abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:29:14 #176
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54192811
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dit jaar gebeurt het niet. Punt.
0 stoeltjes?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54192836
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:29 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

0 stoeltjes?
Ja of niet. Ik ga de kroeg in.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:30:57 #178
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54192855
Dit topic komt wel vol voor zondag sta ik niet voor schut als utrecht verliest fjoeiii
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:52:14 #179
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54193340
wat een blessures
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:53:26 #180
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54193372
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit topic komt wel vol voor zondag sta ik niet voor schut als utrecht verliest fjoeiii
Als utrecht wat? Heul niet! zorg maar dat ze winnen bokkenjong!
quote:
Ajax kan aanstaande zondag niet over Jaap Stam beschikken. Ook Maarten Stekelenburg zal afwezig zijn. Stam ontbreekt wegens familieomstandigheden, Stekelenburg heeft nog teveel last van zijn gebroken vinger.

Adrie Koster, de tijdelijk opvolger van Henk ten Cate, heeft te maken met vele blesures. Naast eerder genoemden zal de interim-trainer in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht ook Albert Luque waarschijnlijk missen vanwege een spierblessure. Ook ontbreken nog altijd spelers die al langer geblesseerd zijn zoals Thomas Vermaelen, Leonardo, Laurent Delorge, Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea en Edgar Davids.
Alvast weer een meevaller voor zondag hoewel, als ik zie hoe jaap de laatste tijd loopt te stuntelen
quote:
Terugslag in herstel Edgar Davids

Edgar Davids moet zijn rentree mogelijk weer met enige weken uitstellen. De middenvelder heeft te kampen met een terugslag in zijn revalidatie na een scheenbeenbreuk, weet ELF.
De oud-international liet zich negen dagen geleden weer zien op het trainingsveld van de Amsterdammers en deed de laatste dagen zelfs regelmatig mee met de groep. Voorlopig zal Davids zich echter weer moeten richten op individuele trainingen.

De ervaren middenvelder liep de blessure op in een oefenduel met Go Ahead Eagles, waarin hij geen scheenbeschermers droeg. Wanneer Davids precies weer inzetbaar is voor Ajax, is nog niet bekend.
Die kan ook maar beter stoppen
pi_54193414
Zó dat is me weer een diep trieste post hierboven zeg
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:55:59 #182
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54193423
jammer van Davids. maar dat wisten we al
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
zo dacht ik er ook over
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_54193982
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
pi_54194651
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:55 schreef Houniet het volgende:
jammer van Davids. maar dat wisten we al
[..]

zo dacht ik er ook over
idem
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:55:32 #185
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54194697
Ik heb er dan ook m'n best op gedaan

nee sorry, ik kon het gewoon ff niet laten voor Feyenoord natuurlijk mooi, Davids langer geblesseerd. Stam, met alle respect, altijd een topper geweest, maar hij raakt de laatste tijd wmb echt geen pepernoot meer, zonde. Maar goed dat hij na dit seizoen stopt, een smetje op z'n mooie loopbaan zo.
pi_54194730
quote:
Stam, met alle respect, altijd een topper geweest, maar hij raakt de laatste tijd wmb echt geen pepernoot meer, zonde. Maar goed dat hij na dit seizoen stopt, een smetje op z'n mooie loopbaan zo.
Eens. Stam is een jaar te lang door gegaan en vind ook dat Ajax te laks heeft gehandeld. Ze hadden namelijk allang een vervanger moeten halen.
pi_54194866
Voor wie zou Hans van der Zee nou vandaag op de tribune hebben gezeten bij Vitesse-Willem II...

Sprockel? Of.....

?
pi_54195576
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 00:57 schreef Nashje het volgende:

[..]

Eens. Stam is een jaar te lang door gegaan en vind ook dat Ajax te laks heeft gehandeld. Ze hadden namelijk allang een vervanger moeten halen.
NIemand had op dit verval van Stam geregeld.. en de vervangers in de zin van vd Wiel en Vermaelen waren er al..

Oh wacht.. Colin is er toch?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:09:20 #189
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54195794
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 01:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

NIemand binnen ajax had op dit verval van Stam geregeldkend..
quote:

[..]

Vind je jezelf nou niet ongelooflijk zielig?
Die Colin heeft nooit een normale, eerlijke kans gekregen, en was dan ook maar bedoeld als pure breedte-aankoop. En gezien hij vrjiwel gratis was kan je hem ook alleen maar met winst doorverkopen.
Daarbij is hij nu ondertussen al zo'n 1200 keer afgezeken, heeft niet veel zin om er mee door te gaan he
pi_54196297
quote:

[..]

NIemand had op dit verval van Stam geregeld.. en de vervangers in de zin van vd Wiel en Vermaelen waren er al..

Vermaelen is helemaal geen vervanger en is basisspeler. Na Stam heb je Heitinga, Vermaelen en Van der Wiel. Als je dat genoeg vindt ben je niet goed wijs.
pi_54197861
quote:
Van Geel verdedigt aankopen

Martin van Geel is de kritiek op een aantal van de Ajax-aankopen beu. De technisch directeur bij de Amsterdammers vindt de 'zwart-witanalyse' in de media onterecht.

Tijdens een interview aan De Telegraaf verdedigde Van Geel de aankopen van de afgelopen zomer. Jürgen Colin, Laurent Delorge, Dennis Rommedahl, Ismael Urzaíz: ze kwamen allemaal, maar lijken vooralsnog geen versterking voor de Amsterdammers. "Men moet de aankopen echter wel in het juiste tijdsbeeld plaatsen. In mei hadden we nog geen geld en hadden we alleen behoefte aan spelers voor in de breedte."

Zo werd dus ook Jürgen Colin, op voorspraak van toenmalig hoofdcoach Henk ten Cate, naar de Amsterdam ArenA gehaald. "Colin zou als tweede, of zelfs als derde rechtsback in de selectie komen. We hebben Jürgen's kwaliteiten afgewogen tegenover die van Emmanuel Boakye, en Ten Cate zag meer heil in de komst van Colin dan de terugkeer van Boakye. Daarbij komt dat we voor Boakye meer geld konden krijgen dan dat we voor Colin moesten betalen."

Van Geel liet ook zijn lijstje horen van de mogelijke versterkingen in de aanval van de afgelopen zomer. "Op nummer 9 hadden we Ismael Urzaíz, John Hartson (WBA), en Nwankwo Kanu (Portsmouth). Op 11 dachten we aan Albert Luque, Luis Suarez en Albert Riera (Espanyol). Tenslotte hadden we op 7 Dennis Rommedahl, Xabi Prieto (Real Sociedad) en Romeo Castelen (HSV). Dit lijstje kwam voort in topoverleg met bestuur, directie, hoofdtrainer en technisch adviseur op 6 juli. De trainer heeft dus volledig achter de beslissing gestaan om Rommedahl te halen."

Van Geel is er ook nog altijd van overtuigd dat hij niet fout heeft gezeten door geen vervanger voor Wesley Sneijder aan te trekken. "Toen Sneijder op die bewuste dag werd overgenomen, hadden we simpelweg geen tijd meer om een goede vervanger aan te trekken. Rafael van der Vaart wilde nog niet terugkeren naar Nederland, Luka Modric mocht alleen voor astronomische bedragen vertrekken. Met Ismaïl Aissati hebben we destijds nog wel onderhandeld, maar hij zou niet meer speelgerechtigd zijn.
Dat vind ik toch wel de grootste kolder
pi_54197983
Van Geel neemt daar wel een aantal leuke spelers op . Maar wie is John Hartson ?

@Vat0s-L0c0s
Idd .
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:30:44 #193
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_54198516
Ik zeg: Verkoop Huntelaar en koop Michael Mols, moet je kijken hoeveel geld je eraan overhoudt !
><(({°>
pi_54198623
Het wordt tijd dat die wedstrijd gespeeld wordt, kan die josti ook weer terug naar ONZ.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_54198719
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 11:30 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zeg: Verkoop Huntelaar !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54198782
Dat lijstje is toch eigenlijk dramatisch....

Als je voor nummer 7 ook Xabi Prieto op het oog hebt en eventueel Castelen, hoewel dat als Feyenoorder lastig ligt en je komt aan met Rommedahl......

Zelfde voor nummer 9. Wie verzint het om Urzaíz, die eigenlijk wilde stoppen, bovenaan een lijst te zetten? Dat is hetzelfde als verzinnen dat je Lodewijks wel als keeper wilt bijvoorbeeld. En dan, als Kanu op de lijst staat en die zelf meerdere malen aangaf wel naar Ajax te willen.... Dat je dan ook weet dat de fans dol op Kanu zijn.... Maar John Hartson, alsjeblieft zeg. Een beperkte Britse stormram. Dat hebben ze al eens zonder succes geprobeerd. Zei iemand Stapleton?

En dan die nummers 11.... Daar hebben ze dan wel de goeie gepakt met Suárez. Riera lukte niet, dan komen ze ineens met Luque. Dat is een grote gok. Is er verder helemaal niemand gescout?

De namen als vervangers van Sneijder zijn mooi, maar als je vooraf al weet dat Modric toch onhaalbaar is, is het niet meer dan namedropping.

Kortom, die scouting is erg matig geweest. Maar dat wisten we eigenlijk al.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54198911
Stapleton .

En Kanu... Die had zeker moeten komen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_54199069
Voor het geld dat je voor Luque neer telt kan je ipv een grote gok een goede halen.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:19:55 #199
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_54199166
Eigenlijk waren de seizoenen onder Koeman niet dramatisch. Chivu, Maxwell, Zlatan, van Halst ( ), Mido
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_54199246
Right
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')