of het is een innuendo voor de grote finale.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:05 schreef akveor het volgende:
Dit is duidelijk... Nadia stemt 0 NIET weg...
Hij moet door het stof..... dat vraag je niet aan iemand die morgen weggestemt gaat worden.
Bij Nadia is het per definitie niet goed; ze wil altijd iets anders dan ze heeftquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef Yollie het volgende:
[..]
Precies ze wilde een ruige woeste man die haar respectloos behandeld, nu doet hij dat en dan is het weer niet goed!
Ik snap hem niet hoor.... waarom zegt ie nou niet gewoon dat ie haar juist pijn wil doen... dat ie haar kapot wil maken.... dat onnozele gelul.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik weet zeker dat je me pijn wilde doen, je wilde me raken.
Precies.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn Dennis, kruip toch eens niet zo door het stof. Zeg gewoon waar het op staat. Dan maar met opgeheven hoofd die poort uit.
Ik zie ook geen reden waarom de redactie hem niet kwijt wil. Alsof het publiek zit te wachten op die zoetsappige verhalen tussen hem en Nadia.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik denk dat het hokje Dennix nog niet kwijt wil om wat voor duistere reden dan ook en vrees ik het ergste voor morgen.
Het lijkt mij beter als beiden een relatie beginnen met een relatietherapeut. Lekker handig, altijd zo'n persoon bij de hand.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die zijn geen haar beter samen. Morgen moeten ze weer, na een relatie van bijna 7 maanden naar relatietherapie![]()
![]()
Jij houdt van zulke vrouwen toch of is de liefde inmiddels over?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn Dennis, kruip toch eens niet zo door het stof. Zeg gewoon waar het op staat. Dan maar met opgeheven hoofd die poort uit.
You go girl!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaan we dus.......vanavond, vannacht en morgen kruipen voor [ Lobascamodus] die uit haar muil stinkende hoer[Lobascamodus]
Damn, ik heb medeleiden met je dat je haar van zo dichtbij hebt mee gemaaktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Too much!! Eng vies vuil uit d'r muil stinkend kutwijf!
Ik kots dat wijf inmiddels zo uit, ze verdraait alles en Dennix kruipt echt door het stof voor haar, sukkel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik weet zeker dat je me pijn wilde doen, je wilde me raken.
Misschien dat jij dat ziet maar ik niet... ik zie alleen een klein jongetje dat zich blijft verstoppen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef Yollie het volgende:
[..]
Precies ze wilde een ruige woeste man die haar respectloos behandeld, nu doet hij dat en dan is het weer niet goed!
Mee eensquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die zijn geen haar beter samen. Morgen moeten ze weer, na een relatie van bijna 7 maanden naar relatietherapie![]()
![]()
Jep, ik heb wel iets met die types, inmiddels had ik het gewenste contact echter terug gebracht tot 30 minuten per maand. En je mag er van uitgaan dat mijn grenzen anders liggen dan bij Dennis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij houdt van zulke vrouwen toch of is de liefde inmiddels over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |