Als dat gezegd wordt door iemand die zelf in De Gouden Kooi zit is dat geen top opmerking.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:58 schreef akveor het volgende:
Dimitri, heb je je tv momentje weer te pakken...? Top opmerking van Nadia.
Voor zover ik niet weetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh? Is dit een nieuwe camera positie?
Ik heb werkelijk geen idee. Ik denk dat het hokje Dennix nog niet kwijt wil om wat voor duistere reden dan ook en vrees ik het ergste voor morgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:00 schreef 2live het volgende:
Niet voor het een of ander maar is er nu iemand die met zekerheid durft te zeggen wat nadia morgenavond gaat doen met de ontslagronde?
Dimitri heeft haar gebruikt. Maar om daar nou boos om te worden. Zo'n dom wicht als zij zou daar toch aan gewend moeten zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:01 schreef farscapevr6 het volgende:
wat is er tussen dimitri en nadia???
Zouden ze de filmpjes hebben bekeken achter en misschien was Dennis toch wel agressief?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:03 schreef Maria44 het volgende:
Hoezo heeft Dennix een alcoholverbod en hoezo weet Lieke dat?
It suits you wellquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:59 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zo wel de naam Theo als Vincent van Gogh zeggen me meer dan genoeg, ik verwacht het alleen niet in deze topic. Als ik aan Theo van Gogh denk in dit geval dan word ik er daar niet vriendelijker van ten opzichte van bepaalde mensen. Sterker nog, dan word ik weer heel boos.Maar goed dat is volledig OT.
![]()
Told you!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:03 schreef Frasier het volgende:
Damn, Nadia heeft nog bredere schouders dan Dimitri!
En als het nou niet om Lieke ging maar om nadia of amanda, was je dan ook zo mild in je oordeel?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gezien de situatie destijds vind ik het wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |