quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
çeneni tut budalaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:36 schreef skippy22 het volgende:
Varken
Goed hoor, lekker aan het relaxen. Artikeltje af aan het schrijven, morgen is mijn 1st draft klaar en dan horen wat het commentaar erop is. Hopelijk vinden ze het leuk om te lezen.quote:
Ik zit effe te modden. Mijn medemod. is afwezig ivm. crewmeet. Ik ben niet gegaanquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker aan het relaxen. Artikeltje af aan het schrijven, morgen is mijn 1st draft klaar en dan horen wat het commentaar erop is. Hopelijk vinden ze het leuk om te lezen.![]()
En met jou? Moet je zondag werken?
Welke film ben je gaan kijken? Ik moet de Bourne Ultimatum nog gaan kijken, dan heb ik weer een trilogie volbrachtquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik zit effe te modden. Mijn medemod. is afwezig ivm. crewmeet. Ik ben niet gegaan![]()
Waarover gaat je artikel?
Gaat goed hoor. Lekker filmpje gepakt in Antwerpen. Morgen werken ja. Jij kent mn agenda
The Invasion, heb ik gezienquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:18 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Welke film ben je gaan kijken? Ik moet de Bourne Ultimatum nog gaan kijken, dan heb ik weer een trilogie volbracht![]()
Niet naar de crewmeet?![]()
middagquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mogguh
2 maandenquote:
quote:
quote:
quote:
Jij bent moderator geweest?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ik loop achter...
Doe ze daar in #44 (of #34, het is alweer 2 jaar geleden
) maar de groeten van sylvia.
hehe, leukquote:Op donderdag 1 november 2007 17:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Turkse films:Beyza’nın Kadınları Romantik Çılgın Dershane Dünyayı Kurtaran Adam'ın Oğlu Beynelmilel Polis Küçük Kıyamet Çinliler Geliyor Son Osmanlı: Yandım Ali Takva Eve Dönüş Dondurmam Gaymak Kısık Ateşte 15 Dakika Maskeli Beşler: Irak Hokkabaz Eve Giden Yol, 1914
Bekijk ze hier:
BalyozTV.com![]()
Waarom gestopt?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
FP Moderator inderdaad, ben zelfs een halfjaar SA geweest.
hey skippyquote:
Mis je het wel?quote:Op zondag 4 november 2007 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tijdgebrek, helaas telt een etmaal slechts 24 uur...
hey skipquote:Op maandag 5 november 2007 17:57 schreef skippy22 het volgende:
Hoi emel
quote:
geweldig hequote:
wat?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:25 schreef skippy22 het volgende:
Emel wat doe je
je moet niet zo baggeren johquote:
Geen dank.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:26 schreef Maki-maki. het volgende:
TheMagnificent bedankt voor de filmlink hierboven.
ja, ik heb het ook onderschatquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.Maar eerlijk is eerlijk, FOK! kost veel tijd.
ohquote:
jongen toch, gedraag je eensquote:
Het is zo leuk dat je dat (vaak) voor lief neemt. Maar jah, als je net aan een nieuwe fulltime baan begint, dan ben je liever geen SA.quote:
ik hou het zeker in de gatenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen dank.
Hou het goed in de gaten. Er komen regelmatig nieuwe films bij.
Nee, kan me voorstellen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is zo leuk dat je dat (vaak) voor lief neemt. Maar jah, als je net aan een nieuwe fulltime baan begint, dan ben je liever geen SA.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Skippy22, houd eens op met Emel stalken!![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Skippy22, houd eens op met Emel stalken!![]()
waarboven?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:26 schreef Maki-maki. het volgende:
TheMagnificent bedankt voor de filmlink hierboven.
IHVKquote:
Hey!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:47 schreef Alicey het volgende:
* kijkt eens *
Hmmm, mijn kankeroes doodknuppel-voorstel maar weer eens op tafel toveren.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 17:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Turkse films:
[..]Eve Giden Yol, 1914
Bekijk ze hier:
BalyozTV.com![]()
Nee joh, kangoeroes zijn liefquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:49 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Hmmm, mijn kankeroes doodknuppel-voorstel maar weer eens op tafel toveren.
Saai en jou dag ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:47 schreef Emel het volgende:
skip, stop met baggeren en vertel wat leuks
Hoe was je dag?
Uhuh, vrouwen zijn ook speciaal, maar je moet het er zelf insteken.quote:
Tjeempie..quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:52 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Uhuh, vrouwen zijn ook speciaal, maar je moet het er zelf insteken..
Jaquote:Skippy de baggeroe moddert maar een beetje aan,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |