Theo wiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik moet ineens sterk aan Theo denken....![]()
Terwijl bijna iedereen hetzelfde of erger had gedaan in zijn situatie lijkt mij, uiteindelijk zit je daar en is er geen ontkomen aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis weer in de excuus-mode....
Jeetje..... wat een zieligheid
Die van mij wordt over 2½ week 16 maar ik ben blij dat we in een relatief veilige omgeving wonen....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Mijn zoon is 7 maar als hij de leeftijd bereikt dat hij uit wil gaan ben ik toch geneigd om hem vast te binden.![]()
Het is schering en inslag tegenwoordig. Moedeloos word je er van.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, zelfs mijn puber reageerde vorige keer al met een "jezus, waar gaat dat heen met deze wereld?"
Dan gaat ze toch lekker naar huis?!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
Dat Naad die faggot nog wil aanhoren..... jeetje
Dat beetje terror van de anderen trekt hij allemaal. Hij gaat weliswaar af als een gieter maar blijkbaar vind hij dat lekker.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Terwijl bijna iedereen hetzelfde of erger had gedaan in zijn situatie lijkt mij, uiteindelijk zit je daar en is er geen ontkomen aan.
zegt de naam Vincent van Gogh je meer ?quote:
Wat denk je van Theo van Gogh.quote:
Ik hoop het zo, voor morgen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:41 schreef b.a.s. het volgende:
Dennix voelt zich vet gaar en Naad wil niet dat hij nog schatje zegt
Goh kunnen die lezen dan? Of veerzinnen ze zelf een verhaaltje?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze geven ons ook geen keus... Of Amanda en Brian samen lezend of.....
En we kijken allemaal nog wel naar al die agressie in DGK. Als er Tv gekeken wordt, vinden we het al saai.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij wordt over 2½ week 16 maar ik ben blij dat we in een relatief veilige omgeving wonen....
Met de vermelding dat Lieke dat uitlokte door het stelen van de camera van Jaap en hem niet terug wilde geven. Met de vermelding dat Huub eerst de kleding van Jaap stuk trekt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:42 schreef riri het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)nnis-vs-huub-deel-2/
hier kan dennix trots op zijn straks als hij de poort uit is
vies vuil mannetje dat het is![]()
![]()
zelfde allooi als die natasia
Lieke bleef maar proberen om Jaap binnen te halen dus ik denk het wel. Ik zou het niet kunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb de beelden ook weer eens bekeken. Zouden ze dit zelf nu al allemaal vergeten zijn.
Ja, daar mag Dennix haar wel enorm dankbaar voor zijn. 't Is omdat zij eventueel nog zijn back-up is, anders had hij haar hoop ik wel gedumpt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat beetje terror van de anderen trekt hij allemaal. Hij gaat weliswaar af als een gieter maar blijkbaar vind hij dat lekker.
Het is juist Nadia die hem met al haar acties echt goed voor paal en het blok zet. Te beginnen met het vingergesprekje tussen haar en Amanda![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |