quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
çeneni tut budalaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:36 schreef skippy22 het volgende:
Varken
Goed hoor, lekker aan het relaxen. Artikeltje af aan het schrijven, morgen is mijn 1st draft klaar en dan horen wat het commentaar erop is. Hopelijk vinden ze het leuk om te lezen.quote:
Ik zit effe te modden. Mijn medemod. is afwezig ivm. crewmeet. Ik ben niet gegaanquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker aan het relaxen. Artikeltje af aan het schrijven, morgen is mijn 1st draft klaar en dan horen wat het commentaar erop is. Hopelijk vinden ze het leuk om te lezen.![]()
En met jou? Moet je zondag werken?
Welke film ben je gaan kijken? Ik moet de Bourne Ultimatum nog gaan kijken, dan heb ik weer een trilogie volbrachtquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik zit effe te modden. Mijn medemod. is afwezig ivm. crewmeet. Ik ben niet gegaan![]()
Waarover gaat je artikel?
Gaat goed hoor. Lekker filmpje gepakt in Antwerpen. Morgen werken ja. Jij kent mn agenda
The Invasion, heb ik gezienquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:18 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Welke film ben je gaan kijken? Ik moet de Bourne Ultimatum nog gaan kijken, dan heb ik weer een trilogie volbracht![]()
Niet naar de crewmeet?![]()
middagquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mogguh
2 maandenquote:
quote:
quote:
quote:
Jij bent moderator geweest?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ik loop achter...
Doe ze daar in #44 (of #34, het is alweer 2 jaar geleden
) maar de groeten van sylvia.
hehe, leukquote:Op donderdag 1 november 2007 17:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Turkse films:Beyza’nın Kadınları Romantik Çılgın Dershane Dünyayı Kurtaran Adam'ın Oğlu Beynelmilel Polis Küçük Kıyamet Çinliler Geliyor Son Osmanlı: Yandım Ali Takva Eve Dönüş Dondurmam Gaymak Kısık Ateşte 15 Dakika Maskeli Beşler: Irak Hokkabaz Eve Giden Yol, 1914
Bekijk ze hier:
BalyozTV.com![]()
Waarom gestopt?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
FP Moderator inderdaad, ben zelfs een halfjaar SA geweest.
hey skippyquote:
Mis je het wel?quote:Op zondag 4 november 2007 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tijdgebrek, helaas telt een etmaal slechts 24 uur...
hey skipquote:Op maandag 5 november 2007 17:57 schreef skippy22 het volgende:
Hoi emel
quote:
geweldig hequote:
wat?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:25 schreef skippy22 het volgende:
Emel wat doe je
je moet niet zo baggeren johquote:
Geen dank.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:26 schreef Maki-maki. het volgende:
TheMagnificent bedankt voor de filmlink hierboven.
ja, ik heb het ook onderschatquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.Maar eerlijk is eerlijk, FOK! kost veel tijd.
ohquote:
jongen toch, gedraag je eensquote:
Het is zo leuk dat je dat (vaak) voor lief neemt. Maar jah, als je net aan een nieuwe fulltime baan begint, dan ben je liever geen SA.quote:
ik hou het zeker in de gatenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen dank.
Hou het goed in de gaten. Er komen regelmatig nieuwe films bij.
Nee, kan me voorstellen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is zo leuk dat je dat (vaak) voor lief neemt. Maar jah, als je net aan een nieuwe fulltime baan begint, dan ben je liever geen SA.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Skippy22, houd eens op met Emel stalken!![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Skippy22, houd eens op met Emel stalken!![]()
waarboven?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:26 schreef Maki-maki. het volgende:
TheMagnificent bedankt voor de filmlink hierboven.
IHVKquote:
Hey!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:47 schreef Alicey het volgende:
* kijkt eens *
Hmmm, mijn kankeroes doodknuppel-voorstel maar weer eens op tafel toveren.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 17:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Turkse films:
[..]Eve Giden Yol, 1914
Bekijk ze hier:
BalyozTV.com![]()
Nee joh, kangoeroes zijn liefquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:49 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Hmmm, mijn kankeroes doodknuppel-voorstel maar weer eens op tafel toveren.
Saai en jou dag ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:47 schreef Emel het volgende:
skip, stop met baggeren en vertel wat leuks
Hoe was je dag?
Uhuh, vrouwen zijn ook speciaal, maar je moet het er zelf insteken.quote:
Tjeempie..quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:52 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Uhuh, vrouwen zijn ook speciaal, maar je moet het er zelf insteken..
Jaquote:Skippy de baggeroe moddert maar een beetje aan,.
Heel goed!!quote:
Und, hoe ging het pingelmans?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:52 schreef IHVK het volgende:
Mijn dag was leuk, ik heb mijn eerste gitaarles gehad.![]()
Oh gaaf, vertel!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:52 schreef IHVK het volgende:
Bedoel je bağlama?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:52 schreef IHVK het volgende:
Moet je daar eik nog muzikaal voor zijn of is het een kwestie van heel veel oefenen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:52 schreef IHVK het volgende:
* Maki-maki. pinkt allerlei traantjes weg.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:53 schreef Emel het volgende:
[..]
Heel goed!!![]()
altijd leuk om mijn broertje weer te spreken.
Niets gedaan?quote:
Goed, ik kan nu al noten lezen.quote:
Ik ben wel heel sielug.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:53 schreef Emel het volgende:
[..]
Heel goed!!![]()
altijd leuk om mijn broertje weer te spreken.
Ah, het ultieme wapen om harten te veroveren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Goed, ik kan nu al noten lezen.![]()
Het is van zo'n Turkse gast uit Istanbul. Dus we leren de "Istanbul-methode" wat dat ook mag zijn.
Nee, steelstring gitaar.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedoel je bağlama?![]()
[ afbeelding ]
jeweet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:58 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ah, het ultieme wapen om harten te veroveren..
Jawel vanochtend "gewerkt" Daarna begrafenis En daarna achter de computer gekropenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:55 schreef Emel het volgende:
[..]
Niets gedaan?
Mijn dag ook saai. Weinig boeiends op werk.
Het leven van de fokker in een notendop.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jawel vanochtend "gewerkt" Daarna begrafenis En daarna achter de computer gekropen![]()
Geen 2 fulltime banen mag ik hopen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:41 schreef Emel het volgende:
[..]
Nee, kan me voorstellen.
Ik heb 2 banenmaar tot nu lukt het prima hoor.
Ow, nou, succes.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het leven van de fokker in een notendop.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:02 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ama benim hic gitarim olmadi....
En kangeroetjesquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:04 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik heb jullie niet eens gegroet..
Goedenavond mensen!.
Gaat hopelijk snel komen. Je zus is te drukquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben wel heel sielug.
Ik heb mijn zus nooit van mijn leven gezien.![]()
Thx.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ow, nou, succes.![]()
Ik heb zelf dit jaar een 'ney' gekocht in Turkije, maar ik krijg er helaas nog geen geluid uit.![]()
Dit is trouwens de link waar men het over had:
http://www.balyoztv.com/v2/index.php?option=com_wrapper&Itemid=28
Kijk er af en toe op, zou ik zeggen, want er komen regelmatig nieuwe films bij.![]()
Alles goed met Alicey?quote:
SHE emel jojoortje seaoflove En nog een aantal fok meisjesquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:07 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
-s? Oh god, wie heeft er met jou zitten paren?.
Ok.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:07 schreef Emel het volgende:
[..]
Gaat hopelijk snel komen. Je zus is te druk![]()
Ja, ik heb het gemerkt.quote:
Familie liefde hequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:55 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
* Maki-maki. pinkt allerlei traantjes weg.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
SHE emel jojoortje seaoflove En nog een aantal fok meisjes![]()
begrafenis?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jawel vanochtend "gewerkt" Daarna begrafenis En daarna achter de computer gekropen![]()
Dat laat ze dan goed merken op een forum.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:07 schreef Emel het volgende:
[..]
Gaat hopelijk snel komen. Je zus is te druk![]()
Alles komt goedquote:
Ja boertje buurman isquote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gemerkt.Je bent de oude Emel abla niet meer.
![]()
![]()
Je zult wat aan je (post)conditie moeten doen, vrees ik.![]()
![]()
terwijl ik hem vaak op msn hebquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:12 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Dat laat ze dan merken op een forum.,
,
.
vervelend johquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja boertje buurman isgegaan Vond het wel een goede rede om vrij te krijgen zonder te snipperen
![]()
my best friendquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:15 schreef Jero het volgende:
Hoi!
Nu zit je tussen de Turkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:17 schreef Jero het volgende:
mijn beste vriendinnnnnnnnnnnn
Topic leeftquote:
uiteindelijk welquote:
Niet meteen opeten. Laten we de spanning opbouwen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gaan we hem gelijk opeten of gaan we eerst wat anders doen?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:20 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Pas op je portemonnee, zakenrollers actief..
Niet meteen uit de hoogte doen, meneer ik-ben-net-eerder-dan-Emel-lid-geworden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:20 schreef Jero het volgende:
ben een oldbie ja
Nee, maar dat wisten we al.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hier komt het nooit goedTot morgen fok vrindjes
![]()
sorry hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:22 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Niet meteen uit de hoogte doen, meneer ik-ben-net-eerder-dan-Emel-lid-geworden.
Is oldbie dan iets om trots op te zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:22 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ruig dat ze is man!. 2 banen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:21 schreef Jero het volgende:
je moet eens weten, Emel is echt mega spannend
zeg je tegen al mijn broertjes hierquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:21 schreef Jero het volgende:
je moet eens weten, Emel is echt mega spannend
Uhuh, je bent net zo competent als je impotente lul.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:24 schreef Jero het volgende:
IK BEN EEN OUWE LUL EN DAAR BEN IK TROTS OP
Doe niet zo jaloersquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:22 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
vanwaar die negatiiviteitquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:24 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Uhuh, je bent net zo competent als je impotente lul..
Kizimizi verdik gitti.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:25 schreef Jero het volgende:
Turken, jullie zijn geweldig
Dat vinden wij oldbies welquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is oldbie dan iets om trots op te zijn?![]()
No offence trouwens.
We know.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:25 schreef Jero het volgende:
Turken, jullie zijn geweldig
Hey, doe eens aardigquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:24 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Uhuh, je bent net zo competent als je impotente lul..
nieuw in dit topic.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:22 schreef Jero het volgende:
wie is Ssylvester?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Hey, doe eens aardighij is mijn beste vriend.
Bwehehehe.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Allah’ın emri, Peygamber’in kavliyle...
gulmequote:
Yo sahbi, fawaka?!quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:30 schreef Jero het volgende:
yo
Let maar niet op ze. Ze zijn wel okquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:30 schreef Jero het volgende:
yo
Een nekschot verdienen kujn jij mijn vriend, als jij zo door blijft praten. God, wat haat ik dat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:32 schreef Jero het volgende:
mannn dit is te spanggg
Jero vindt Turken top! Hij gaat al 11 jaar met mij omquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:32 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Toz kondurmuyorsun, masallah!.
Als dit als te veel is, doen ik volgende keer wel de saaie standaard zinnetjes.quote:
Respect, manquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:34 schreef Jero het volgende:
jij bent mijn vriend mannnnnn
Jij bent meer Nederlander dan Turk. Dat telt niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:34 schreef Emel het volgende:
[..]
Jero vindt Turken top! Hij gaat al 11 jaar met mij om
Boks mattie, boks. Geef power.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:34 schreef Jero het volgende:
jij bent mijn vriend mannnnnn
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Als dit als te veel is, doen ik volgende keer wel de saaie standaard zinnetjes.
Hey. Hoe is het? Oh? Ja, oh ja joh?! Vertel?!
Goedzo!!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef Jero het volgende:
Het interesseert me geen reet hoe gaat met je gaat, schavuit
Take a chill pill, grandpa.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef Jero het volgende:
Het interesseert me geen reet hoe gaat met je gaat, schavuit
Nee dit meen je niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef ClioSporT het volgende:
ff tussendoor. Liverpool - Besiktas = 8 - 0 haha
wat sneuquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef ClioSporT het volgende:
Vergeet niet te rellen!.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef ClioSporT het volgende:
O, mijn God.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef ClioSporT het volgende:
2 een witte en een zwarte?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:40 schreef Maki-maki. het volgende:
Een domme grap tussendoor. Hoeveel kanten heeft een bal?
Nou ze hebben thuis wel 1-0 gewonnen van Liverpool.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:43 schreef Jero het volgende:
gewoon een kutploeg
OMGquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:44 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Een binnen- en een buitenkant.
Huilarisch, hm?,
,
.
.
Trusten IHVK.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:44 schreef IHVK het volgende:
Maar ik ga ook slapen.
Doei en truste iedereen![]()
Welterusten gulum. Slaapze.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:47 schreef Emel het volgende:
Ik ben ook slapen. Trusten mensen![]()
Iyi geceler.
Lol. fijne taraftar ben jij.. Het was 2-1quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ze hebben thuis wel 1-0 gewonnen van Liverpool.![]()
Ga ik doen, als ik wat rustiger hebquote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Heb je nu al een meet geregeld?![]()
++notequote:Op woensdag 7 november 2007 21:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Elke avond met skip op stap zeker![]()
geel stickertjequote:
Met mij gaat primaquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 7 november 2007 22:03 schreef Emel het volgende:
[..]
Met mij gaat primamet jou ook??
Wanneer wil je meeten dan?
Ik ga het ook regelen!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:08 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik hoef niet zo nodig te meeten, en al helemaal niet als je niet een stel leuke vriendinnetjes meeneemtMaar jij zou toch iets regelen?
![]()
Je krijgt me een stuk makkelijker mee als je ook wat vrouwelijk schoon regeltquote:Op woensdag 7 november 2007 22:10 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ga het ook regelen!
Dus als ik geen vriendinnen meeneem, dan kom je helemaal niet?
nou zeg, dan nietquote:Op woensdag 7 november 2007 22:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je krijgt me een stuk makkelijker mee als je ook wat vrouwelijk schoon regelt![]()
drama queenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:15 schreef Emel het volgende:
als ik mensen nog moet gaan overtuigen, dan hoeft het niet meergraag of niet!!
mag ik een keertje?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:24 schreef Emel het volgende:
Bijna weekend!
ik heb morgen vanaf 17 uur weekendquote:Op woensdag 7 november 2007 22:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
lieve schat, het is woensdag, we zitten amper op de heflt
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
O ja, ik vergat even dat ik in het turkentopic zat![]()
Dat is waar ja. Maar je hoeft niet jaloers te zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 22:32 schreef -scorpione- het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat ik pas vrijdagavond weekend heb.En ik heb nog genoeg te doen deze week, is niet zo erg, gaat de tijd ook sneller
![]()
Trusten!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:35 schreef -scorpione- het volgende:
Slaap zeIk duik onder de wol, lekker pitten
![]()
Nee, voorlopig even niet zoveel plannen, vind het allemaal wel best.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:34 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Maar je hoeft niet jaloers te zijnnog plannen voor het weekend?
Ik weet dat je me pestquote:Op woensdag 7 november 2007 22:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, voorlopig even niet zoveel plannen, vind het allemaal wel best.
Geniet er maar van hoor, pest je maar een beetje, ik heb ook wel weer eens zin in een dagje vrij, maar ik spaar ze even op voor december![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef Maki-maki. het volgende:
Aight, de kangoeroe met parkinson is gearriveerd.
Ik ben turkboyquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:37 schreef IHVK het volgende:
Wiens clown ben jij nou weer?
ik welquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:07 schreef IHVK het volgende:
Waarom kan niemand mijn nick correct spellen?
Echt? ik heb het blijkbaar verdrongenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar duurde ook lang bij jou hoor.![]()
Uhuh, daar ben jij te min voor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:26 schreef Emel het volgende:
Misschien wel Maki-maki stoornisje.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:29 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Uhuh, daar ben jij te min voor..
dat is niet erg toch?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:32 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Jij maki niets klaar!. Alleen een beetje praatjes.
oh, dat meen je ook?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:39 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf vooral praten..
MAAKT DAT OOIT UIT?! JULLIE VROUWMENSCHEN DOEN TOCH WAT JULLIE ZELF WILLEN.quote:
Gunaydin!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:44 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
MAAKT DAT OOIT UIT?! JULLIE VROUWMENSCHEN DOEN TOCH WAT JULLIE ZELF WILLEN.
Oh, da's gek, in mijn DMS staat het wel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:25 schreef Emel het volgende:
Ik heb even de DSM bijgepakt. Ik zie geen IHVK stoornis
Welke versie heb je?quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh, da's gek, in mijn DMS staat het wel.![]()
quote:Skippy22 week erbij wegens klonen, kloon in de prullenbak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
G'avond.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:58 schreef Emel het volgende:
[..]
Gunaydin!
wij vrouwmenschen luisteren toch weleens naar de mannen?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, kangoeroe met parkinson had ik hem eerder genoemd..
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef Maki-maki. het volgende:
Aight, de kangoeroe met parkinson is gearriveerd..
Horikita Maki, O+.
Geçti Bor'un pazari, sür esegi Nigde'yequote:Op zaterdag 10 november 2007 00:44 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
MAAKT DAT OOIT UIT?! JULLIE VROUWMENSCHEN DOEN TOCH WAT JULLIE ZELF WILLEN.
Hoe wist je dat? Doet ie dat vaker?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
G'avond..
[..]
Mjah, kangoeroe met parkinson had ik hem eerder genoemd..
[..].
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
euh..quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geçti Bor'un pazari, sür esegi Nigde'ye
Goed hoorquote:
weet zelf echt niet wat er staat, maar schijnt een spreekwoord te zijnquote:
ik weet de juiste betekenis ook nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet zelf echt niet wat er staat, maar schijnt een spreekwoord te zijn![]()
zoiets moet het zijn jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:53 schreef Pavement het volgende:
iets met je hebt je kans verkeken geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |