quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Hij heeft niet eens gelogen.![]()
Vraag gewoon of ie het even inspreekt op een bandje. Luister je het later wel af.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou opschieten want mijn man komt zo thuis, dan moet ik eerst zijn verhaal aanhoren, da's wel zo netjes maar dan ben ik niet zo geduldig
Zo wel de naam Theo als Vincent van Gogh zeggen me meer dan genoeg, ik verwacht het alleen niet in deze topic. Als ik aan Theo van Gogh denk in dit geval dan word ik er daar niet vriendelijker van ten opzichte van bepaalde mensen. Sterker nog, dan word ik weer heel boos.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
zegt de naam Vincent van Gogh je meer ?![]()
En stil erachter nog "Alsjeblieft"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Dennix tegen Naad: Zeg tegen ze dat je me er niet uitstemt dan gaan ze vanzelf weg....lafaard.
Huh? Is dit een nieuwe camera positie?quote:
Zeg het maar.....wil je lammetjestheequote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:59 schreef Kinga het volgende:
Ik wil graag thee!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou opschieten want mijn man komt zo thuis, dan moet ik eerst zijn verhaal aanhoren, da's wel zo netjes maar dan ben ik niet zo geduldig
Alleen is zij de domme doos die er op dat moment met open ogen inliepquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:58 schreef akveor het volgende:
Dimitri, heb je je tv momentje weer te pakken...? Top opmerking van Nadia.
Neuh? Camera naar boven gericht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh? Is dit een nieuwe camera positie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |