0 stoeltjes?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit jaar gebeurt het niet. Punt.
Als utrecht wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit topic komt wel vol voor zondag sta ik niet voor schut als utrecht verliest fjoeiii
Alvast weer een meevaller voor zondagquote:Ajax kan aanstaande zondag niet over Jaap Stam beschikken. Ook Maarten Stekelenburg zal afwezig zijn. Stam ontbreekt wegens familieomstandigheden, Stekelenburg heeft nog teveel last van zijn gebroken vinger.
Adrie Koster, de tijdelijk opvolger van Henk ten Cate, heeft te maken met vele blesures. Naast eerder genoemden zal de interim-trainer in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht ook Albert Luque waarschijnlijk missen vanwege een spierblessure. Ook ontbreken nog altijd spelers die al langer geblesseerd zijn zoals Thomas Vermaelen, Leonardo, Laurent Delorge, Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea en Edgar Davids.
quote:Terugslag in herstel Edgar Davids
Edgar Davids moet zijn rentree mogelijk weer met enige weken uitstellen. De middenvelder heeft te kampen met een terugslag in zijn revalidatie na een scheenbeenbreuk, weet ELF.
De oud-international liet zich negen dagen geleden weer zien op het trainingsveld van de Amsterdammers en deed de laatste dagen zelfs regelmatig mee met de groep. Voorlopig zal Davids zich echter weer moeten richten op individuele trainingen.
De ervaren middenvelder liep de blessure op in een oefenduel met Go Ahead Eagles, waarin hij geen scheenbeschermers droeg. Wanneer Davids precies weer inzetbaar is voor Ajax, is nog niet bekend.
zo dacht ik er ook overquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zó dat is me weer een diep trieste post hierboven zeg
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zó dat is me weer een diep trieste post hierboven zeg
idemquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:55 schreef Houniet het volgende:
jammer van Davids. maar dat wisten we al
[..]
zo dacht ik er ook over
Eens. Stam is een jaar te lang door gegaan en vind ook dat Ajax te laks heeft gehandeld. Ze hadden namelijk allang een vervanger moeten halen.quote:Stam, met alle respect, altijd een topper geweest, maar hij raakt de laatste tijd wmb echt geen pepernoot meer, zonde. Maar goed dat hij na dit seizoen stopt, een smetje op z'n mooie loopbaan zo.
NIemand had op dit verval van Stam geregeld.. en de vervangers in de zin van vd Wiel en Vermaelen waren er al..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens. Stam is een jaar te lang door gegaan en vind ook dat Ajax te laks heeft gehandeld. Ze hadden namelijk allang een vervanger moeten halen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
NIemand binnen ajax had op dit verval van Stam geregeldkend..
Vind je jezelf nou niet ongelooflijk zielig?quote:
Vermaelen is helemaal geen vervanger en is basisspeler. Na Stam heb je Heitinga, Vermaelen en Van der Wiel. Als je dat genoeg vindt ben je niet goed wijs.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
NIemand had op dit verval van Stam geregeld.. en de vervangers in de zin van vd Wiel en Vermaelen waren er al..
Oh wacht.. Colin is er toch?![]()
Dat vind ik toch wel de grootste kolderquote:Van Geel verdedigt aankopen
Martin van Geel is de kritiek op een aantal van de Ajax-aankopen beu. De technisch directeur bij de Amsterdammers vindt de 'zwart-witanalyse' in de media onterecht.
Tijdens een interview aan De Telegraaf verdedigde Van Geel de aankopen van de afgelopen zomer. Jürgen Colin, Laurent Delorge, Dennis Rommedahl, Ismael Urzaíz: ze kwamen allemaal, maar lijken vooralsnog geen versterking voor de Amsterdammers. "Men moet de aankopen echter wel in het juiste tijdsbeeld plaatsen. In mei hadden we nog geen geld en hadden we alleen behoefte aan spelers voor in de breedte."
Zo werd dus ook Jürgen Colin, op voorspraak van toenmalig hoofdcoach Henk ten Cate, naar de Amsterdam ArenA gehaald. "Colin zou als tweede, of zelfs als derde rechtsback in de selectie komen. We hebben Jürgen's kwaliteiten afgewogen tegenover die van Emmanuel Boakye, en Ten Cate zag meer heil in de komst van Colin dan de terugkeer van Boakye. Daarbij komt dat we voor Boakye meer geld konden krijgen dan dat we voor Colin moesten betalen."
Van Geel liet ook zijn lijstje horen van de mogelijke versterkingen in de aanval van de afgelopen zomer. "Op nummer 9 hadden we Ismael Urzaíz, John Hartson (WBA), en Nwankwo Kanu (Portsmouth). Op 11 dachten we aan Albert Luque, Luis Suarez en Albert Riera (Espanyol). Tenslotte hadden we op 7 Dennis Rommedahl, Xabi Prieto (Real Sociedad) en Romeo Castelen (HSV). Dit lijstje kwam voort in topoverleg met bestuur, directie, hoofdtrainer en technisch adviseur op 6 juli. De trainer heeft dus volledig achter de beslissing gestaan om Rommedahl te halen."
Van Geel is er ook nog altijd van overtuigd dat hij niet fout heeft gezeten door geen vervanger voor Wesley Sneijder aan te trekken. "Toen Sneijder op die bewuste dag werd overgenomen, hadden we simpelweg geen tijd meer om een goede vervanger aan te trekken. Rafael van der Vaart wilde nog niet terugkeren naar Nederland, Luka Modric mocht alleen voor astronomische bedragen vertrekken. Met Ismaïl Aissati hebben we destijds nog wel onderhandeld, maar hij zou niet meer speelgerechtigd zijn.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:30 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zeg: Verkoop Huntelaar !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |