abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:09:03 #77
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54179430
Wees blij met deze TT worden jullie een keer niet uitgescholden voor het hoogdraverige gedrag van wij winnen dit wel even !!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:12:25 #78
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54179503
Het "leukste" vind ik nog dat alles en iedereen met verstand van voetbal gezien heeft dat Ajax op dit moment hopeloos opzoek is naar vorm en dat het voor geen meter loopt.

Maar oh oh oh wat is het nog een prestatie als je op dit moment van Ajax wint hoor, echt een prestatie vergelijkbaar met een CL finale winnen!

Als die kutclubjes nou eens gewoon ELKE week hard werken en voetballen zoals tegen Ajax zouden ze verdomme kampioen kunnen worden, maar nee, winnen van Ajax is het hoogtepunt van het seizoen. De week erna kansloos verliezen tegen de nummer 18 is geen probleem hoor...

Maar verder hebben ze GEEN minderwaardigheidscomplex hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:13:11 #79
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54179520
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:00 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Oerajacied Witschge

Die actie van Dani trouwens
Dat doelpunt van Dani tegen Madrid
Jawel, je keek.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:16:46 #80
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54179602
1,2,3,5,6,7
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:17:19 #81
52871 Blight
Supersized.
pi_54179615
Deze TT nodigt uit tot machtsmisbruik..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:17:56 #82
52871 Blight
Supersized.
pi_54179628
Ik zie de naam van Jol nog niet eens staan btw. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:19:32 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54179655
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:17 schreef Blight het volgende:
Ik zie de naam van Jol nog niet eens staan btw. .
Waar niet?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:20:23 #84
52871 Blight
Supersized.
pi_54179679
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waar niet?
Ohja, toch wel. Even langs de opticien straks. .
pi_54179798
Wat is dit voor klote TT!
quote:
Toch weigeren beide leidinggevenden voorlopig op te stappen. In de winterstop dreigt Ajax weer spelers (Huntelaar, Emanuelson, Heitinga) kwijt te raken. Dus als Van Geel er tegen die tijd niet in is geslaagd om echte versterkingen naar Amsterdam te lokken, wordt de positie van Jaakke, Fontein en waarschijnlijk ook Van Geel onhoudbaar. Het heeft er alle schijn van dat het nog een heel lang en vervelend seizoen wordt voor Ajax.

SPITS vrijdag 26-10
pi_54179812
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef Sethje het volgende:
1,2,3,5,6,7
Met Jurgen Colin valt wat te beleven
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_54179829
Waardevolle informatie tot nu toe in dit topic.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:28:10 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54179843
Als KJH en Heitinga EN urby vertrekken in de winterstop denk ik dat het een mooi moment is om de AFCA ten grave te dragen, dan is het echt afgelopen.
Get woke, go broke!
pi_54179967
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:17 schreef Blight het volgende:
Deze TT nodigt uit tot machtsmisbruik..
mijn zegen heb je.. wat een klote tt.. MISSELIJKMAKEND!

Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:36:02 #90
80791 crew  Paul
pi_54180017
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

mijn zegen heb je.. wat een klote tt.. MISSELIJKMAKEND!

Misselijkmakend !!
pi_54180551
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Het "leukste" vind ik nog dat alles en iedereen met verstand van voetbal gezien heeft dat Ajax op dit moment hopeloos opzoek is naar vorm en dat het voor geen meter loopt.

Maar oh oh oh wat is het nog een prestatie als je op dit moment van Ajax wint hoor, echt een prestatie vergelijkbaar met een CL finale winnen!

Als die kutclubjes nou eens gewoon ELKE week hard werken en voetballen zoals tegen Ajax zouden ze verdomme kampioen kunnen worden, maar nee, winnen van Ajax is het hoogtepunt van het seizoen. De week erna kansloos verliezen tegen de nummer 18 is geen probleem hoor...

Dat zie je verkeerd denk ik... Sommigen genieten gewoon van het ajax van nu en al hun problemen. Als je dan met je clubje ook nog eens van ze wint en ze daarmee alleen maar verder de ellende in duwt is dat nog meer genieten. Er zijn gewoon zat mensen die een hekel aan ajax hebben en dan levert het winnen tegen die club simpelweg meer plezier op dan winnen van een degradatiekandidaat, lijkt me niks vreemds aan.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:05:34 #92
52871 Blight
Supersized.
pi_54180644
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat is dit voor klote TT!
[..]
Dom artikel was dat. Staan veel onjuistheden in. .
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:14:29 #93
82589 S-Two
barba macacu
pi_54180806
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:27 schreef Pritt het volgende:
Waardevolle informatie tot nu toe in dit topic.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_54180832
quote:

Bedankt dat je de vooroordelen jegens Ajax-supporters weereens bevestigd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_54181529
quote:

Slap gelul zeg. Als jij kan kiezen om met aapjax van PSV te winnen of van RKC weet ik wel welke jij kiest. En ALS jouw clubske ook elke week hard werkt wordt je toch ook landskampioen. Je bent echt zo het stereotype ajaccied.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:27:40 #96
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_54182077
Zondag winnen we makkelijk. Dat wordt 0-3 ofzo.

Heerlijk ik geniet nu al van de frustratie daar in het stadion van die 24.000 zwakzinnigen hehe.
pi_54182518
Jammer dat ik die Gregoor van Dijk niet even op een flinke peer in het gelaat kan trakteren.
'Zulke jongetjes proberen zich altijd te bewijzen'.
pi_54182558
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:54 schreef EdgarDavids het volgende:
Jammer dat ik die Gregoor van Dijk niet even op een flinke peer in het gelaat kan trakteren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54182574
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:54 schreef EdgarDavids het volgende:
Als je scheenbeschermer maar goed zit
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:59:20 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54182577
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 13:53 schreef FU80 het volgende:

[..]

Slap gelul zeg. Als jij kan kiezen om met aapjax van PSV te winnen of van RKC weet ik wel welke jij kiest. En ALS jouw clubske ook elke week hard werkt wordt je toch ook landskampioen. Je bent echt zo het stereotype ajaccied.
Aapjax, clubske. Ben jij nou het stereotype achterlijke provinciaal dan? .
Get woke, go broke!
pi_54182688
Aaah, gezellig, alle utregters zitten nu hier

Goede TT overigens
pi_54182697
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Aapjax, clubske. Ben jij nou het stereotype achterlijke provinciaal dan? .
Dacht het al, inhoudelijk reageren blijkt toch lastig voor sommigen.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:10:44 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54182772
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:06 schreef FU80 het volgende:

[..]

Dacht het al, inhoudelijk reageren blijkt toch lastig voor sommigen.
Ik heb echt geen idee wie jij nou weer bent, maar echt een aanwinst is anders.

Winnen moet je ELKE week willen, niet alleen tegen Ajax. Klaar. En doe je dat niet en vier je 1 overwinning in het seizoen alsof je iets gewonnen hebt ben je triest en zielig en heb je geen grientje eigenwaarde.

Zo inhoudelijk genoeg?
Get woke, go broke!
pi_54182785
Tering al tijdje niet online geweest, dan zie je mensen die komen en Aapjax zeggen wat was het toch slecht tegen NEC.
AFC AJAX
pi_54182851
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Winnen moet je ELKE week willen, niet alleen tegen Ajax. Klaar. En doe je dat niet en vier je 1 overwinning in het seizoen alsof je iets gewonnen hebt ben je triest en zielig en heb je geen grientje eigenwaarde.

Zo inhoudelijk genoeg?
Ach, zo denken alle clubs erover. Er zijn zelfs clubs die er een speciale DVD van maken. Hoe laag zink je dan.
pi_54182868
quote:

[..]

Zo inhoudelijk genoeg?
Ja, inhoudelijk genoeg. Toch wordt er bij jullie een overwinning op PSV of Feijenoord ook uitbundiger gevierd als al een overwinning op de nr. 18. Dat doen anderen ook, heeft niks te maken met eigenwaarde.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:18:32 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54182895
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:16 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ach, zo denken alle clubs erover. Er zijn zelfs clubs die er een speciale DVD vppr maken. Hoe laag zink je dan.
Ik bedoel maar .

Ga nou gewoon eens een seizoen in met de instelling "we moeten van iedereen winnen" ipv "noe. iet moakt me niet uut of wie loaste woarden, aols we maor van Oajaks winnen, dan is mien seizoen weer goed!"

Echt, 4de ipv 14e worden is VEEL leuker dan 1 potje van Ajax winnen, echt!

En kom niet met argumenten aan dat Ajacieden ook zo zijn, de 1-5 van vorig jaar tegen PSV zal me worst zijn, we werden namelijk geen kampioen en daar gaat het om..
Get woke, go broke!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:26:08 #108
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54183024
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:26 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Met Jurgen Colin valt wat te beleven
Waar is nr 4 gebleven
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_54183097
Koster hoopt op 'beste medicijn'

Amsterdam, 26 okt 2007
Adrie Koster bereidt zich met een uitgedunde selectie voor op de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht. Vrijdag keek de oefenmeester vooruit naar het uitduel in de Domstad. Koster moet het in elk geval stellen zonder Maarten Stekelenburg en Jaap Stam.

Stam ontbreekt wegens familieomstandigheden. Stekelenburg heeft nog te veel last van een gebroken vinger, een blessure die de doelman opliep in de wedstrijd tegen NEC. Albert Luque liep afgelopen woensdag een spierblessure op. Ook voor de Spanjaard komt de wedstrijd in Utrecht waarschijnlijk te vroeg. Met deze blessure is het onverstandig om extra risico te nemen. Wellicht is Luque komende week van de partij, als Ajax sc Heerenveen ontvangt in het KNVB Bekertoernooi.

Het zijn niet de enige drie waarop Koster geen beroep kan doen. Thomas Vermaelen, Leonardo, Laurent Delorge, Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea, Jeffrey Sarpong en Vurnon Anita zijn door blessureleed evenmin inzetbaar. Het herstel van Edgar Davids heeft bovendien vertraging opgelopen. Koster verwacht de middenvelder voorlopig niet terug bij de groep. Kennedy Bakircioglu trainde vrijdag wel weer gewoon met de groep mee. De Zweed heeft echter nog niet genoeg wedstrijdritme om tegen FC Utrecht in actie te kunnen komen. Siem de Jong bracht beter nieuws. De middenvelder is weer terug in de ArenA, nadat hij de voorbije weken in Georgië drie EK-kwalificatiewedstrijden met Oranje onder 19 speelde.

Koster vulde zijn uitgedunde groep voor de vrijdagtraining aan met enkele spelers van Jong Ajax. De trainer wilde elf tegen elf spelen. ,,Daarbij heb ik de jongens uitgenodigd die het hebben verdiend om er eens aan te ruiken’’, legde Koster uit. ,,Meetrainen met de selectie is ook een stimulans.’’

De eerste wedstrijd onder Koster, tegen NEC, verliep teleurstellend. In de Domstad wacht de Ajacieden opnieuw een op voorhand lastig karwei. ,,Wedstrijden bij Utrecht zijn nooit makkelijk’’, weet Koster. Een gebrek aan vertrouwen en automatismen liet zich voelen tegen de Nijmegenaren. ,,Er moet meer vastigheid in het elftal komen, er moet ook meer gecoacht worden.’’
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:31:00 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54183121
Luque ook weer stuk.... Ik zeg maar niets meer .
Get woke, go broke!
pi_54183143
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik bedoel maar .

Ga nou gewoon eens een seizoen in met de instelling "we moeten van iedereen winnen" ipv "noe. iet moakt me niet uut of wie loaste woarden, aols we maor van Oajaks winnen, dan is mien seizoen weer goed!"

En kom niet met argumenten aan dat Ajacieden ook zo zijn, de 1-5 van vorig jaar tegen PSV zal me worst zijn, we werden namelijk geen kampioen en daar gaat het om..
Tuurlijk moet je van iedereen willen winnen, lijkt me logisch. Maar je kan niet gaan ontkennen dat de ene overwinninging niet lekkerder is dan de andere. En voor veel utrechters is een overwinning op ajax een van de lekkerste, wat niet wegneemt dat andere overwinningen ook niet prima smaken

Utrecht is nou eenmaal geen topclub, ook helemaal niet erg... ze zijn wisselvallig als de neten. Kunnen winnen van de beste en verliezen van de slechtsten. Hel, ze zijn meestal de sociale hulp van de eredivisie met de punten die ze aan de staartclubs kado doen.

Maar als ze dan weer winnen en helemaal tegen een dergelijke topclub is dat gewoon leuk, fijn en lekker. En als ze van ajax winnen is dat helemaal leuk, lekker en fijn.
pi_54183169
quote:

[..]

Zo inhoudelijk genoeg?
Ja er zijn Utrechters die alleen maar thuis van Ajax willen winnen en verder niks, maar de meesten zien FCU – Ajax gewoon als DE wedstrijd omdat jullie nou eenmaal onze aarts-vijand zijn.

En waarom zijn jullie dat ?

Omdat jullie 35 kilometer verderop voetballen, en geografisch gezien dus onze rivaal zijn.

Ook ik zal zondag extra blij zijn als Utrecht wint, maar de wedstrijd erop zit ik er weer en wil ik weer winnen. (of eigenlijk een elftal zien dat wil winnen)

Tot zondag iig, laat jullie nu maar verder praten over Braziliaanse talentjes en ijs-verkopers.
pi_54183183
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik bedoel maar .

Dat hoor je mij niet zeggen!!
Als het aan mij ligt speelt FCU iedere wedstrijd op de limiet maar helaas heb IK daar geen invloed op. Ik win ook liever 2 wedstrijden tegen nr. 17 en 18 dan 1x tegen een Ajax. Maar dat veranderdt niks aan het feit dat een overwinning op Ajax uitbundiger gevierd wordt. Wel jammer dat er veel mensen ineens wel naar het stadion komen als er een top 3 club langs komt en niet tegen een "Heerenveen".
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:39:00 #114
52871 Blight
Supersized.
pi_54183304
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:30 schreef kleinzusje het volgende:
Koster hoopt op 'beste medicijn'

Amsterdam, 26 okt 2007
Adrie Koster bereidt zich met een uitgedunde selectie voor op de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht. Vrijdag keek de oefenmeester vooruit naar het uitduel in de Domstad. Koster moet het in elk geval stellen zonder Maarten Stekelenburg en Jaap Stam.

Stam ontbreekt wegens familieomstandigheden. Stekelenburg heeft nog te veel last van een gebroken vinger, een blessure die de doelman opliep in de wedstrijd tegen NEC. Albert Luque liep afgelopen woensdag een spierblessure op. Ook voor de Spanjaard komt de wedstrijd in Utrecht waarschijnlijk te vroeg. Met deze blessure is het onverstandig om extra risico te nemen. Wellicht is Luque komende week van de partij, als Ajax sc Heerenveen ontvangt in het KNVB Bekertoernooi.

Het zijn niet de enige drie waarop Koster geen beroep kan doen. Thomas Vermaelen, Leonardo, Laurent Delorge, Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea, Jeffrey Sarpong en Vurnon Anita zijn door blessureleed evenmin inzetbaar. Het herstel van Edgar Davids heeft bovendien vertraging opgelopen. Koster verwacht de middenvelder voorlopig niet terug bij de groep. Kennedy Bakircioglu trainde vrijdag wel weer gewoon met de groep mee. De Zweed heeft echter nog niet genoeg wedstrijdritme om tegen FC Utrecht in actie te kunnen komen. Siem de Jong bracht beter nieuws. De middenvelder is weer terug in de ArenA, nadat hij de voorbije weken in Georgië drie EK-kwalificatiewedstrijden met Oranje onder 19 speelde.

Koster vulde zijn uitgedunde groep voor de vrijdagtraining aan met enkele spelers van Jong Ajax. De trainer wilde elf tegen elf spelen. ,,Daarbij heb ik de jongens uitgenodigd die het hebben verdiend om er eens aan te ruiken’’, legde Koster uit. ,,Meetrainen met de selectie is ook een stimulans.’’

De eerste wedstrijd onder Koster, tegen NEC, verliep teleurstellend. In de Domstad wacht de Ajacieden opnieuw een op voorhand lastig karwei. ,,Wedstrijden bij Utrecht zijn nooit makkelijk’’, weet Koster. Een gebrek aan vertrouwen en automatismen liet zich voelen tegen de Nijmegenaren. ,,Er moet meer vastigheid in het elftal komen, er moet ook meer gecoacht worden.’’
Zucht, zucht, zucht. Alles zit ook tegen hè.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:39:32 #115
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54183322
Die rivaliteit van Utrecht snap ik sowieso niet. Het enige wat het voor mij betekent is dat ik Utrecht een kutclub vind, omdat de supporters zich zo achterlijk gedragen ten opzichte van Ajax. Rivaal, kom op zeg. Een echte rivaliteit bestaat pas tussen twee clubs die van hetzelfde niveau zijn (vergeet het inkoppertje maar) of uit dezelfde streek (of eigenlijk gewoon stad) komen. Niet door van die sneue redenen die supporters van Utrecht en ADO aandragen.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:40:56 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54183347
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:39 schreef Blight het volgende:

[..]

Zucht, zucht, zucht. Alles zit ook tegen hè.
Het is echt ongelooflijk. Maar ja, das indirect het gevolg van het aan- en verkoop beleid natuurlijk.

Het zal ook tussen de oren zitten, het is volgens mij echt geen pretje om bij Ajax te spelen op het moment.
Get woke, go broke!
pi_54183427
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:39 schreef twi het volgende:
Die rivaliteit van Utrecht snap ik sowieso niet. Het enige wat het voor mij betekent is dat ik Utrecht een kutclub vind, omdat de supporters zich zo achterlijk gedragen ten opzichte van Ajax. Rivaal, kom op zeg. Een echte rivaliteit bestaat pas tussen twee clubs die van hetzelfde niveau zijn (vergeet het inkoppertje maar) of uit dezelfde streek (of eigenlijk gewoon stad) komen. Niet door van die sneue redenen die supporters van Utrecht en ADO aandragen.
Wat zijn die "sneue redenen" dan?
pi_54183460
quote:
AFCA polo's online te bestellen!
25-10-07

Ondanks dat het Supportershome gesloten is is het toch mogelijk AFCA-spullen te kopen. De vesten zijn danwel uitverkocht maar de polo's zijn, vooralsnog, nog volop verkrijgbaar! Bestel ze (HIER)! De beschikbare maten staan erbij! De prijs is hetzelfde als in het Home: 35 euro. Let op: Ze vallen klein uit!

Binnenkort loopt heel de Arena dus rond in F-side polo's
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:51:46 #119
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54183527
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:48 schreef Nashje het volgende:

[..]

Binnenkort loopt heel de Arena dus rond in F-side polo's
Op zich zijn ze heel vet, maar ik koop ze niet. Ten eerste omdat ik niet op F-side sta, ten tweede omdat inderdaad straks iedereen in die dingen loopt, zoals ook bij die Burberry AFCA-vesten.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54183556
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:39 schreef twi het volgende:
Wij komen uit dezelfde ''streek'' nml. de Randstad.

Waarom denk je dat de rivaliteit tussen Ajax, Feyenoord, Utrecht en Den Haag altijd het grootste is ?

Maar goed, in jouw ogen is dit een sneue reden, lachwekkend wel.

ik kon het toch niet laten nog even te reageren
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:53:08 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54183567
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:

Tot zondag iig

FOK!-meet, twee hekken door!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:04:51 #122
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54183807
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Wij komen uit dezelfde ''streek'' nml. de Randstad.

Waarom denk je dat de rivaliteit tussen Ajax, Feyenoord, Utrecht en Den Haag altijd het grootste is ?

Maar goed, in jouw ogen is dit een sneue reden, lachwekkend wel.

ik kon het toch niet laten nog even te reageren
De Randstad is geen streek. De Randstad is een groot deel van het land waar de meeste inwoners wonen. Twente, dat is een streek. De Rijnmond, dat is een streek.

De rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is groot, en dat is ook niet verwonderlijk. Qua prestaties deden de clubs lange tijd niet voor elkaar onder, en de rivaliteit tussen Rotterdam en Amsterdam is er ook eentje waar je U tegen zegt.

De rivaliteit tussen Utrecht / ADO en Ajax is gewoon een gemaakte, vanuit eenzijdig perspectief (Utrecht / ADO) geboren. AZ heeft met Alkmaar/Noord-Holland en qua prestaties nog enige binding qua een mogelijke rivalieit, maar Utrecht en ADO?

Rivaliteit wordt, zoals ik al zei, geboren uit sportieve concurrentie of uit een stads- of streekderby. "35km van x" maakt iets nog niet een derby. Of hebben jullie in Utrecht ook grote rivaliteit met Sparta, Excelsior, RKC en Den Bosch?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:06:22 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54183852
samenvatting: het is een minderwaardigheidscomplex tegenover de echte stad, Amsterdam, en het omhooggevallen dorpje, Utrecht .

Zit morgen de hele dag in de Stairway trouwens .
Get woke, go broke!
pi_54183969
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:04 schreef twi het volgende:

[..]

De Randstad is geen streek. De Randstad is een groot deel van het land waar de meeste inwoners wonen. Twente, dat is een streek. De Rijnmond, dat is een streek.

De rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is groot, en dat is ook niet verwonderlijk. Qua prestaties deden de clubs lange tijd niet voor elkaar onder, en de rivaliteit tussen Rotterdam en Amsterdam is er ook eentje waar je U tegen zegt.

De rivaliteit tussen Utrecht / ADO en Ajax is gewoon een gemaakte, vanuit eenzijdig perspectief (Utrecht / ADO) geboren. AZ heeft met Alkmaar/Noord-Holland en qua prestaties nog enige binding qua een mogelijke rivalieit, maar Utrecht en ADO?

Rivaliteit wordt, zoals ik al zei, geboren uit sportieve concurrentie of uit een stads- of streekderby. "35km van x" maakt iets nog niet een derby. Of hebben jullie in Utrecht ook grote rivaliteit met Sparta, Excelsior, RKC en Den Bosch?
Streek stond tussen aanhalings-tekens Twi.

En als het allemaal zo eenzijdig is, dan zou het uit-vak niet ieder jaar binnen 15 minuten uitverkocht zijn.
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:06 schreef HeatWave het volgende:
samenvatting: het is een minderwaardigheidscomplex tegenover de echte stad, Amsterdam, en het omhooggevallen dorpje, Utrecht .

Nou-nou wat hebben wij een minderwaardigheids-complex zeg.

En leuk man de Stairway !
pi_54184082
Vroeger was Utrecht <> Den Bosch wel flinke rivaliteit ja.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:19:42 #126
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54184114
twi en HeatWave, vinden jullie het niet raar dan dat veel Ajacieden ook meer uitkijken naar wedstrijden tegen FC Utrecht en/of ADO Den Haag dan (bijvoorbeeld) Heerenveen, Vitesse of zelfs AZ en/of PSV?
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En als het allemaal zo eenzijdig is, dan zou het uit-vak niet ieder jaar binnen 15 minuten uitverkocht zijn.
26 seconden.
pi_54184339
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:19 schreef M0NTANA het volgende:
26 seconden.
Damn.
pi_54184496
quote:
26 seconden.
Hoe werkt dat eigenlijk? Zit iedereen dan met z'n formuliertje te wachten en drukt iedereen ineens na 't startschot op kopen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54184591
Maandag is Koster te gast bij FC Godenzonen.
Zondag is Martin v Geel te gast bij voetbal insite (dat wordt vuurwerk ).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:11:17 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54185007
quote:
twi en HeatWave, vinden jullie het niet raar dan dat veel Ajacieden ook meer uitkijken naar wedstrijden tegen FC Utrecht en/of ADO Den Haag dan (bijvoorbeeld) Heerenveen, Vitesse of zelfs AZ en/of PSV?
Ajacieden werken er vrolijk aan mee, ik zeg ook nergens dat dat niet gebeurt. Maar Ajacieden gaan tegenwoordig net zo graag naar Heracles, waar in principe ook geen enkele aanleiding toe is. Ook zo'n recent geboren "rivaliteit" die ineens op komt zetten. Heracles en Ajax zijn immers verwant in de Griekse mythologie, wederom zo'n ridicule reden waar een bepaalde rivaliteit (in dit geval met TIFO achtergrond) uit gepeurd wordt. Een paar jaar terug had ik, als Ajacied, niet het gevoel dat Utrecht veel meer was dan een lastige uitwedstrijd.

Het komt op mij, als relatieve buitenstaander, in elk geval over op groepen fanatieke supporters die ergens maar een rivaliteit zoeken bij gebrek aan beter / echt gegronde rivaliteit.
pi_54185033
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zondag is Martin v Geel te gast bij voetbal insite (dat wordt vuurwerk ).
Ik verwacht niks. Derksen zal Van Geel wel het vuur aan de schenen proberen te leggen. Maar Van Geel heeft al lang zijn woordje klaar, en een politiek-correct verhaal voorbereid.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:14:25 #132
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54185059
Derksen legt nooit iemand het vuur aan de schenen, en Van Geel zegt nooit wat boeiends in praatprogramma's, behalve geruchten bevestigen (of ontkennen) die een half jaar terug als gerucht nooit concreet nieuws zijn geworden.
pi_54185693
Godsamme, ben bang dat Davids Feyenoord-uit niet gaat halen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_54186073
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:26 schreef Sethje het volgende:

[..]

Waar is nr 4 gebleven

Heb je nog een kaartje kunnen krijgen?

Zondag gaan we gewoon winnen trouwens
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:12:34 #135
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54186154
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Heb je nog een kaartje kunnen krijgen?

Zondag gaan we gewoon winnen trouwens
Ik moet er zowiezo 2 hebben omdat ik anders niet op tijd bij de arena kan zijn ivm ov. voor normale prijzen niet te doen
Mijn party reviews
pi_54186219
Klote man.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:27:24 #137
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54186433
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat eigenlijk? Zit iedereen dan met z'n formuliertje te wachten en drukt iedereen ineens na 't startschot op kopen .
Gewoon via de ticketbox. 10.00u (soms 9.59.00u, je moet altijd iets eerder beginnen anders is het risico daar dat je te laat bent) staan er een paar duizend man zenuwachtig de TB-verkoper in de gaten te houden die als een hazenwindhond die uitkaarten moet scannen. 10.00.30 u is alles weg.
Het is een topsport!

Overigens vind ik Utrecht-uit op Feyenoord-uit na ook de mooiste wedstrijd. Niet omdat ik FC Utrecht historisch gezien zo'n briljant elftal vind, maar puur door de haat vanuit Utrecht. De hele stad ademt Ajaxhaat, en ik kan het weten want ik woon er. Veel leuker dan PSV-uit, die gasten kun je toch niet serieus nemen.

Mijn zondag is geslaagd als Ajax wint en elke FC Utrechtsupporter dús een kutdag heeft.
Gourmetten of steengrillen?
pi_54186687
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:47 schreef StarGazer het volgende:
Godsamme, ben bang dat Davids Feyenoord-uit niet gaat halen
Ook al zou hij het halen, zou hij niet meteen wedstrijdfit zijn dus tjah,..
pi_54186954
Zonder Davids op 11 november...dit belooft niet veel goeds
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:06:55 #140
80791 crew  Paul
pi_54187193
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:05 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Aaah, gezellig, alle utregters zitten nu hier

Goede TT overigens
pi_54187201
Ach het komt wel goed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54187233
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Zonder Davids op 11 november...dit belooft niet veel goeds
Inderdaad. Kankerzooi. Dit wordt een afstraffing.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:09:23 #143
80791 crew  Paul
pi_54187245
Ik krijg opeens het gevoel dat al mijn anti ajax dezer dagen , keihard terugkomt in een tegenvallend resultaat zondag ohnoes het zal toch niet he !!!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:11:03 #144
80791 crew  Paul
pi_54187267
Nee het komt vast wel goed !

pi_54187304
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 19:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Tjah, het is immers een feit dat die havenarbeiders zo goed spelen.
pi_54187387
Ik ben benieuwd of die dorpsgek ook na zondag hier nog blijft posten.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:17:30 #147
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54187388
quote:

De echte stad waar je op donderdagavond om half 4 's nachts moet zoeken om ergens binnen te komen en waar alle eettenten al dichtzijn...
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:19:46 #148
82589 S-Two
barba macacu
pi_54187423
quote:

[..]

Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_54187434
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 19:19 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ja lach maar
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:20:46 #150
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54187437
quote:

[..]

Niks ervan. Jullie moeten gewoon met 4-0 winnen.
pi_54187469
quote:
Dat is toch die tent van Henkie Westbroek. Weinig aan..
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:23:44 #152
80791 crew  Paul
pi_54187510
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 19:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat is toch die tent van Henkie Westbroek. Weinig aan..
Is wel leuk ons fokmeeting point is dat joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')