quote:
Kim Holland come on in, Amanda is hot.quote:
Of bij een dweilpauze.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:16 schreef Py het volgende:
Low budget clip. Haalt niet eens The Box vrees ik. RTL kan hem hooguit gebruiken ipv 'een ogenbikje geduld aub' bij storing
kosten ??quote:
Mooie OPquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Ouderwetse OP, zeg maar.....
Thanks, Babequote:
Echt slecht vind ik het ook weer niet, jammer dat Luc zich laat lenen voor dit spel en daarin ook nog eens die rol speelt die hij speelt. Bij mij heeft het als resultaat dat hij afgedaan heeft, als mens en als artiest.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
Iedereen is stil van de onvergelijkbare kwaliteit.....
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:19 schreef avonne het volgende:
het ontkurken van die champagne fles zit niet in de clip, geloof ik?
Dat vond ik nou een leuk beeld.
zie mijn bijdrage van 21.13quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:19 schreef avonne het volgende:
het ontkurken van die champagne fles zit niet in de clip, geloof ik?
Dat vond ik nou een leuk beeld.
LOLquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:20 schreef 2live het volgende:
iedereen die in het huis zit is toch mediageil..... dus in dat licht bezien vind ik het niet gek dat ze trots zijn dat ze in een videoclip zitten.
Daar ben ik ook bang voor, The Box bestaat namelijk al n tijdje niet meerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:16 schreef Py het volgende:
Low budget clip. Haalt niet eens The Box vrees ik. RTL kan hem hooguit gebruiken ipv 'een ogenbikje geduld aub' bij storing
Hij is in ieder geval nu wel bekend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt slecht vind ik het ook weer niet, jammer dat Luc zich laat lenen voor dit spel en daarin ook nog eens die rol speelt die hij speelt. Bij mij heeft het als resultaat dat hij afgedaan heeft, als mens en als artiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |