In The Level in Arnhem of iets van dien aard. Wou je heen?quote:
Als het in de melkweg of zo was geweest was ik gaan kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:33 schreef ruby het volgende:
[..]
In The Level in Arnhem of iets van dien aard. Wou je heen?![]()
Hier idem, zelfs mijn puber reageerde vorige keer al met een "jezus, waar gaat dat heen met deze wereld?"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:31 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Gatver, ik word daar zo moedeloos van.![]()
Ja, zou kunnen.quote:
Ik moet ineens sterk aan Theo denken....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, zelfs mijn puber reageerde vorige keer al met een "jezus, waar gaat dat heen met deze wereld?"
Dat zal naad nooit doen, die vind het heeeeeeerlijk dat 2 mannen om haar vechten. Daar komt bij dat dat wijf sluw genoeg is om te weten dat dennix haar enige ECHTE back-up is. En zolang dennix geen andere back-up heeft zal hij door het slijk blijven gaan voor dat secreet, en dat secreet weet dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:33 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze hem een schop onder zijn ass geeft
Baboe(MMMMMMMMMM) de villa uit!
Bedankt voor de beelden. Verhelderend en fout van Dennis!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
Neemmijnietserieus! http://goudenkooi.headlin(...)nnis-vs-huub-deel-2/
"kleed uit!!! Kleed uit!!'
![]()
![]()
Graag gedaan!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedankt voor de beelden. Verhelderend en fout van Dennis!
Mijn zoon is 7 maar als hij de leeftijd bereikt dat hij uit wil gaan ben ik toch geneigd om hem vast te binden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, zelfs mijn puber reageerde vorige keer al met een "jezus, waar gaat dat heen met deze wereld?"
Het is een LAMLUL,maar dat hij nog met die PLATREETHOER wil pratenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:35 schreef Nostalgist het volgende:
Het definitieve einde van LamLul ????
Ik hoop het ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |