quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Vanaf zondag valt het niet op dan heb ik een ajax icoontje
zo zijn wij niet. ze komen vanzelf naar onsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer komen jullie rellen in het Utreg topic
True tis zo rustig altijd bij onsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
zo zijn wij niet. ze komen vanzelf naar ons
Flikker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben eigenlijk de enige echte
hoolie, ik ga door de hekken jegens het ajaxvak en zeg danquote:
Mooi zijn we daarna ook van je afquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoolie, ik ga door de hekken jegens het ajaxvak en zeg danhoi ik ben paultjuhhh
![]()
Paultjuhhhh, ga je zaterdag ook de hooli uithangen??quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoolie, ik ga door de hekken jegens het ajaxvak en zeg danhoi ik ben paultjuhhh
![]()
NEe dan niet alleen bij fc utrechtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Paultjuhhhh, ga je zaterdag ook de hooli uithangen??
Als Ajax op bezoek komt. is het echt n feest voor jullie he. Wedstrijd v/h jaar... Ken je nagaan wat voor status de naam Ajax nog heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
NEe dan niet alleen bij fc utrecht
Steek die maar in je zak !quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:48 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Als Ajax op bezoek komt. is het echt n feest voor jullie he. Wedstrijd v/h jaar... Ken je nagaan wat voor status de naam Ajax nog heeft
ik denk dat de wedstrijd te vroeg voor hem komt. wellicht een helftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:49 schreef Radegast het volgende:
Kan Bakircioglu spelen komend weekend?
Aan het begin van de transferwindow (Toen Pocognoli dus gekocht werd door AZ) had Ajax toch geen cent te makken?.... Waardoor ze dus ook spelers als Delorge moesten halen..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:06 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Er was een bedrag van 3 miljoen mee gemoeid. Lijkt me niet het bezwaar te zijn geweest.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:00 schreef Aanvoerder het volgende:
0-1 en we praten er niet meer over.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:02 schreef F1Bas het volgende:
We winnen dankzij een buitenspeldoelpunt![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:02 schreef F1Bas het volgende:
We winnen dankzij een buitenspeldoelpunt![]()
Als Ajax die laat lopen zijn ze echt gek...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:24 schreef M0NTANA het volgende:
Martin Jol naar Ajax dan maar?
Was het maar zo'n feest, het wordt gewoon Marco van Basten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als Ajax die laat lopen zijn ze echt gek...
Dat lijkt mij de man!
Ik hou me nog inquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
@Kleinzusje,
Je maakt er wel een libelle forum van met dat soort plaatjes..![]()
Ga lekker naar het FCU-topic als je die kutrechter wilt aanbidden.quote:
Weer?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend seizoen eindigen jullie weer boven ons!![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, het wordt gewoon Marco van Basten.![]()
In 1981 toch ook al eens?quote:
Nee man................aanbiddenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga lekker naar het FCU-topic als je die kutrechter wilt aanbidden.
Zolang we Tony Soprano dan geen aankopen laten doen ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:33 schreef Jasza het volgende:
Jol is idd wel de man om het te doen, maar volgens mij was er al voordat Henkie opstapte besproken dat hij het zou worden na het EK, staat zeker in ze contract
Die koopt tenminste geen linkhalf om hem daarna als rechtsbuiten op te stellen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Laten we Tony Soprano dan aub geen aankopen laten doen ...
Volgens mij weten we inmiddels dat contracten geen ene flikker voorstellen in Nederland....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:33 schreef Jasza het volgende:
Jol is idd wel de man om het te doen, maar volgens mij was er al voordat Henkie opstapte besproken dat hij het zou worden na het EK, staat zeker in ze contract
Nee, die koop Bent voor ¤25 miljoen, nog veel erger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die koopt tenminste geen linkhalf om hem daarna als rechtsbuiten op te stellen.
Hele vreemde aankoop, maar schijnt dat men ervan uitging dat Dimitar Berbatov zou vertrekken. Maar goed, blijft een miskoop. Veel teveel geld, maar dat is nu eenmaal vaak met Engelse spelers.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, die koop Bent voor ¤25 miljoen, nog veel erger.
In een ander topic gaf ik al aan dat Johan Cruijff de reden is waarom Martin Jol niet naar Ajax komt:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Volgens mij weten we inmiddels dat contracten geen ene flikker voorstellen in Nederland....![]()
Ik denk dat het voor Ajax en voor de spelers DE man is, je moet iemand hebben die je de huid volscheld als het moet. En iemand die een grote bek heeft op een persconferentie zodat niet de media je team/spelers/club in de zeik kan nemen...
Get him while you can...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
Officieel bekleed hij geen functie bij Ajax, je hoorde hem het dinsdag (na PSV - Fenerbahçe) nog ontkennen. Maar als hij advies geeft, verwacht hij dat het opgevolgd wordt. Als er niets met zijn advies wordt gedaan, voelt hij zich gepasseerd. Ajax is bang hem kwijt te raken, omdat het toch een Ajax-icoon is. Ajax volgt zijn advies daarom maar op, zoals in het verleden bij het aanstellen van Danny Blind, Ronald Koeman en het aantrekken van Roger. Mocht Ajax het advies van Cruijff niet opvolgen en de nieuwe trainer/coach (bijvoorbeeld Co Adriaanse, Louis van Gaal of Martin Jol) doet het super, dan hoor je hem niet. Maar als de nieuwe trainer/coach niet voldoende presteert, is Cruijff de eerste die zegt dat hij gelijk heeft gekregen. Waardeloos dus, deze situatie.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, het wordt gewoon Marco van Basten.![]()
Ow ok, dat had ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In een ander topic gaf ik al aan dat Johan Cruijff de reden is waarom Martin Jol niet naar Ajax komt:
[..]
Op zich is dat helemaal geen probleem, het gaat idd ook meer over de manier waarop.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Die ouwe Cruijff heeft te veel te brokkelen in de pap bij Ajax
Het hoeft geen ramp te zijn, als hij goed advies geeft. Maar goed, we weten dat hij graag vriendjes op de belangrijke plaatsen heeft zitten. Johan Cruijff mag advies geven, maar moet dan wel accepteren dat het ook kan worden genegeerd. Hij is God niet, maar gewoon Jopie uit Betondorp.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op zich is dat helemaal geen probleem, het gaat idd ook meer over de manier waarop.
Toch had ik het idee dat Cruijff openlijk zat te solliciteren naar een baantje bij Ajax.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Officieel bekleed hij geen functie bij Ajax, je hoorde hem het dinsdag (na PSV - Fenerbahçe) nog ontkennen. Maar als hij advies geeft, verwacht hij dat het opgevolgd wordt. Als er niets met zijn advies wordt gedaan, voelt hij zich gepasseerd. Ajax is bang hem kwijt te raken, omdat het toch een Ajax-icoon is. Ajax volgt zijn advies daarom maar op, zoals in het verleden bij het aanstellen van Danny Blind, Ronald Koeman en het aantrekken van Roger. Mocht Ajax het advies van Cruijff niet opvolgen en de nieuwe trainer/coach (bijvoorbeeld Co Adriaanse, Louis van Gaal of Martin Jol) doet het super, dan hoor je hem niet. Maar als de nieuwe trainer/coach niet voldoende presteert, is Cruijff de eerste die zegt dat hij gelijk heeft gekregen. Waardeloos dus, deze situatie.
Ben gevraagd als trainer, maar te soft bevonden.............quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een schatje is kleinzusje he
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=RLcwEw1MtkI&eurl=http://www.dapprestrijders.nl/
Exact tien jaar geleden!![]()
Oerajacied Witschgequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=RLcwEw1MtkI&eurl=http://www.dapprestrijders.nl/
Exact tien jaar geleden!![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:23 schreef Enchanter het volgende:
Die TT , zou best nog wel eens de waarheid kunnen worden![]()
Dat doelpunt van Dani tegen Madridquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oerajacied Witschge
Die actie van Dani trouwens
Waar niet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:17 schreef Blight het volgende:
Ik zie de naam van Jol nog niet eens staan btw..
Ohja, toch wel. Even langs de opticien straks.quote:
quote:Toch weigeren beide leidinggevenden voorlopig op te stappen. In de winterstop dreigt Ajax weer spelers (Huntelaar, Emanuelson, Heitinga) kwijt te raken. Dus als Van Geel er tegen die tijd niet in is geslaagd om echte versterkingen naar Amsterdam te lokken, wordt de positie van Jaakke, Fontein en waarschijnlijk ook Van Geel onhoudbaar. Het heeft er alle schijn van dat het nog een heel lang en vervelend seizoen wordt voor Ajax.
SPITS vrijdag 26-10
Met Jurgen Colin valt wat te belevenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef Sethje het volgende:
1,2,3,5,6,7
mijn zegen heb je.. wat een klote tt.. MISSELIJKMAKEND!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:17 schreef Blight het volgende:
Deze TT nodigt uit tot machtsmisbruik..
Misselijkmakendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
mijn zegen heb je.. wat een klote tt.. MISSELIJKMAKEND!![]()
![]()
Dat zie je verkeerd denk ik... Sommigen genieten gewoon van het ajax van nu en al hun problemen. Als je dan met je clubje ook nog eens van ze wint en ze daarmee alleen maar verder de ellende in duwt is dat nog meer genieten. Er zijn gewoon zat mensen die een hekel aan ajax hebben en dan levert het winnen tegen die club simpelweg meer plezier op dan winnen van een degradatiekandidaat, lijkt me niks vreemds aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Het "leukste" vind ik nog dat alles en iedereen met verstand van voetbal gezien heeft dat Ajax op dit moment hopeloos opzoek is naar vorm en dat het voor geen meter loopt.
Maar oh oh oh wat is het nog een prestatie als je op dit moment van Ajax wint hoor, echt een prestatie vergelijkbaar met een CL finale winnen!
Als die kutclubjes nou eens gewoon ELKE week hard werken en voetballen zoals tegen Ajax zouden ze verdomme kampioen kunnen worden, maar nee, winnen van Ajax is het hoogtepunt van het seizoen. De week erna kansloos verliezen tegen de nummer 18 is geen probleem hoor...
Maar verder hebben ze GEEN minderwaardigheidscomplex hoor.
Dom artikel was dat. Staan veel onjuistheden in.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:27 schreef Pritt het volgende:
Waardevolle informatie tot nu toe in dit topic.
Bedankt dat je de vooroordelen jegens Ajax-supporters weereens bevestigd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Het "leukste" vind ik nog dat alles en iedereen met verstand van voetbal gezien heeft dat Ajax op dit moment hopeloos opzoek is naar vorm en dat het voor geen meter loopt.
Maar oh oh oh wat is het nog een prestatie als je op dit moment van Ajax wint hoor, echt een prestatie vergelijkbaar met een CL finale winnen!
Als die kutclubjes nou eens gewoon ELKE week hard werken en voetballen zoals tegen Ajax zouden ze verdomme kampioen kunnen worden, maar nee, winnen van Ajax is het hoogtepunt van het seizoen. De week erna kansloos verliezen tegen de nummer 18 is geen probleem hoor...
Slap gelul zeg. Als jij kan kiezen om met aapjax van PSV te winnen of van RKC weet ik wel welke jij kiest. En ALS jouw clubske ook elke week hard werkt wordt je toch ook landskampioen. Je bent echt zo het stereotype ajaccied.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:12 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:54 schreef EdgarDavids het volgende:
Jammer dat ik die Gregoor van Dijk niet even op een flinke peer in het gelaat kan trakteren.
Als je scheenbeschermer maar goed zitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:54 schreef EdgarDavids het volgende:
Jammer dat ik die Gregoor van Dijk niet even op een flinke peer in het gelaat kan trakteren.
Aapjax, clubske. Ben jij nou het stereotype achterlijke provinciaal dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:53 schreef FU80 het volgende:
[..]
Slap gelul zeg. Als jij kan kiezen om met aapjax van PSV te winnen of van RKC weet ik wel welke jij kiest. En ALS jouw clubske ook elke week hard werkt wordt je toch ook landskampioen. Je bent echt zo het stereotype ajaccied.
Dacht het al, inhoudelijk reageren blijkt toch lastig voor sommigen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aapjax, clubske. Ben jij nou het stereotype achterlijke provinciaal dan?.
Ik heb echt geen idee wie jij nou weer bent, maar echt een aanwinst is anders.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:06 schreef FU80 het volgende:
[..]
Dacht het al, inhoudelijk reageren blijkt toch lastig voor sommigen.![]()
Ach, zo denken alle clubs erover. Er zijn zelfs clubs die er een speciale DVD van maken. Hoe laag zink je dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie jij nou weer bent, maar echt een aanwinst is anders.
Winnen moet je ELKE week willen, niet alleen tegen Ajax. Klaar. En doe je dat niet en vier je 1 overwinning in het seizoen alsof je iets gewonnen hebt ben je triest en zielig en heb je geen grientje eigenwaarde.
Zo inhoudelijk genoeg?
Ja, inhoudelijk genoeg. Toch wordt er bij jullie een overwinning op PSV of Feijenoord ook uitbundiger gevierd als al een overwinning op de nr. 18. Dat doen anderen ook, heeft niks te maken met eigenwaarde.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Winnen moet je ELKE week willen, niet alleen tegen Ajax. Klaar. En doe je dat niet en vier je 1 overwinning in het seizoen alsof je iets gewonnen hebt ben je triest en zielig en heb je geen grientje eigenwaarde.
Zo inhoudelijk genoeg?
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:16 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ach, zo denken alle clubs erover. Er zijn zelfs clubs die er een speciale DVD vppr maken. Hoe laag zink je dan.
Waar is nr 4 geblevenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Met Jurgen Colin valt wat te beleven
Tuurlijk moet je van iedereen willen winnen, lijkt me logisch. Maar je kan niet gaan ontkennen dat de ene overwinninging niet lekkerder is dan de andere. En voor veel utrechters is een overwinning op ajax een van de lekkerste, wat niet wegneemt dat andere overwinningen ook niet prima smakenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Ga nou gewoon eens een seizoen in met de instelling "we moeten van iedereen winnen" ipv "noe. iet moakt me niet uut of wie loaste woarden, aols we maor van Oajaks winnen, dan is mien seizoen weer goed!"
Echt, 4de ipv 14e worden is VEEL leuker dan 1 potje van Ajax winnen, echt!
En kom niet met argumenten aan dat Ajacieden ook zo zijn, de 1-5 van vorig jaar tegen PSV zal me worst zijn, we werden namelijk geen kampioen en daar gaat het om..
Ja er zijn Utrechters die alleen maar thuis van Ajax willen winnen en verder niks, maar de meesten zien FCU – Ajax gewoon als DE wedstrijd omdat jullie nou eenmaal onze aarts-vijand zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo inhoudelijk genoeg?
Dat hoor je mij niet zeggen!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Ga nou gewoon eens een seizoen in met de instelling "we moeten van iedereen winnen" ipv "noe. iet moakt me niet uut of wie loaste woarden, aols we maor van Oajaks winnen, dan is mien seizoen weer goed!"
Echt, 4de ipv 14e worden is VEEL leuker dan 1 potje van Ajax winnen, echt!
En kom niet met argumenten aan dat Ajacieden ook zo zijn, de 1-5 van vorig jaar tegen PSV zal me worst zijn, we werden namelijk geen kampioen en daar gaat het om..
Zucht, zucht, zucht. Alles zit ook tegen hè.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:30 schreef kleinzusje het volgende:
Koster hoopt op 'beste medicijn'
Amsterdam, 26 okt 2007
Adrie Koster bereidt zich met een uitgedunde selectie voor op de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht. Vrijdag keek de oefenmeester vooruit naar het uitduel in de Domstad. Koster moet het in elk geval stellen zonder Maarten Stekelenburg en Jaap Stam.
Stam ontbreekt wegens familieomstandigheden. Stekelenburg heeft nog te veel last van een gebroken vinger, een blessure die de doelman opliep in de wedstrijd tegen NEC. Albert Luque liep afgelopen woensdag een spierblessure op. Ook voor de Spanjaard komt de wedstrijd in Utrecht waarschijnlijk te vroeg. Met deze blessure is het onverstandig om extra risico te nemen. Wellicht is Luque komende week van de partij, als Ajax sc Heerenveen ontvangt in het KNVB Bekertoernooi.
Het zijn niet de enige drie waarop Koster geen beroep kan doen. Thomas Vermaelen, Leonardo, Laurent Delorge, Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea, Jeffrey Sarpong en Vurnon Anita zijn door blessureleed evenmin inzetbaar. Het herstel van Edgar Davids heeft bovendien vertraging opgelopen. Koster verwacht de middenvelder voorlopig niet terug bij de groep. Kennedy Bakircioglu trainde vrijdag wel weer gewoon met de groep mee. De Zweed heeft echter nog niet genoeg wedstrijdritme om tegen FC Utrecht in actie te kunnen komen. Siem de Jong bracht beter nieuws. De middenvelder is weer terug in de ArenA, nadat hij de voorbije weken in Georgië drie EK-kwalificatiewedstrijden met Oranje onder 19 speelde.
Koster vulde zijn uitgedunde groep voor de vrijdagtraining aan met enkele spelers van Jong Ajax. De trainer wilde elf tegen elf spelen. ,,Daarbij heb ik de jongens uitgenodigd die het hebben verdiend om er eens aan te ruiken’’, legde Koster uit. ,,Meetrainen met de selectie is ook een stimulans.’’
De eerste wedstrijd onder Koster, tegen NEC, verliep teleurstellend. In de Domstad wacht de Ajacieden opnieuw een op voorhand lastig karwei. ,,Wedstrijden bij Utrecht zijn nooit makkelijk’’, weet Koster. Een gebrek aan vertrouwen en automatismen liet zich voelen tegen de Nijmegenaren. ,,Er moet meer vastigheid in het elftal komen, er moet ook meer gecoacht worden.’’
Het is echt ongelooflijk. Maar ja, das indirect het gevolg van het aan- en verkoop beleid natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Zucht, zucht, zucht. Alles zit ook tegen hè.
Wat zijn die "sneue redenen" dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:39 schreef twi het volgende:
Die rivaliteit van Utrecht snap ik sowieso niet. Het enige wat het voor mij betekent is dat ik Utrecht een kutclub vind, omdat de supporters zich zo achterlijk gedragen ten opzichte van Ajax. Rivaal, kom op zeg. Een echte rivaliteit bestaat pas tussen twee clubs die van hetzelfde niveau zijn (vergeet het inkoppertje maar) of uit dezelfde streek (of eigenlijk gewoon stad) komen. Niet door van die sneue redenen die supporters van Utrecht en ADO aandragen.
Binnenkort loopt heel de Arena dus rond in F-side polo'squote:AFCA polo's online te bestellen!
25-10-07
Ondanks dat het Supportershome gesloten is is het toch mogelijk AFCA-spullen te kopen. De vesten zijn danwel uitverkocht maar de polo's zijn, vooralsnog, nog volop verkrijgbaar! Bestel ze (HIER)! De beschikbare maten staan erbij! De prijs is hetzelfde als in het Home: 35 euro. Let op: Ze vallen klein uit!
Op zich zijn ze heel vet, maar ik koop ze niet. Ten eerste omdat ik niet op F-side sta, ten tweede omdat inderdaad straks iedereen in die dingen loopt, zoals ook bij die Burberry AFCA-vesten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Binnenkort loopt heel de Arena dus rond in F-side polo's
Wij komen uit dezelfde ''streek'' nml. de Randstad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:39 schreef twi het volgende:
Die rivaliteit van Utrecht snap ik sowieso niet. Het enige wat het voor mij betekent is dat ik Utrecht een kutclub vind, omdat de supporters zich zo achterlijk gedragen ten opzichte van Ajax. Rivaal, kom op zeg. Een echte rivaliteit bestaat pas tussen twee clubs die van hetzelfde niveau zijn (vergeet het inkoppertje maar) of uit dezelfde streek (of eigenlijk gewoon stad) komen. Niet door van die sneue redenen die supporters van Utrecht en ADO aandragen.
quote:
De Randstad is geen streek. De Randstad is een groot deel van het land waar de meeste inwoners wonen. Twente, dat is een streek. De Rijnmond, dat is een streek.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Wij komen uit dezelfde ''streek'' nml. de Randstad.
Waarom denk je dat de rivaliteit tussen Ajax, Feyenoord, Utrecht en Den Haag altijd het grootste is ?
Maar goed, in jouw ogen is dit een sneue reden, lachwekkend wel.
ik kon het toch niet laten nog even te reageren
Streek stond tussen aanhalings-tekens Twi.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:04 schreef twi het volgende:
[..]
De Randstad is geen streek. De Randstad is een groot deel van het land waar de meeste inwoners wonen. Twente, dat is een streek. De Rijnmond, dat is een streek.
De rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is groot, en dat is ook niet verwonderlijk. Qua prestaties deden de clubs lange tijd niet voor elkaar onder, en de rivaliteit tussen Rotterdam en Amsterdam is er ook eentje waar je U tegen zegt.
De rivaliteit tussen Utrecht / ADO en Ajax is gewoon een gemaakte, vanuit eenzijdig perspectief (Utrecht / ADO) geboren. AZ heeft met Alkmaar/Noord-Holland en qua prestaties nog enige binding qua een mogelijke rivalieit, maar Utrecht en ADO?
Rivaliteit wordt, zoals ik al zei, geboren uit sportieve concurrentie of uit een stads- of streekderby. "35km van x" maakt iets nog niet een derby. Of hebben jullie in Utrecht ook grote rivaliteit met Sparta, Excelsior, RKC en Den Bosch?
Nou-nou wat hebben wij een minderwaardigheids-complex zeg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:06 schreef HeatWave het volgende:
samenvatting: het is een minderwaardigheidscomplex tegenover de echte stad, Amsterdam, en het omhooggevallen dorpje, Utrecht.
Zit morgen de hele dag in de Stairway trouwens.
26 seconden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En als het allemaal zo eenzijdig is, dan zou het uit-vak niet ieder jaar binnen 15 minuten uitverkocht zijn.
Damn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:19 schreef M0NTANA het volgende:
26 seconden.
Hoe werkt dat eigenlijk? Zit iedereen dan met z'n formuliertje te wachten en drukt iedereen ineens na 't startschot op kopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:19 schreef M0NTANA het volgende:
26 seconden.
Ajacieden werken er vrolijk aan mee, ik zeg ook nergens dat dat niet gebeurt. Maar Ajacieden gaan tegenwoordig net zo graag naar Heracles, waar in principe ook geen enkele aanleiding toe is. Ook zo'n recent geboren "rivaliteit" die ineens op komt zetten. Heracles en Ajax zijn immers verwant in de Griekse mythologie, wederom zo'n ridicule reden waar een bepaalde rivaliteit (in dit geval met TIFO achtergrond) uit gepeurd wordt. Een paar jaar terug had ik, als Ajacied, niet het gevoel dat Utrecht veel meer was dan een lastige uitwedstrijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:19 schreef M0NTANA het volgende:
twi en HeatWave, vinden jullie het niet raar dan dat veel Ajacieden ook meer uitkijken naar wedstrijden tegen FC Utrecht en/of ADO Den Haag dan (bijvoorbeeld) Heerenveen, Vitesse of zelfs AZ en/of PSV?
Ik verwacht niks. Derksen zal Van Geel wel het vuur aan de schenen proberen te leggen. Maar Van Geel heeft al lang zijn woordje klaar, en een politiek-correct verhaal voorbereid.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zondag is Martin v Geel te gast bij voetbal insite (dat wordt vuurwerk).
Ik moet er zowiezo 2 hebben omdat ik anders niet op tijd bij de arena kan zijn ivm ov. voor normale prijzen niet te doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heb je nog een kaartje kunnen krijgen?
Zondag gaan we gewoon winnen trouwens![]()
Gewoon via de ticketbox. 10.00u (soms 9.59.00u, je moet altijd iets eerder beginnen anders is het risico daar dat je te laat bent) staan er een paar duizend man zenuwachtig de TB-verkoper in de gaten te houden die als een hazenwindhond die uitkaarten moet scannen. 10.00.30 u is alles weg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk? Zit iedereen dan met z'n formuliertje te wachten en drukt iedereen ineens na 't startschot op kopen.
Ook al zou hij het halen, zou hij niet meteen wedstrijdfit zijn dus tjah,..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:47 schreef StarGazer het volgende:
Godsamme, ben bang dat Davids Feyenoord-uit niet gaat halen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:05 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Aaah, gezellig, alle utregters zitten nu hier
Goede TT overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
Inderdaad. Kankerzooi. Dit wordt een afstraffing.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Zonder Davids op 11 november...dit belooft niet veel goeds![]()
Tjah, het is immers een feit dat die havenarbeiders zo goed spelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Kankerzooi. Dit wordt een afstraffing.
De echte stad waar je op donderdagavond om half 4 's nachts moet zoeken om ergens binnen te komen en waar alle eettenten al dichtzijn...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:06 schreef HeatWave het volgende:
samenvatting: het is een minderwaardigheidscomplex tegenover de echte stad, Amsterdam, en het omhooggevallen dorpje, Utrecht.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niks ervan. Jullie moeten gewoon met 4-0 winnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is toch die tent van Henkie Westbroek. Weinig aan..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Is wel leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch die tent van Henkie Westbroek. Weinig aan..
Inderdaad. Louter rockmuziek en wijven met gestreepte sokken om hun arm.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch die tent van Henkie Westbroek. Weinig aan..
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben benieuwd of die dorpsgek ook na zondag hier nog blijft posten.
Op de Rozengracht hoekje Marnixstraat zit een boksmerige snackbar die meestal nog wel open is!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De echte stad waar je op donderdagavond om half 4 's nachts moet zoeken om ergens binnen te komen en waar alle eettenten al dichtzijn...
Eén keer geweest ja. Klopt allemaal rockers daar. Ik was er zo weer weg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Louter rockmuziek en wijven met gestreepte sokken om hun arm.
Wát een dag was dat. Heerlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VUeXmg49tTs
Meters meters meters buitenspel![]()
Moeten is wat anders dan ''gebeuren''.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niks ervan. Jullie moeten gewoon met 4-0 winnen.
Doe maar ja ajax mag toch weer alles betalen en heeft utrecht nieuwe stoeltjes erbijquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja ik snap dat niet wat is de lol der nou van stoeltjes slopen. Beetje stoer lopen doen van kijk eens wat ik durf. Kan ajax het weer betalen en dan zeuren dat ajax geen aankopen doet vind je het gek als ze voor een paar miljoen euro stoelen moeten kopen voor utrecht
Ben jij nooit boos als er onterecht een goal wordt afgekeurd voor Ajax? Sommigen geven een trap tegen hun stoeltje om die frustratie te uit. Dat ze in utrecht van die goedkope kutstoeltjes hebben die meteen doorbreken, tja..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja ik snap dat niet wat is de lol der nou van stoeltjes slopen. Beetje stoer lopen doen van kijk eens wat ik durf. Kan ajax het weer betalen en dan zeuren dat ajax geen aankopen doet vind je het gek als ze voor een paar miljoen euro stoelen moeten kopen voor utrecht
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben jij nooit boos als er onterecht een goal wordt afgekeurd voor Ajax? Sommigen geven een trap tegen hun stoeltje om die frustratie te uit. Dat ze in utrecht van die goedkope kutstoeltjes hebben die meteen doorbreken, tja..
Probeer in de Arena of in de Kuip je stoeltje maar eens kapot te trappen. Dat gaat lang niet zo makkelijk hoor.
Oh nee hoor. Ik ben lief, ik doe zo iets nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dit meen je toch niet he als excuus
![]()
Van mij mag je het doen maar kom niet met dat als reden zegquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik ben lief, ik doe zo iets niet![]()
Dit jaar gebeurt het niet. Punt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Van mij mag je het doen maar kom niet met dat als reden zeg![]()
0 stoeltjes?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit jaar gebeurt het niet. Punt.
Als utrecht wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit topic komt wel vol voor zondag sta ik niet voor schut als utrecht verliest fjoeiii
Alvast weer een meevaller voor zondagquote:Ajax kan aanstaande zondag niet over Jaap Stam beschikken. Ook Maarten Stekelenburg zal afwezig zijn. Stam ontbreekt wegens familieomstandigheden, Stekelenburg heeft nog teveel last van zijn gebroken vinger.
Adrie Koster, de tijdelijk opvolger van Henk ten Cate, heeft te maken met vele blesures. Naast eerder genoemden zal de interim-trainer in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht ook Albert Luque waarschijnlijk missen vanwege een spierblessure. Ook ontbreken nog altijd spelers die al langer geblesseerd zijn zoals Thomas Vermaelen, Leonardo, Laurent Delorge, Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea en Edgar Davids.
quote:Terugslag in herstel Edgar Davids
Edgar Davids moet zijn rentree mogelijk weer met enige weken uitstellen. De middenvelder heeft te kampen met een terugslag in zijn revalidatie na een scheenbeenbreuk, weet ELF.
De oud-international liet zich negen dagen geleden weer zien op het trainingsveld van de Amsterdammers en deed de laatste dagen zelfs regelmatig mee met de groep. Voorlopig zal Davids zich echter weer moeten richten op individuele trainingen.
De ervaren middenvelder liep de blessure op in een oefenduel met Go Ahead Eagles, waarin hij geen scheenbeschermers droeg. Wanneer Davids precies weer inzetbaar is voor Ajax, is nog niet bekend.
zo dacht ik er ook overquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zó dat is me weer een diep trieste post hierboven zeg
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zó dat is me weer een diep trieste post hierboven zeg
idemquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:55 schreef Houniet het volgende:
jammer van Davids. maar dat wisten we al
[..]
zo dacht ik er ook over
Eens. Stam is een jaar te lang door gegaan en vind ook dat Ajax te laks heeft gehandeld. Ze hadden namelijk allang een vervanger moeten halen.quote:Stam, met alle respect, altijd een topper geweest, maar hij raakt de laatste tijd wmb echt geen pepernoot meer, zonde. Maar goed dat hij na dit seizoen stopt, een smetje op z'n mooie loopbaan zo.
NIemand had op dit verval van Stam geregeld.. en de vervangers in de zin van vd Wiel en Vermaelen waren er al..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens. Stam is een jaar te lang door gegaan en vind ook dat Ajax te laks heeft gehandeld. Ze hadden namelijk allang een vervanger moeten halen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
NIemand binnen ajax had op dit verval van Stam geregeldkend..
Vind je jezelf nou niet ongelooflijk zielig?quote:
Vermaelen is helemaal geen vervanger en is basisspeler. Na Stam heb je Heitinga, Vermaelen en Van der Wiel. Als je dat genoeg vindt ben je niet goed wijs.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
NIemand had op dit verval van Stam geregeld.. en de vervangers in de zin van vd Wiel en Vermaelen waren er al..
Oh wacht.. Colin is er toch?![]()
Dat vind ik toch wel de grootste kolderquote:Van Geel verdedigt aankopen
Martin van Geel is de kritiek op een aantal van de Ajax-aankopen beu. De technisch directeur bij de Amsterdammers vindt de 'zwart-witanalyse' in de media onterecht.
Tijdens een interview aan De Telegraaf verdedigde Van Geel de aankopen van de afgelopen zomer. Jürgen Colin, Laurent Delorge, Dennis Rommedahl, Ismael Urzaíz: ze kwamen allemaal, maar lijken vooralsnog geen versterking voor de Amsterdammers. "Men moet de aankopen echter wel in het juiste tijdsbeeld plaatsen. In mei hadden we nog geen geld en hadden we alleen behoefte aan spelers voor in de breedte."
Zo werd dus ook Jürgen Colin, op voorspraak van toenmalig hoofdcoach Henk ten Cate, naar de Amsterdam ArenA gehaald. "Colin zou als tweede, of zelfs als derde rechtsback in de selectie komen. We hebben Jürgen's kwaliteiten afgewogen tegenover die van Emmanuel Boakye, en Ten Cate zag meer heil in de komst van Colin dan de terugkeer van Boakye. Daarbij komt dat we voor Boakye meer geld konden krijgen dan dat we voor Colin moesten betalen."
Van Geel liet ook zijn lijstje horen van de mogelijke versterkingen in de aanval van de afgelopen zomer. "Op nummer 9 hadden we Ismael Urzaíz, John Hartson (WBA), en Nwankwo Kanu (Portsmouth). Op 11 dachten we aan Albert Luque, Luis Suarez en Albert Riera (Espanyol). Tenslotte hadden we op 7 Dennis Rommedahl, Xabi Prieto (Real Sociedad) en Romeo Castelen (HSV). Dit lijstje kwam voort in topoverleg met bestuur, directie, hoofdtrainer en technisch adviseur op 6 juli. De trainer heeft dus volledig achter de beslissing gestaan om Rommedahl te halen."
Van Geel is er ook nog altijd van overtuigd dat hij niet fout heeft gezeten door geen vervanger voor Wesley Sneijder aan te trekken. "Toen Sneijder op die bewuste dag werd overgenomen, hadden we simpelweg geen tijd meer om een goede vervanger aan te trekken. Rafael van der Vaart wilde nog niet terugkeren naar Nederland, Luka Modric mocht alleen voor astronomische bedragen vertrekken. Met Ismaïl Aissati hebben we destijds nog wel onderhandeld, maar hij zou niet meer speelgerechtigd zijn.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:30 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zeg: Verkoop Huntelaar !
Urzaizquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu was een speler die JUIST haalbaar was omdat hij 1. op dat moment in wat onenigheid lag met Portsmouth (aflopende contract en salaris) en 2. hij te bekennen heeft gegeven GRAAG terug te keren bij Ajax. En dan durven ze nog uit hun botte hasses een afgedankte speler als Urzaiz te halen!
Dat Van Halst de ontbrekende schakel was, had hij goed gezien. Maar die anderen zijn niet door Koeman gehaald. Koeman had het geluk dat hij de erfenis van Co kreeg. Daarna mocht hij zelf aankopen doen en tja...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:19 schreef Mr-Sander het volgende:
Eigenlijk waren de seizoenen onder Koeman niet dramatisch. Chivu, Maxwell, Zlatan, van Halst (), Mido
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu was een speler die JUIST haalbaar was omdat hij 1. op dat moment in wat onenigheid lag met Portsmouth (aflopende contract en salaris) en 2. hij te bekennen heeft gegeven GRAAG terug te keren bij Ajax. En dan durven ze nog uit hun botte hasses een afgedankte speler als Urzaiz te halen!
Sikoraquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat Van Halst de ontbrekende schakel was, had hij goed gezien. Maar die anderen zijn niet door Koeman gehaald. Koeman had het geluk dat hij de erfenis van Co kreeg. Daarna mocht hij zelf aankopen doen en tja...
Die blijft geniaalquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=XtnycGKbMlY
![]()
Mee eens, Kanu had gehaald moeten worden, evenals Arveladze vorig seizoen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat kan ik hier toch pissig over worden, denk verdomme toch eens niet in hoeveelheden euro´s incompetente idioot, Colin verkiezen boven een al zijnde Ajacied die ik beter acht dan Colin is een schande!quote:Van Geel:’ Omdat we Boakye konden verkopen en voor Colin nog minder moesten betalen, hebben we het gedaan."
Maar vertel mij dan eens waarom deze jongens geregeld in de basis beginnen en niet zoals geopperd als "breedte aankopen" die een leuke invalbeurt krijgen maar het daarbij laten?quote:"Je moet alles ook wel in het juiste tijdsbeeld plaatsen. In mei was er nog geen geld en hadden we puur behoefte aan spelers voor de breedte, omdat de basis op dat moment sterk genoeg was. Dat werden Laurent Delorge, Jurgen Colin, Dennis Rommedahl en Ismael Urzaiz."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:49 schreef borisz het volgende:
trouwens Harry heeft gescoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Je kan hem een zelfingenomen zak en een kutspartaan vinden, maar over het algemeen heeft hij het toch wel bij het rechte eind. Meestal is hij wel een van de eerste bronnen van serieus nieuws.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:31 schreef Blight het volgende:
Hugo Borst: geen betrouwbare bron.
Hij heeft het ook vaak genoeg mis, in de hoop een scoop te hebben. Ik noem een Patrick Vieira?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:40 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Je kan hem een zelfingenomen zak en een kutspartaan vinden, maar over het algemeen heeft hij het toch wel bij het rechte eind. Meestal is hij wel een van de eerste bronnen van serieus nieuws.
Ah en jij bent in de veronderstelling dat een speler als Kanu terug naar Ajax zou willen als bankzitter voor een salaris dat tig keer lager ligt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
we zullen zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:19 schreef patrickt37 het volgende:
'John Jaakke na de kerst weg bij Ajax'
Gepubliceerd op 27-10-07 om 16:03 door Tim Vogelpoel
In zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad weet Hugo Borst te melden dat Ajax-preses John Jaakke na de kerst het veld zal ruimen bij Ajax. ''Het spel is op de wagen. De kerst haalt hij nog wel, maar tussen Pasen en Pinksteren komt de aankondiging dat hij vertrekt.''
Jaakke is niet erg geliefd onder de Ajax-aanhang. De voormalig advocaat wordt verfoeid door de supporters en dat lieten ze ook meerdere malen blijken door middel van protestacties en spandoeken.
''Welke filantropen gaan er zitting nemen in de door de ledenraad geëiste onderzoekscommissie?'', vervolgt Borst zijn column. ''Gelukkig werd de suggestie van Jaakke om die commissieleden zelf te benoemen verworpen. Maar dát bedoel ik nou. Zegt dat niet alles?! Er wordt onderzoek gedaan omdat je er ogenschijnlijk niet veel van hebt gebakken - en dan proberen om die commissie zelf te mogen vullen. Weg met die arrogante man en zijn gevolg.''
Leuk die historische feiten bij FCUtrecht tv zie je alleen de leuke hoogtepunten van FC Utrechtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:17 schreef StarGazer het volgende:
Nu op Ajax internettv wat leuke FC Utrecht - Ajax wedstrijden, met uiteraard de fantastische 1-7 uit 1997-1998.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ook zin in nu ( maar dan qua verlies)
![]()
010 moet toch nu ?quote:
oh zo, ik snapte het al nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik dacht dat ik gek werd![]()
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door RayMania op 27-10-2007 20:36:26 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Flikker es op met die tussenstandenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik dacht dat ik gek werd![]()
![]()
In spoiler gezet paulusquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Flikker es op met die tussenstanden
Dat helpt vrij weinig met een plaatjequote:
In bagger welquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat helpt vrij weinig met een plaatje.
hehehe zou wat zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:21 schreef Houniet het volgende:
houden jullie rekening met zomertijd / wintertijd mensen. anders verslapen jullie je morgen voor utrecht - AFC Ajax [ afbeelding ]
Heb je het nieuws rondom hem wel überhaupt in de gaten gehouden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah en jij bent in de veronderstelling dat een speler als Kanu terug naar Ajax zou willen als bankzitter voor een salaris dat tig keer lager ligt?.
Ik zou het zo vergeten zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:21 schreef Houniet het volgende:
houden jullie rekening met zomertijd / wintertijd mensen. anders verslapen jullie je morgen voor utrecht - AFC Ajax [ afbeelding ]
daarom post ik het ook. heb de wekker al gezetquote:
Lekker thuis komen zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Genieten hoor, met Twente. Hebben ze eindelijk door in 010 dat het helemaal niet zo'n geweldig team is als ze denken. Leuk begin van de zaterdagavond.
Het grote Feijenoord-topic #329: LEE! LEE! LEE! LEE! LEE!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:34 schreef Enchanter het volgende:
Van Malibu zijn we voorlopig ff af met z'n grote mond![]()
Castelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:40 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel de grootste kolder![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Het grote Feijenoord-topic #329: LEE! LEE! LEE! LEE! LEE!![]()
Wat is je puntquote:
Dat nieuws is allang achterhaald, en is gewoon duidelijk door Kanu gebruikt om er een prima contract uit te slepen. Het is echt onzin om te denken dat Kanu liever bij Ajax speelt dan voor een flink salaris bij Portsmouth.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb je het nieuws rondom hem wel überhaupt in de gaten gehouden?Hij heeft meerdere malen aangegeven terug te keren naar zijn oude nest
Kanu, naast Huntelaar met daarachter Suarez? Ten eerste heb je dan 2 soortgelijke en zeer langzame spitsen, ten tweede zorg je dat Suarez helemaal geen ruimte meer heeft voor z'n actie.quote:Overigens had Kanu nu prima naast Huntelaar kunnen spelen met kort daarachter Suarez.
Nee, want Kanu verdient bij Portsmouth natuurlijk een paar tonquote:Je had gewoon niets te missen met de komst van hem, want een salaris van meer dan 2 miljoen euro strijkt hij niet op in tegenstelling tot Luque
Dat waren 2 verschillende reactiesquote:
Het is niet gek, maar wordt er een keer hoog gemikt is het nog niet goed? Typisch...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:57 schreef BigFire het volgende:
kan gewoon niet geloven dat Van der Vaart gevraagd is om terug te komen nadat Sneijder verkocht werd. hadden ze dat nou echt gedacht? "Rafael van der Vaart had er geen oren naar om zo snel al terug te keren" joh gek hé?
hoog mikken is prima, maar niet naar spelers die nog maar net vertrokken zijn bij Ajax en naar de absolute Europese top willen (en gaan).quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Het is niet gek, maar wordt er een keer hoog gemikt is het nog niet goed? Typisch...
Ah, ik denk dat meer spelers wel terug willen.. Maar dan moet de situatie er wel naar zijn..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je het nieuws rondom hem wel überhaupt in de gaten gehouden?Hij heeft meerdere malen aangegeven terug te keren naar zijn oude nest. Overigens had Kanu nu prima naast Huntelaar kunnen spelen met kort daarachter Suarez. Je had gewoon niets te missen met de komst van hem, want een salaris van meer dan 2 miljoen euro strijkt hij niet op in tegenstelling tot Luque
Klok gaat een uur terug pannenkoekquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:21 schreef Houniet het volgende:
De tv staat al aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:59 schreef De_Brandweer het volgende:
Whehehe ik snap der niks meer van. Ik ga gewoon morgen om half 9 voor de tv zitten en dan merk ik vanzelf wel wanneer het begint.
De meeste dromen zijn bedrog..quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Kheb trouwens gedroomds dat ajax binnen en half uur 0-1 maakt met huntelaar![]()
Oke!quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Jongens ..... ajax gaat niet winnen in Utrecht. PSV 1e dit weekend !!!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:49 schreef De_Brandweer het volgende:
oh ja kanker dan hangt het allemaal van urzaiz af
Nee, prive omstandighedenquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Hoe zit het met Stam? kan hij meespelen vanmiddag?
quote:Ajax zonder Stekelenburg, Stam en Luque
Ajax.nl meldt dat er drie spelers zeker zullen ontbreken. Jaap Stam ontbreekt wegens familieomstandigheden. Stekelenburg heeft nog te veel last van een gebroken vinger, een blessure die de doelman opliep in de wedstrijd tegen NEC. Albert Luque liep afgelopen woensdag een spierblessure op. Ook voor de Spanjaard komt de wedstrijd in Utrecht waarschijnlijk te vroeg. Met deze blessure acht de technische staf het onverstandig om extra risico te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |