Deze kon ik niet laten liggen.quote:
Yep, maar héél zacht.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:07 schreef Kinga het volgende:
Op de streams was wel audio.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:08 schreef Py het volgende:
LG stond er op de plasma. Dat zal Samsung leuk vinden![]()
klopt, klopt, kloptquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix is een man van herhalingen.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Ouderwetse OP, zeg maar.....
Idd, dacht dat ze aan d'r stem moest werken.. d'r bek dichthouden dus.. muts..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:08 schreef Kinga het volgende:
Regie, aub op 1 stream het geluid van de bewoners blokken... hoef dat geschreeuw van amanda er niet doorheen te horen.
Wordt gewaardeerd!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Ik stem voor Dennis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef akveor het volgende:
Clip van Luc die straks naar een opteden moet.... stemminkje wie er mee mag waarschijnlijk?
Gokje....Naad?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef akveor het volgende:
Clip van Luc die straks naar een opteden moet.... stemminkje wie er mee mag waarschijnlijk?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Verwachtte je iets anders van Luc Lammetjesthee?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:13 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een C-Klasse.....
Jammer hoor....
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verwachtte je iets anders van Luc Lammetjesthee?![]()
quote:
Kim Holland come on in, Amanda is hot.quote:
Of bij een dweilpauze.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:16 schreef Py het volgende:
Low budget clip. Haalt niet eens The Box vrees ik. RTL kan hem hooguit gebruiken ipv 'een ogenbikje geduld aub' bij storing
kosten ??quote:
Mooie OPquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Thanks, Babequote:
Echt slecht vind ik het ook weer niet, jammer dat Luc zich laat lenen voor dit spel en daarin ook nog eens die rol speelt die hij speelt. Bij mij heeft het als resultaat dat hij afgedaan heeft, als mens en als artiest.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
Iedereen is stil van de onvergelijkbare kwaliteit.....
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:19 schreef avonne het volgende:
het ontkurken van die champagne fles zit niet in de clip, geloof ik?
Dat vond ik nou een leuk beeld.
zie mijn bijdrage van 21.13quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:19 schreef avonne het volgende:
het ontkurken van die champagne fles zit niet in de clip, geloof ik?
Dat vond ik nou een leuk beeld.
LOLquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:20 schreef 2live het volgende:
iedereen die in het huis zit is toch mediageil..... dus in dat licht bezien vind ik het niet gek dat ze trots zijn dat ze in een videoclip zitten.
Daar ben ik ook bang voor, The Box bestaat namelijk al n tijdje niet meerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:16 schreef Py het volgende:
Low budget clip. Haalt niet eens The Box vrees ik. RTL kan hem hooguit gebruiken ipv 'een ogenbikje geduld aub' bij storing
Hij is in ieder geval nu wel bekend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt slecht vind ik het ook weer niet, jammer dat Luc zich laat lenen voor dit spel en daarin ook nog eens die rol speelt die hij speelt. Bij mij heeft het als resultaat dat hij afgedaan heeft, als mens en als artiest.
En daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:23 schreef jassy het volgende:
So, ff dat gebler van Amanda uitgezet. Jezus wat een kutstem om naar te luisteren!
In ieder geval over "get your pimp on".quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:25 schreef Nomrc2 het volgende:
waar gaat dat liedje eigenlijk over ?
pingpong ?
Goffer de goffer, ik word weer so pissed als ik deze beelden bekijk, Jaap en zeker de toen nog stoere Dennix.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
Neemmijnietserieus! http://goudenkooi.headlin(...)nnis-vs-huub-deel-2/
"kleed uit!!! Kleed uit!!'
![]()
![]()
Jah, echte man die 0%quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
![]()
![]()
Vooral nadia drijft zo wat de villa uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:20 schreef 2live het volgende:
iedereen die in het huis zit is toch mediageil..... dus in dat licht bezien vind ik het niet gek dat ze trots zijn dat ze in een videoclip zitten.
Alle?? 2 regio's lijkt me... en volgens mij valt Amsterdam daar deze week niet onder want daar was vandaag (weer) een steekpartij tussen een stel kutpubersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:26 schreef ruby het volgende:
Joepie, alle middelbare scholen zijn vrij dus ze gaan er van uit dat het vet druk wordt.
Gillende kids, wiehaaaaaaaaaaaaa.
Waar is dat ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:29 schreef ruby het volgende:
Wie gaat er eigenlijk mee naar het optreden van Luc?
Niemand.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:29 schreef ruby het volgende:
Wie gaat er eigenlijk mee naar het optreden van Luc?
Gatver, ik word daar zo moedeloos van.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alle?? 2 regio's lijkt me... en volgens mij valt Amsterdam daar deze week niet onder want daar was vandaag (weer) een steekpartij tussen een stel kutpubers![]()
Luc, de reddende engel dit keer, hij neemt afscheid van Nadia voor vanavond dus Nadia heeft geen oog meer voor Nixquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
Dennix en Naad gaan weer praten..........![]()
trek je pooier aan ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:26 schreef ruby het volgende:
[..]
In ieder geval over "get your pimp on".
Nadia zwijmelt bij alles wat haar held Luc doetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia zwijmelt helemaal bij het nummer.....
ik hoop dat ze hem een schop onder zijn ass geeftquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
Dennix en Naad gaan weer praten..........![]()
In The Level in Arnhem of iets van dien aard. Wou je heen?quote:
Als het in de melkweg of zo was geweest was ik gaan kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:33 schreef ruby het volgende:
[..]
In The Level in Arnhem of iets van dien aard. Wou je heen?![]()
Hier idem, zelfs mijn puber reageerde vorige keer al met een "jezus, waar gaat dat heen met deze wereld?"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:31 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Gatver, ik word daar zo moedeloos van.![]()
Ja, zou kunnen.quote:
Ik moet ineens sterk aan Theo denken....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, zelfs mijn puber reageerde vorige keer al met een "jezus, waar gaat dat heen met deze wereld?"
Dat zal naad nooit doen, die vind het heeeeeeerlijk dat 2 mannen om haar vechten. Daar komt bij dat dat wijf sluw genoeg is om te weten dat dennix haar enige ECHTE back-up is. En zolang dennix geen andere back-up heeft zal hij door het slijk blijven gaan voor dat secreet, en dat secreet weet dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:33 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze hem een schop onder zijn ass geeft
Baboe(MMMMMMMMMM) de villa uit!
Bedankt voor de beelden. Verhelderend en fout van Dennis!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
![]()
![]()
Graag gedaan!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedankt voor de beelden. Verhelderend en fout van Dennis!
Mijn zoon is 7 maar als hij de leeftijd bereikt dat hij uit wil gaan ben ik toch geneigd om hem vast te binden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, zelfs mijn puber reageerde vorige keer al met een "jezus, waar gaat dat heen met deze wereld?"
Het is een LAMLUL,maar dat hij nog met die PLATREETHOER wil pratenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:35 schreef Nostalgist het volgende:
Het definitieve einde van LamLul ????
Ik hoop het ....
Theo wiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik moet ineens sterk aan Theo denken....![]()
Terwijl bijna iedereen hetzelfde of erger had gedaan in zijn situatie lijkt mij, uiteindelijk zit je daar en is er geen ontkomen aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis weer in de excuus-mode....
Jeetje..... wat een zieligheid
Die van mij wordt over 2½ week 16 maar ik ben blij dat we in een relatief veilige omgeving wonen....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Mijn zoon is 7 maar als hij de leeftijd bereikt dat hij uit wil gaan ben ik toch geneigd om hem vast te binden.![]()
Het is schering en inslag tegenwoordig. Moedeloos word je er van.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch lekker naar huis?!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
Dat Naad die faggot nog wil aanhoren..... jeetje
Dat beetje terror van de anderen trekt hij allemaal. Hij gaat weliswaar af als een gieter maar blijkbaar vind hij dat lekker.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Terwijl bijna iedereen hetzelfde of erger had gedaan in zijn situatie lijkt mij, uiteindelijk zit je daar en is er geen ontkomen aan.
zegt de naam Vincent van Gogh je meer ?quote:
Wat denk je van Theo van Gogh.quote:
Ik hoop het zo, voor morgen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:41 schreef b.a.s. het volgende:
Dennix voelt zich vet gaar en Naad wil niet dat hij nog schatje zegt
Goh kunnen die lezen dan? Of veerzinnen ze zelf een verhaaltje?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze geven ons ook geen keus... Of Amanda en Brian samen lezend of.....
En we kijken allemaal nog wel naar al die agressie in DGK. Als er Tv gekeken wordt, vinden we het al saai.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij wordt over 2½ week 16 maar ik ben blij dat we in een relatief veilige omgeving wonen....
Met de vermelding dat Lieke dat uitlokte door het stelen van de camera van Jaap en hem niet terug wilde geven. Met de vermelding dat Huub eerst de kleding van Jaap stuk trekt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:42 schreef riri het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)nnis-vs-huub-deel-2/
hier kan dennix trots op zijn straks als hij de poort uit is
vies vuil mannetje dat het is![]()
![]()
zelfde allooi als die natasia
Lieke bleef maar proberen om Jaap binnen te halen dus ik denk het wel. Ik zou het niet kunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb de beelden ook weer eens bekeken. Zouden ze dit zelf nu al allemaal vergeten zijn.
Ja, daar mag Dennix haar wel enorm dankbaar voor zijn. 't Is omdat zij eventueel nog zijn back-up is, anders had hij haar hoop ik wel gedumpt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat beetje terror van de anderen trekt hij allemaal. Hij gaat weliswaar af als een gieter maar blijkbaar vind hij dat lekker.
Het is juist Nadia die hem met al haar acties echt goed voor paal en het blok zet. Te beginnen met het vingergesprekje tussen haar en Amanda![]()
Het is pure SM omet een vrouw als Nadia te willen zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat beetje terror van de anderen trekt hij allemaal. Hij gaat weliswaar af als een gieter maar blijkbaar vind hij dat lekker.
Het is juist Nadia die hem met al haar acties echt goed voor paal en het blok zet. Te beginnen met het vingergesprekje tussen haar en Amanda![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:42 schreef Stupidisco het volgende:
iemand het begin gehoord van het gesprek van Brian en Amanda ?
Hand in hand.... kruipend en huilend de poort uit.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch lekker naar huis?!![]()
![]()
Er staan veel plaatjes in dus ik weet niet zeker....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:44 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Goh kunnen die lezen dan? Of veerzinnen ze zelf een verhaaltje?![]()
Precies, Naad is degene die al deze ellende veroorzaakt heeft. Vanaf dag 1 heeft ze Dennix in haar zak ( no pun intended) en heeft Dennix over zich heen laten lopen. Zuigen is waar Naad goed in is, letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Het is pure SM omet een vrouw als Nadia te willen zijn.
Natuurlijk is nadia niet verbaasd, dat wijf weet drommels goed waar ze mee bezig is. Ik ben er ook van overtuigd dat die slapjanus van een dennix haar allang aan de kant had gezet als hij een andere back-up had gehad.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:39 schreef ruby het volgende:
Is Nadia nu echt verbaasd waarom Dennix zich kut voelt onder deze situatie?
Niet dat ik het voor hem opneem hoor, maar ja, het schijnt ook maar een mens te zijn.
kotsneigingen ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:47 schreef Ziet het volgende:
waarom gaat er niemand bij zitten?
Tja, een miljoen aan de horizon, veel pikken en slikken......quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Het is pure SM omet een vrouw als Nadia te willen zijn.
Ik wil wel lekker slapen vannacht, zeg dit nu niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:46 schreef T-lex het volgende:
Waar ging het gesprek van Amanda en Brian over? iemand een idee?
klinkt een beetje alsof Nadia van achter de opdracht heeft gekregen Nix erin te houden.
Moeten ze maar niet zo vaak en zo veel schrijven, dan krijgt hij er vanzelf weer waardering voor...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Er staan veel plaatjes in dus ik weet niet zeker....
Lieke leest de post voor en Huub is erg onrustig en vindt het zichtbaar erg saai. Leuk voor mensen die schrijven trouwens
nee, die bedoelde ik niet. Huub stond naast Luc, voor de DJ set en ontkurkte de fles.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:21 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jawel, Luc ontkurkt hem en daarna giet hij Champagne over Amanda
ach...je praat het nog goed ook...dat gedrag wat dennix en jaap laten zien in dat filmpje is ver beneden peilquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met de vermelding dat Lieke dat uitlokte door het stelen van de camera van Jaap en hem niet terug wilde geven. Met de vermelding dat Huub eerst de kleding van Jaap stuk trekt.
kortom: met de vermelding dat Huub en Lieke de aanstichters waren.
Dan heb jij niet goed gekeken want Jaap heeft Lieke haar jurk van onderen vast. Toen begon Huub aan Jaap zijn overhemd te trekken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met de vermelding dat Lieke dat uitlokte door het stelen van de camera van Jaap en hem niet terug wilde geven. Met de vermelding dat Huub eerst de kleding van Jaap stuk trekt.
Klopt, wordt gerekend per ip-adres.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:49 schreef akveor het volgende:
Had Huub het over het downloaden van de singel? Dat het niet uitmaakt hoeveel keer je het download maar dat het per pc geteld wordt?
Gezien de situatie destijds vind ik het wel meevallen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:49 schreef riri het volgende:
[..]
ach...je praat het nog goed ook...dat gedrag wat dennix en jaap laten zien in dat filmpje is ver beneden peil
Snap ik ook niet... dat hadden ze toch afgesproken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:47 schreef Ziet het volgende:
waarom gaat er niemand bij zitten?
Tegen de tijd dat ze met pensioen gaan (over 50 jaar ongeveer) dan is dat een modaal bruto jaarsalaris...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, een miljoen aan de horizon, veel pikken en slikken......
Ik weet niet waar jullie wonen maar wij wonen ook nog vrij veilig. Maar als ik het vergelijk met bijv. 20 jaar terug dan is er een hoop veranderd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij wordt over 2½ week 16 maar ik ben blij dat we in een relatief veilige omgeving wonen....
Regie.......aangestuurdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Snap ik ook niet... dat hadden ze toch afgesproken.
je zou bjna denken dat de febo dit fijne gesprekken vind.
Wat is het probleem? Hij heeft niet eens gelogen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia: "hoer, trashy, fake, fuck you"
D herinnert het zich niet.....
was ook wel nieuwsgierig waar het nou over gingquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:50 schreef T-lex het volgende:
Ow, brian moest naar de buren dus....blijkbaar mochten we toch niet horen waar Amanda en Brian het net over hadden.
Ik ook niet hoor. Ze begroeten elkaar daar allemaal ,alsof ze de grootste vrienden en vriendinnen geweest zijn. Natasia en Sylvia spande de laatste keer de kroon. Die begroeten elkaar toen ze elkaar weer zagen, alsof ze de grootste vriendinnen geweest zijn. Dit terwijl Sylvia geen deel van leven had bij Natasiaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke bleef maar proberen om Jaap binnen te halen dus ik denk het wel. Ik zou het niet kunnen.
Weet je dat ik een beetje van je hou als je zo vuil praat?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:52 schreef Lobasca het volgende:
En naad durft nix weer te 'blamen' LOL Wat een uit een uit haar muil stinkende hoer is ze toch weer..
Jep, niet qua aantal dat er geweld is. Voor 20 jaar geleden was er net zoveel ruzie en werd er ook veel gemept en geslagen. Wat nu anders is, is het messen trekken en met meer tegen één. Viezer, gemener en harder met kwalijker gevolgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie wonen maar wij wonen ook nog vrij veilig. Maar als ik het vergelijk met bijv. 20 jaar terug dan is er een hoop veranderd.![]()
Pardon? Net zeg je tegen noekje dat je het begrijpt en nu zeg je dat het de schuld is van Huub en Lieke?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kortom: met de vermelding dat Huub en Lieke de aanstichters waren.
Ik ook van jou Noekjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet je dat ik een beetje van je hou als je zo vuil praat?![]()
wollahquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:55 schreef ruby het volgende:
Dennix moet te allen tijde respect voor Nadia tonen.
Eric en Huub zijn ook beste vrienden nog. Toch wel erg veel sturing denk ik, ook al gaat het tegen het gevoel in. Daarom zitten wij hier en niet daar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ze begroeten elkaar daar allemaal ,alsof ze de grootste vrienden en vriendinnen geweest zijn. Natasia en Sylvia spande de laatste keer de kroon. Die begroeten elkaar toen ze elkaar weer zagen, alsof ze de grootste vriendinnen geweest zijn. Dit terwijl Sylvia geen deel van leven had bij Natasia![]()
Je zou d'r bijna leuk gaan vinden...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:52 schreef Vandaag... het volgende:
gatverdamme wat is die hamster haar machtspositie erin aan het wrijven bij nix. En nix maar kruipen en zich excuseren voor gisternacht.![]()
Was verdomme de enige nacht dat hij eindelijk een beetje knalde en zelfs leuk was! Zo jammer dat hij zelf niet ziet dat hij volledig in zijn recht stond![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Hij heeft niet eens gelogen.![]()
Vraag gewoon of ie het even inspreekt op een bandje. Luister je het later wel af.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou opschieten want mijn man komt zo thuis, dan moet ik eerst zijn verhaal aanhoren, da's wel zo netjes maar dan ben ik niet zo geduldig
Zo wel de naam Theo als Vincent van Gogh zeggen me meer dan genoeg, ik verwacht het alleen niet in deze topic. Als ik aan Theo van Gogh denk in dit geval dan word ik er daar niet vriendelijker van ten opzichte van bepaalde mensen. Sterker nog, dan word ik weer heel boos.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
zegt de naam Vincent van Gogh je meer ?![]()
En stil erachter nog "Alsjeblieft"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Dennix tegen Naad: Zeg tegen ze dat je me er niet uitstemt dan gaan ze vanzelf weg....lafaard.
Huh? Is dit een nieuwe camera positie?quote:
Zeg het maar.....wil je lammetjestheequote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:59 schreef Kinga het volgende:
Ik wil graag thee!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou opschieten want mijn man komt zo thuis, dan moet ik eerst zijn verhaal aanhoren, da's wel zo netjes maar dan ben ik niet zo geduldig
Alleen is zij de domme doos die er op dat moment met open ogen inliepquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:58 schreef akveor het volgende:
Dimitri, heb je je tv momentje weer te pakken...? Top opmerking van Nadia.
Neuh? Camera naar boven gericht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh? Is dit een nieuwe camera positie?
Als dat gezegd wordt door iemand die zelf in De Gouden Kooi zit is dat geen top opmerking.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:58 schreef akveor het volgende:
Dimitri, heb je je tv momentje weer te pakken...? Top opmerking van Nadia.
Voor zover ik niet weetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh? Is dit een nieuwe camera positie?
Ik heb werkelijk geen idee. Ik denk dat het hokje Dennix nog niet kwijt wil om wat voor duistere reden dan ook en vrees ik het ergste voor morgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:00 schreef 2live het volgende:
Niet voor het een of ander maar is er nu iemand die met zekerheid durft te zeggen wat nadia morgenavond gaat doen met de ontslagronde?
Dimitri heeft haar gebruikt. Maar om daar nou boos om te worden. Zo'n dom wicht als zij zou daar toch aan gewend moeten zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:01 schreef farscapevr6 het volgende:
wat is er tussen dimitri en nadia???
Zouden ze de filmpjes hebben bekeken achter en misschien was Dennis toch wel agressief?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:03 schreef Maria44 het volgende:
Hoezo heeft Dennix een alcoholverbod en hoezo weet Lieke dat?
It suits you wellquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:59 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zo wel de naam Theo als Vincent van Gogh zeggen me meer dan genoeg, ik verwacht het alleen niet in deze topic. Als ik aan Theo van Gogh denk in dit geval dan word ik er daar niet vriendelijker van ten opzichte van bepaalde mensen. Sterker nog, dan word ik weer heel boos.Maar goed dat is volledig OT.
![]()
Told you!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:03 schreef Frasier het volgende:
Damn, Nadia heeft nog bredere schouders dan Dimitri!
En als het nou niet om Lieke ging maar om nadia of amanda, was je dan ook zo mild in je oordeel?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gezien de situatie destijds vind ik het wel meevallen.
Ik heb al mijn vertrouwen gesteld in Dennis zelf want die gast weet toch alles te verzieken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik denk dat het hokje Dennix nog niet kwijt wil om wat voor duistere reden dan ook en vrees ik het ergste voor morgen.
Je haalt twee dingen door elkaar heen. Dennis doet daar een kwalijke uitspraak, de oorzaak van die heibel destijds lag elders....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pardon? Net zeg je tegen noekje dat je het begrijpt en nu zeg je dat het de schuld is van Huub en Lieke?![]()
en niet betaald zeker? zou ik ook boos zijn...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dimitri heeft haar gebruikt. Maar om daar nou boos om te worden. Zo'n dom wicht als zij zou daar toch aan gewend moeten zijn.
Die jongen moet een ijsverbod krijgen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:03 schreef Maria44 het volgende:
Hoezo heeft Dennix een alcoholverbod en hoezo weet Lieke dat?
Inderdaad, volgens mij "mag" Nix niet naar buiten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik denk dat het hokje Dennix nog niet kwijt wil om wat voor duistere reden dan ook en vrees ik het ergste voor morgen.
Het wordt geteld per keer dat je betaald. Welke pc die download doet is niet van belang.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:49 schreef akveor het volgende:
Had Huub het over het downloaden van de singel? Dat het niet uitmaakt hoeveel keer je het download maar dat het per pc geteld wordt?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:03 schreef Dreamboy het volgende:
Wat is Lieke toch aardig tegen Huub zeg.
Ze doet alles weer voor hem ...praat normaal..en dit allemaal na vanmiddag.
[ afbeelding ]
Daar gaan we dus.......vanavond, vannacht en morgen kruipen voor [ Lobascamodus] die uit haar muil stinkende hoer[Lobascamodus]quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:05 schreef Clank het volgende:
Oh.. Dennis moet voor haar door het stof kruipen!
En dan vrijdag relatie therapie van Anita.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij "mag" Nix niet naar buiten.![]()
En Nadia geniet er van...ze wil dat Nix voor haar door het stof gaat. Dan zal ze hem er in houden....flikker toch op. Wat is dit voor bullshit...![]()
Too much!! Eng vies vuil uit d'r muil stinkend kutwijf!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoeveel anabole hebben ze vroeger wel niet in haar babyvoeding gestopt?
BOEM BOEM BOEM!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:06 schreef tipsch het volgende:
Verdorie, Dennis. je hebt je gisteren juist keurig gedragen. Knallen! Het was top. Die man is niet goed, hoor.![]()
Precies ze wilde een ruige woeste man die haar respectloos behandeld, nu doet hij dat en dan is het weer niet goed!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef Stupidisco het volgende:
Die Nadia zet zichzelf ook voor lul met dat gedraai van d'r...
En Dennis doet dat dan ook. Hij blijft zich maar verontschuldigen voor de afgelopen nacht, maar ik vind dat N zich veel schandaliger heeft gedragen. Vies smerig wijf is het.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:05 schreef Clank het volgende:
Oh.. Dennis moet voor haar door het stof kruipen!
of het is een innuendo voor de grote finale.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:05 schreef akveor het volgende:
Dit is duidelijk... Nadia stemt 0 NIET weg...
Hij moet door het stof..... dat vraag je niet aan iemand die morgen weggestemt gaat worden.
Bij Nadia is het per definitie niet goed; ze wil altijd iets anders dan ze heeftquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef Yollie het volgende:
[..]
Precies ze wilde een ruige woeste man die haar respectloos behandeld, nu doet hij dat en dan is het weer niet goed!
Ik snap hem niet hoor.... waarom zegt ie nou niet gewoon dat ie haar juist pijn wil doen... dat ie haar kapot wil maken.... dat onnozele gelul.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik weet zeker dat je me pijn wilde doen, je wilde me raken.
Precies.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn Dennis, kruip toch eens niet zo door het stof. Zeg gewoon waar het op staat. Dan maar met opgeheven hoofd die poort uit.
Ik zie ook geen reden waarom de redactie hem niet kwijt wil. Alsof het publiek zit te wachten op die zoetsappige verhalen tussen hem en Nadia.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijkt mij beter als beiden een relatie beginnen met een relatietherapeut. Lekker handig, altijd zo'n persoon bij de hand.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die zijn geen haar beter samen. Morgen moeten ze weer, na een relatie van bijna 7 maanden naar relatietherapie![]()
![]()
Jij houdt van zulke vrouwen toch of is de liefde inmiddels over?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn Dennis, kruip toch eens niet zo door het stof. Zeg gewoon waar het op staat. Dan maar met opgeheven hoofd die poort uit.
You go girl!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaan we dus.......vanavond, vannacht en morgen kruipen voor [ Lobascamodus] die uit haar muil stinkende hoer[Lobascamodus]
Damn, ik heb medeleiden met je dat je haar van zo dichtbij hebt mee gemaaktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Too much!! Eng vies vuil uit d'r muil stinkend kutwijf!
Ik kots dat wijf inmiddels zo uit, ze verdraait alles en Dennix kruipt echt door het stof voor haar, sukkel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik weet zeker dat je me pijn wilde doen, je wilde me raken.
Misschien dat jij dat ziet maar ik niet... ik zie alleen een klein jongetje dat zich blijft verstoppen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef Yollie het volgende:
[..]
Precies ze wilde een ruige woeste man die haar respectloos behandeld, nu doet hij dat en dan is het weer niet goed!
Mee eensquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die zijn geen haar beter samen. Morgen moeten ze weer, na een relatie van bijna 7 maanden naar relatietherapie![]()
![]()
Jep, ik heb wel iets met die types, inmiddels had ik het gewenste contact echter terug gebracht tot 30 minuten per maand. En je mag er van uitgaan dat mijn grenzen anders liggen dan bij Dennis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij houdt van zulke vrouwen toch of is de liefde inmiddels over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |