieptepunt: Nadia en Dennisquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:06 schreef Darklight het volgende:
Leukste vond ik toen Nathanael er nog in zat, met de komst van Amanda is alles bergafwaarts gegaan
Met als dieptepunt de komst van Lieke
Ja kloptquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind 1% en 3% nog veeeeeel minder toevoegen, die mogen eerst wieberen.
Ja, voor mij voelt dit ook niet goed, jammer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:11 schreef riri het volgende:
de enige vrouw die geen golddigger is in dat huis is Lieke wel.....huub is voor mij afgegaan nu
Hé hallo, vergeet je N en D......die mogen van mij eerder vertrekken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
Huub: Je gebruikt gewoon mensen.... Lieke jankend de kamer uit.... einde Lieke...
Als ze zich houdt aan d'r principes gaat ze dus morgen d'r 24 uur aanvragen...
Ken jij de achtergrond van Lieke wel en aan welke tv- programma's ze heeft meegedaan etc.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:11 schreef riri het volgende:
de enige vrouw die geen golddigger is in dat huis is Lieke wel.....huub is voor mij afgegaan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |