Ik heb al mijn vertrouwen gesteld in Dennis zelf want die gast weet toch alles te verzieken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik denk dat het hokje Dennix nog niet kwijt wil om wat voor duistere reden dan ook en vrees ik het ergste voor morgen.
Je haalt twee dingen door elkaar heen. Dennis doet daar een kwalijke uitspraak, de oorzaak van die heibel destijds lag elders....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pardon? Net zeg je tegen noekje dat je het begrijpt en nu zeg je dat het de schuld is van Huub en Lieke?![]()
en niet betaald zeker? zou ik ook boos zijn...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dimitri heeft haar gebruikt. Maar om daar nou boos om te worden. Zo'n dom wicht als zij zou daar toch aan gewend moeten zijn.
Die jongen moet een ijsverbod krijgen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:03 schreef Maria44 het volgende:
Hoezo heeft Dennix een alcoholverbod en hoezo weet Lieke dat?
Inderdaad, volgens mij "mag" Nix niet naar buiten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik denk dat het hokje Dennix nog niet kwijt wil om wat voor duistere reden dan ook en vrees ik het ergste voor morgen.
Het wordt geteld per keer dat je betaald. Welke pc die download doet is niet van belang.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:49 schreef akveor het volgende:
Had Huub het over het downloaden van de singel? Dat het niet uitmaakt hoeveel keer je het download maar dat het per pc geteld wordt?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:03 schreef Dreamboy het volgende:
Wat is Lieke toch aardig tegen Huub zeg.
Ze doet alles weer voor hem ...praat normaal..en dit allemaal na vanmiddag.
[ afbeelding ]
Daar gaan we dus.......vanavond, vannacht en morgen kruipen voor [ Lobascamodus] die uit haar muil stinkende hoer[Lobascamodus]quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:05 schreef Clank het volgende:
Oh.. Dennis moet voor haar door het stof kruipen!
En dan vrijdag relatie therapie van Anita.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij "mag" Nix niet naar buiten.![]()
En Nadia geniet er van...ze wil dat Nix voor haar door het stof gaat. Dan zal ze hem er in houden....flikker toch op. Wat is dit voor bullshit...![]()
Too much!! Eng vies vuil uit d'r muil stinkend kutwijf!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoeveel anabole hebben ze vroeger wel niet in haar babyvoeding gestopt?
BOEM BOEM BOEM!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:06 schreef tipsch het volgende:
Verdorie, Dennis. je hebt je gisteren juist keurig gedragen. Knallen! Het was top. Die man is niet goed, hoor.![]()
Precies ze wilde een ruige woeste man die haar respectloos behandeld, nu doet hij dat en dan is het weer niet goed!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef Stupidisco het volgende:
Die Nadia zet zichzelf ook voor lul met dat gedraai van d'r...
En Dennis doet dat dan ook. Hij blijft zich maar verontschuldigen voor de afgelopen nacht, maar ik vind dat N zich veel schandaliger heeft gedragen. Vies smerig wijf is het.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:05 schreef Clank het volgende:
Oh.. Dennis moet voor haar door het stof kruipen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |