abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54182688
Aaah, gezellig, alle utregters zitten nu hier

Goede TT overigens
pi_54182697
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Aapjax, clubske. Ben jij nou het stereotype achterlijke provinciaal dan? .
Dacht het al, inhoudelijk reageren blijkt toch lastig voor sommigen.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:10:44 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54182772
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:06 schreef FU80 het volgende:

[..]

Dacht het al, inhoudelijk reageren blijkt toch lastig voor sommigen.
Ik heb echt geen idee wie jij nou weer bent, maar echt een aanwinst is anders.

Winnen moet je ELKE week willen, niet alleen tegen Ajax. Klaar. En doe je dat niet en vier je 1 overwinning in het seizoen alsof je iets gewonnen hebt ben je triest en zielig en heb je geen grientje eigenwaarde.

Zo inhoudelijk genoeg?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54182785
Tering al tijdje niet online geweest, dan zie je mensen die komen en Aapjax zeggen wat was het toch slecht tegen NEC.
AFC AJAX
pi_54182851
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Winnen moet je ELKE week willen, niet alleen tegen Ajax. Klaar. En doe je dat niet en vier je 1 overwinning in het seizoen alsof je iets gewonnen hebt ben je triest en zielig en heb je geen grientje eigenwaarde.

Zo inhoudelijk genoeg?
Ach, zo denken alle clubs erover. Er zijn zelfs clubs die er een speciale DVD van maken. Hoe laag zink je dan.
pi_54182868
quote:

[..]

Zo inhoudelijk genoeg?
Ja, inhoudelijk genoeg. Toch wordt er bij jullie een overwinning op PSV of Feijenoord ook uitbundiger gevierd als al een overwinning op de nr. 18. Dat doen anderen ook, heeft niks te maken met eigenwaarde.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:18:32 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54182895
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:16 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ach, zo denken alle clubs erover. Er zijn zelfs clubs die er een speciale DVD vppr maken. Hoe laag zink je dan.
Ik bedoel maar .

Ga nou gewoon eens een seizoen in met de instelling "we moeten van iedereen winnen" ipv "noe. iet moakt me niet uut of wie loaste woarden, aols we maor van Oajaks winnen, dan is mien seizoen weer goed!"

Echt, 4de ipv 14e worden is VEEL leuker dan 1 potje van Ajax winnen, echt!

En kom niet met argumenten aan dat Ajacieden ook zo zijn, de 1-5 van vorig jaar tegen PSV zal me worst zijn, we werden namelijk geen kampioen en daar gaat het om..
Get woke, go broke!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:26:08 #108
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54183024
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:26 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Met Jurgen Colin valt wat te beleven
Waar is nr 4 gebleven
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54183097
Koster hoopt op 'beste medicijn'

Amsterdam, 26 okt 2007
Adrie Koster bereidt zich met een uitgedunde selectie voor op de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht. Vrijdag keek de oefenmeester vooruit naar het uitduel in de Domstad. Koster moet het in elk geval stellen zonder Maarten Stekelenburg en Jaap Stam.

Stam ontbreekt wegens familieomstandigheden. Stekelenburg heeft nog te veel last van een gebroken vinger, een blessure die de doelman opliep in de wedstrijd tegen NEC. Albert Luque liep afgelopen woensdag een spierblessure op. Ook voor de Spanjaard komt de wedstrijd in Utrecht waarschijnlijk te vroeg. Met deze blessure is het onverstandig om extra risico te nemen. Wellicht is Luque komende week van de partij, als Ajax sc Heerenveen ontvangt in het KNVB Bekertoernooi.

Het zijn niet de enige drie waarop Koster geen beroep kan doen. Thomas Vermaelen, Leonardo, Laurent Delorge, Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea, Jeffrey Sarpong en Vurnon Anita zijn door blessureleed evenmin inzetbaar. Het herstel van Edgar Davids heeft bovendien vertraging opgelopen. Koster verwacht de middenvelder voorlopig niet terug bij de groep. Kennedy Bakircioglu trainde vrijdag wel weer gewoon met de groep mee. De Zweed heeft echter nog niet genoeg wedstrijdritme om tegen FC Utrecht in actie te kunnen komen. Siem de Jong bracht beter nieuws. De middenvelder is weer terug in de ArenA, nadat hij de voorbije weken in Georgië drie EK-kwalificatiewedstrijden met Oranje onder 19 speelde.

Koster vulde zijn uitgedunde groep voor de vrijdagtraining aan met enkele spelers van Jong Ajax. De trainer wilde elf tegen elf spelen. ,,Daarbij heb ik de jongens uitgenodigd die het hebben verdiend om er eens aan te ruiken’’, legde Koster uit. ,,Meetrainen met de selectie is ook een stimulans.’’

De eerste wedstrijd onder Koster, tegen NEC, verliep teleurstellend. In de Domstad wacht de Ajacieden opnieuw een op voorhand lastig karwei. ,,Wedstrijden bij Utrecht zijn nooit makkelijk’’, weet Koster. Een gebrek aan vertrouwen en automatismen liet zich voelen tegen de Nijmegenaren. ,,Er moet meer vastigheid in het elftal komen, er moet ook meer gecoacht worden.’’
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:31:00 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54183121
Luque ook weer stuk.... Ik zeg maar niets meer .
Get woke, go broke!
pi_54183143
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik bedoel maar .

Ga nou gewoon eens een seizoen in met de instelling "we moeten van iedereen winnen" ipv "noe. iet moakt me niet uut of wie loaste woarden, aols we maor van Oajaks winnen, dan is mien seizoen weer goed!"

En kom niet met argumenten aan dat Ajacieden ook zo zijn, de 1-5 van vorig jaar tegen PSV zal me worst zijn, we werden namelijk geen kampioen en daar gaat het om..
Tuurlijk moet je van iedereen willen winnen, lijkt me logisch. Maar je kan niet gaan ontkennen dat de ene overwinninging niet lekkerder is dan de andere. En voor veel utrechters is een overwinning op ajax een van de lekkerste, wat niet wegneemt dat andere overwinningen ook niet prima smaken

Utrecht is nou eenmaal geen topclub, ook helemaal niet erg... ze zijn wisselvallig als de neten. Kunnen winnen van de beste en verliezen van de slechtsten. Hel, ze zijn meestal de sociale hulp van de eredivisie met de punten die ze aan de staartclubs kado doen.

Maar als ze dan weer winnen en helemaal tegen een dergelijke topclub is dat gewoon leuk, fijn en lekker. En als ze van ajax winnen is dat helemaal leuk, lekker en fijn.
pi_54183169
quote:

[..]

Zo inhoudelijk genoeg?
Ja er zijn Utrechters die alleen maar thuis van Ajax willen winnen en verder niks, maar de meesten zien FCU – Ajax gewoon als DE wedstrijd omdat jullie nou eenmaal onze aarts-vijand zijn.

En waarom zijn jullie dat ?

Omdat jullie 35 kilometer verderop voetballen, en geografisch gezien dus onze rivaal zijn.

Ook ik zal zondag extra blij zijn als Utrecht wint, maar de wedstrijd erop zit ik er weer en wil ik weer winnen. (of eigenlijk een elftal zien dat wil winnen)

Tot zondag iig, laat jullie nu maar verder praten over Braziliaanse talentjes en ijs-verkopers.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_54183183
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik bedoel maar .

Dat hoor je mij niet zeggen!!
Als het aan mij ligt speelt FCU iedere wedstrijd op de limiet maar helaas heb IK daar geen invloed op. Ik win ook liever 2 wedstrijden tegen nr. 17 en 18 dan 1x tegen een Ajax. Maar dat veranderdt niks aan het feit dat een overwinning op Ajax uitbundiger gevierd wordt. Wel jammer dat er veel mensen ineens wel naar het stadion komen als er een top 3 club langs komt en niet tegen een "Heerenveen".
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:39:00 #114
52871 Blight
Supersized.
pi_54183304
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:30 schreef kleinzusje het volgende:
Koster hoopt op 'beste medicijn'

Amsterdam, 26 okt 2007
Adrie Koster bereidt zich met een uitgedunde selectie voor op de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht. Vrijdag keek de oefenmeester vooruit naar het uitduel in de Domstad. Koster moet het in elk geval stellen zonder Maarten Stekelenburg en Jaap Stam.

Stam ontbreekt wegens familieomstandigheden. Stekelenburg heeft nog te veel last van een gebroken vinger, een blessure die de doelman opliep in de wedstrijd tegen NEC. Albert Luque liep afgelopen woensdag een spierblessure op. Ook voor de Spanjaard komt de wedstrijd in Utrecht waarschijnlijk te vroeg. Met deze blessure is het onverstandig om extra risico te nemen. Wellicht is Luque komende week van de partij, als Ajax sc Heerenveen ontvangt in het KNVB Bekertoernooi.

Het zijn niet de enige drie waarop Koster geen beroep kan doen. Thomas Vermaelen, Leonardo, Laurent Delorge, Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea, Jeffrey Sarpong en Vurnon Anita zijn door blessureleed evenmin inzetbaar. Het herstel van Edgar Davids heeft bovendien vertraging opgelopen. Koster verwacht de middenvelder voorlopig niet terug bij de groep. Kennedy Bakircioglu trainde vrijdag wel weer gewoon met de groep mee. De Zweed heeft echter nog niet genoeg wedstrijdritme om tegen FC Utrecht in actie te kunnen komen. Siem de Jong bracht beter nieuws. De middenvelder is weer terug in de ArenA, nadat hij de voorbije weken in Georgië drie EK-kwalificatiewedstrijden met Oranje onder 19 speelde.

Koster vulde zijn uitgedunde groep voor de vrijdagtraining aan met enkele spelers van Jong Ajax. De trainer wilde elf tegen elf spelen. ,,Daarbij heb ik de jongens uitgenodigd die het hebben verdiend om er eens aan te ruiken’’, legde Koster uit. ,,Meetrainen met de selectie is ook een stimulans.’’

De eerste wedstrijd onder Koster, tegen NEC, verliep teleurstellend. In de Domstad wacht de Ajacieden opnieuw een op voorhand lastig karwei. ,,Wedstrijden bij Utrecht zijn nooit makkelijk’’, weet Koster. Een gebrek aan vertrouwen en automatismen liet zich voelen tegen de Nijmegenaren. ,,Er moet meer vastigheid in het elftal komen, er moet ook meer gecoacht worden.’’
Zucht, zucht, zucht. Alles zit ook tegen hč.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:39:32 #115
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54183322
Die rivaliteit van Utrecht snap ik sowieso niet. Het enige wat het voor mij betekent is dat ik Utrecht een kutclub vind, omdat de supporters zich zo achterlijk gedragen ten opzichte van Ajax. Rivaal, kom op zeg. Een echte rivaliteit bestaat pas tussen twee clubs die van hetzelfde niveau zijn (vergeet het inkoppertje maar) of uit dezelfde streek (of eigenlijk gewoon stad) komen. Niet door van die sneue redenen die supporters van Utrecht en ADO aandragen.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:40:56 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54183347
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:39 schreef Blight het volgende:

[..]

Zucht, zucht, zucht. Alles zit ook tegen hč.
Het is echt ongelooflijk. Maar ja, das indirect het gevolg van het aan- en verkoop beleid natuurlijk.

Het zal ook tussen de oren zitten, het is volgens mij echt geen pretje om bij Ajax te spelen op het moment.
Get woke, go broke!
pi_54183427
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:39 schreef twi het volgende:
Die rivaliteit van Utrecht snap ik sowieso niet. Het enige wat het voor mij betekent is dat ik Utrecht een kutclub vind, omdat de supporters zich zo achterlijk gedragen ten opzichte van Ajax. Rivaal, kom op zeg. Een echte rivaliteit bestaat pas tussen twee clubs die van hetzelfde niveau zijn (vergeet het inkoppertje maar) of uit dezelfde streek (of eigenlijk gewoon stad) komen. Niet door van die sneue redenen die supporters van Utrecht en ADO aandragen.
Wat zijn die "sneue redenen" dan?
pi_54183460
quote:
AFCA polo's online te bestellen!
25-10-07

Ondanks dat het Supportershome gesloten is is het toch mogelijk AFCA-spullen te kopen. De vesten zijn danwel uitverkocht maar de polo's zijn, vooralsnog, nog volop verkrijgbaar! Bestel ze (HIER)! De beschikbare maten staan erbij! De prijs is hetzelfde als in het Home: 35 euro. Let op: Ze vallen klein uit!

Binnenkort loopt heel de Arena dus rond in F-side polo's
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:51:46 #119
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54183527
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:48 schreef Nashje het volgende:

[..]

Binnenkort loopt heel de Arena dus rond in F-side polo's
Op zich zijn ze heel vet, maar ik koop ze niet. Ten eerste omdat ik niet op F-side sta, ten tweede omdat inderdaad straks iedereen in die dingen loopt, zoals ook bij die Burberry AFCA-vesten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54183556
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:39 schreef twi het volgende:
Wij komen uit dezelfde ''streek'' nml. de Randstad.

Waarom denk je dat de rivaliteit tussen Ajax, Feyenoord, Utrecht en Den Haag altijd het grootste is ?

Maar goed, in jouw ogen is dit een sneue reden, lachwekkend wel.

ik kon het toch niet laten nog even te reageren
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:53:08 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54183567
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:

Tot zondag iig

FOK!-meet, twee hekken door!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:04:51 #122
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54183807
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Wij komen uit dezelfde ''streek'' nml. de Randstad.

Waarom denk je dat de rivaliteit tussen Ajax, Feyenoord, Utrecht en Den Haag altijd het grootste is ?

Maar goed, in jouw ogen is dit een sneue reden, lachwekkend wel.

ik kon het toch niet laten nog even te reageren
De Randstad is geen streek. De Randstad is een groot deel van het land waar de meeste inwoners wonen. Twente, dat is een streek. De Rijnmond, dat is een streek.

De rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is groot, en dat is ook niet verwonderlijk. Qua prestaties deden de clubs lange tijd niet voor elkaar onder, en de rivaliteit tussen Rotterdam en Amsterdam is er ook eentje waar je U tegen zegt.

De rivaliteit tussen Utrecht / ADO en Ajax is gewoon een gemaakte, vanuit eenzijdig perspectief (Utrecht / ADO) geboren. AZ heeft met Alkmaar/Noord-Holland en qua prestaties nog enige binding qua een mogelijke rivalieit, maar Utrecht en ADO?

Rivaliteit wordt, zoals ik al zei, geboren uit sportieve concurrentie of uit een stads- of streekderby. "35km van x" maakt iets nog niet een derby. Of hebben jullie in Utrecht ook grote rivaliteit met Sparta, Excelsior, RKC en Den Bosch?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:06:22 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54183852
samenvatting: het is een minderwaardigheidscomplex tegenover de echte stad, Amsterdam, en het omhooggevallen dorpje, Utrecht .

Zit morgen de hele dag in de Stairway trouwens .
Get woke, go broke!
pi_54183969
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:04 schreef twi het volgende:

[..]

De Randstad is geen streek. De Randstad is een groot deel van het land waar de meeste inwoners wonen. Twente, dat is een streek. De Rijnmond, dat is een streek.

De rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is groot, en dat is ook niet verwonderlijk. Qua prestaties deden de clubs lange tijd niet voor elkaar onder, en de rivaliteit tussen Rotterdam en Amsterdam is er ook eentje waar je U tegen zegt.

De rivaliteit tussen Utrecht / ADO en Ajax is gewoon een gemaakte, vanuit eenzijdig perspectief (Utrecht / ADO) geboren. AZ heeft met Alkmaar/Noord-Holland en qua prestaties nog enige binding qua een mogelijke rivalieit, maar Utrecht en ADO?

Rivaliteit wordt, zoals ik al zei, geboren uit sportieve concurrentie of uit een stads- of streekderby. "35km van x" maakt iets nog niet een derby. Of hebben jullie in Utrecht ook grote rivaliteit met Sparta, Excelsior, RKC en Den Bosch?
Streek stond tussen aanhalings-tekens Twi.

En als het allemaal zo eenzijdig is, dan zou het uit-vak niet ieder jaar binnen 15 minuten uitverkocht zijn.
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:06 schreef HeatWave het volgende:
samenvatting: het is een minderwaardigheidscomplex tegenover de echte stad, Amsterdam, en het omhooggevallen dorpje, Utrecht .

Zit morgen de hele dag in de Stairway trouwens .
Nou-nou wat hebben wij een minderwaardigheids-complex zeg.

En leuk man de Stairway !
pi_54184082
Vroeger was Utrecht <> Den Bosch wel flinke rivaliteit ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')