Urzaizquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu was een speler die JUIST haalbaar was omdat hij 1. op dat moment in wat onenigheid lag met Portsmouth (aflopende contract en salaris) en 2. hij te bekennen heeft gegeven GRAAG terug te keren bij Ajax. En dan durven ze nog uit hun botte hasses een afgedankte speler als Urzaiz te halen!
Dat Van Halst de ontbrekende schakel was, had hij goed gezien. Maar die anderen zijn niet door Koeman gehaald. Koeman had het geluk dat hij de erfenis van Co kreeg. Daarna mocht hij zelf aankopen doen en tja...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:19 schreef Mr-Sander het volgende:
Eigenlijk waren de seizoenen onder Koeman niet dramatisch. Chivu, Maxwell, Zlatan, van Halst (), Mido
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu was een speler die JUIST haalbaar was omdat hij 1. op dat moment in wat onenigheid lag met Portsmouth (aflopende contract en salaris) en 2. hij te bekennen heeft gegeven GRAAG terug te keren bij Ajax. En dan durven ze nog uit hun botte hasses een afgedankte speler als Urzaiz te halen!
Sikoraquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat Van Halst de ontbrekende schakel was, had hij goed gezien. Maar die anderen zijn niet door Koeman gehaald. Koeman had het geluk dat hij de erfenis van Co kreeg. Daarna mocht hij zelf aankopen doen en tja...
Die blijft geniaalquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=XtnycGKbMlY
![]()
Mee eens, Kanu had gehaald moeten worden, evenals Arveladze vorig seizoen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat kan ik hier toch pissig over worden, denk verdomme toch eens niet in hoeveelheden euro´s incompetente idioot, Colin verkiezen boven een al zijnde Ajacied die ik beter acht dan Colin is een schande!quote:Van Geel:’ Omdat we Boakye konden verkopen en voor Colin nog minder moesten betalen, hebben we het gedaan."
Maar vertel mij dan eens waarom deze jongens geregeld in de basis beginnen en niet zoals geopperd als "breedte aankopen" die een leuke invalbeurt krijgen maar het daarbij laten?quote:"Je moet alles ook wel in het juiste tijdsbeeld plaatsen. In mei was er nog geen geld en hadden we puur behoefte aan spelers voor de breedte, omdat de basis op dat moment sterk genoeg was. Dat werden Laurent Delorge, Jurgen Colin, Dennis Rommedahl en Ismael Urzaiz."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:49 schreef borisz het volgende:
trouwens Harry heeft gescoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Je kan hem een zelfingenomen zak en een kutspartaan vinden, maar over het algemeen heeft hij het toch wel bij het rechte eind. Meestal is hij wel een van de eerste bronnen van serieus nieuws.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:31 schreef Blight het volgende:
Hugo Borst: geen betrouwbare bron.
Hij heeft het ook vaak genoeg mis, in de hoop een scoop te hebben. Ik noem een Patrick Vieira?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:40 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Je kan hem een zelfingenomen zak en een kutspartaan vinden, maar over het algemeen heeft hij het toch wel bij het rechte eind. Meestal is hij wel een van de eerste bronnen van serieus nieuws.
Ah en jij bent in de veronderstelling dat een speler als Kanu terug naar Ajax zou willen als bankzitter voor een salaris dat tig keer lager ligt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
we zullen zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:19 schreef patrickt37 het volgende:
'John Jaakke na de kerst weg bij Ajax'
Gepubliceerd op 27-10-07 om 16:03 door Tim Vogelpoel
In zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad weet Hugo Borst te melden dat Ajax-preses John Jaakke na de kerst het veld zal ruimen bij Ajax. ''Het spel is op de wagen. De kerst haalt hij nog wel, maar tussen Pasen en Pinksteren komt de aankondiging dat hij vertrekt.''
Jaakke is niet erg geliefd onder de Ajax-aanhang. De voormalig advocaat wordt verfoeid door de supporters en dat lieten ze ook meerdere malen blijken door middel van protestacties en spandoeken.
''Welke filantropen gaan er zitting nemen in de door de ledenraad geëiste onderzoekscommissie?'', vervolgt Borst zijn column. ''Gelukkig werd de suggestie van Jaakke om die commissieleden zelf te benoemen verworpen. Maar dát bedoel ik nou. Zegt dat niet alles?! Er wordt onderzoek gedaan omdat je er ogenschijnlijk niet veel van hebt gebakken - en dan proberen om die commissie zelf te mogen vullen. Weg met die arrogante man en zijn gevolg.''
Leuk die historische feiten bij FCUtrecht tv zie je alleen de leuke hoogtepunten van FC Utrechtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:17 schreef StarGazer het volgende:
Nu op Ajax internettv wat leuke FC Utrecht - Ajax wedstrijden, met uiteraard de fantastische 1-7 uit 1997-1998.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ook zin in nu ( maar dan qua verlies)
![]()
010 moet toch nu ?quote:
oh zo, ik snapte het al nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik dacht dat ik gek werd![]()
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door RayMania op 27-10-2007 20:36:26 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Flikker es op met die tussenstandenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik dacht dat ik gek werd![]()
![]()
In spoiler gezet paulusquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Flikker es op met die tussenstanden
Dat helpt vrij weinig met een plaatjequote:
In bagger welquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat helpt vrij weinig met een plaatje.
hehehe zou wat zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:21 schreef Houniet het volgende:
houden jullie rekening met zomertijd / wintertijd mensen. anders verslapen jullie je morgen voor utrecht - AFC Ajax [ afbeelding ]
Heb je het nieuws rondom hem wel überhaupt in de gaten gehouden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah en jij bent in de veronderstelling dat een speler als Kanu terug naar Ajax zou willen als bankzitter voor een salaris dat tig keer lager ligt?.
Ik zou het zo vergeten zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:21 schreef Houniet het volgende:
houden jullie rekening met zomertijd / wintertijd mensen. anders verslapen jullie je morgen voor utrecht - AFC Ajax [ afbeelding ]
daarom post ik het ook. heb de wekker al gezetquote:
Lekker thuis komen zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Genieten hoor, met Twente. Hebben ze eindelijk door in 010 dat het helemaal niet zo'n geweldig team is als ze denken. Leuk begin van de zaterdagavond.
Het grote Feijenoord-topic #329: LEE! LEE! LEE! LEE! LEE!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:34 schreef Enchanter het volgende:
Van Malibu zijn we voorlopig ff af met z'n grote mond![]()
Castelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:40 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel de grootste kolder![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Het grote Feijenoord-topic #329: LEE! LEE! LEE! LEE! LEE!![]()
Wat is je puntquote:
Dat nieuws is allang achterhaald, en is gewoon duidelijk door Kanu gebruikt om er een prima contract uit te slepen. Het is echt onzin om te denken dat Kanu liever bij Ajax speelt dan voor een flink salaris bij Portsmouth.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb je het nieuws rondom hem wel überhaupt in de gaten gehouden?Hij heeft meerdere malen aangegeven terug te keren naar zijn oude nest
Kanu, naast Huntelaar met daarachter Suarez? Ten eerste heb je dan 2 soortgelijke en zeer langzame spitsen, ten tweede zorg je dat Suarez helemaal geen ruimte meer heeft voor z'n actie.quote:Overigens had Kanu nu prima naast Huntelaar kunnen spelen met kort daarachter Suarez.
Nee, want Kanu verdient bij Portsmouth natuurlijk een paar tonquote:Je had gewoon niets te missen met de komst van hem, want een salaris van meer dan 2 miljoen euro strijkt hij niet op in tegenstelling tot Luque
Dat waren 2 verschillende reactiesquote:
Het is niet gek, maar wordt er een keer hoog gemikt is het nog niet goed? Typisch...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:57 schreef BigFire het volgende:
kan gewoon niet geloven dat Van der Vaart gevraagd is om terug te komen nadat Sneijder verkocht werd. hadden ze dat nou echt gedacht? "Rafael van der Vaart had er geen oren naar om zo snel al terug te keren" joh gek hé?
hoog mikken is prima, maar niet naar spelers die nog maar net vertrokken zijn bij Ajax en naar de absolute Europese top willen (en gaan).quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Het is niet gek, maar wordt er een keer hoog gemikt is het nog niet goed? Typisch...
Ah, ik denk dat meer spelers wel terug willen.. Maar dan moet de situatie er wel naar zijn..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je het nieuws rondom hem wel überhaupt in de gaten gehouden?Hij heeft meerdere malen aangegeven terug te keren naar zijn oude nest. Overigens had Kanu nu prima naast Huntelaar kunnen spelen met kort daarachter Suarez. Je had gewoon niets te missen met de komst van hem, want een salaris van meer dan 2 miljoen euro strijkt hij niet op in tegenstelling tot Luque
Klok gaat een uur terug pannenkoekquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:21 schreef Houniet het volgende:
De tv staat al aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:59 schreef De_Brandweer het volgende:
Whehehe ik snap der niks meer van. Ik ga gewoon morgen om half 9 voor de tv zitten en dan merk ik vanzelf wel wanneer het begint.
De meeste dromen zijn bedrog..quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Kheb trouwens gedroomds dat ajax binnen en half uur 0-1 maakt met huntelaar![]()
Oke!quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Jongens ..... ajax gaat niet winnen in Utrecht. PSV 1e dit weekend !!!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:49 schreef De_Brandweer het volgende:
oh ja kanker dan hangt het allemaal van urzaiz af
Nee, prive omstandighedenquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Hoe zit het met Stam? kan hij meespelen vanmiddag?
quote:Ajax zonder Stekelenburg, Stam en Luque
Ajax.nl meldt dat er drie spelers zeker zullen ontbreken. Jaap Stam ontbreekt wegens familieomstandigheden. Stekelenburg heeft nog te veel last van een gebroken vinger, een blessure die de doelman opliep in de wedstrijd tegen NEC. Albert Luque liep afgelopen woensdag een spierblessure op. Ook voor de Spanjaard komt de wedstrijd in Utrecht waarschijnlijk te vroeg. Met deze blessure acht de technische staf het onverstandig om extra risico te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |