Deze kon ik niet laten liggen.quote:
Yep, maar héél zacht.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:07 schreef Kinga het volgende:
Op de streams was wel audio.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:08 schreef Py het volgende:
LG stond er op de plasma. Dat zal Samsung leuk vinden![]()
klopt, klopt, kloptquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix is een man van herhalingen.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Ouderwetse OP, zeg maar.....
Idd, dacht dat ze aan d'r stem moest werken.. d'r bek dichthouden dus.. muts..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:08 schreef Kinga het volgende:
Regie, aub op 1 stream het geluid van de bewoners blokken... hoef dat geschreeuw van amanda er niet doorheen te horen.
Wordt gewaardeerd!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Ik stem voor Dennis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef akveor het volgende:
Clip van Luc die straks naar een opteden moet.... stemminkje wie er mee mag waarschijnlijk?
Gokje....Naad?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef akveor het volgende:
Clip van Luc die straks naar een opteden moet.... stemminkje wie er mee mag waarschijnlijk?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Verwachtte je iets anders van Luc Lammetjesthee?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:13 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een C-Klasse.....
Jammer hoor....
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verwachtte je iets anders van Luc Lammetjesthee?![]()
quote:
Kim Holland come on in, Amanda is hot.quote:
Of bij een dweilpauze.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:16 schreef Py het volgende:
Low budget clip. Haalt niet eens The Box vrees ik. RTL kan hem hooguit gebruiken ipv 'een ogenbikje geduld aub' bij storing
kosten ??quote:
Mooie OPquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Thanks, Babequote:
Echt slecht vind ik het ook weer niet, jammer dat Luc zich laat lenen voor dit spel en daarin ook nog eens die rol speelt die hij speelt. Bij mij heeft het als resultaat dat hij afgedaan heeft, als mens en als artiest.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
Iedereen is stil van de onvergelijkbare kwaliteit.....
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:19 schreef avonne het volgende:
het ontkurken van die champagne fles zit niet in de clip, geloof ik?
Dat vond ik nou een leuk beeld.
zie mijn bijdrage van 21.13quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:19 schreef avonne het volgende:
het ontkurken van die champagne fles zit niet in de clip, geloof ik?
Dat vond ik nou een leuk beeld.
LOLquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:20 schreef 2live het volgende:
iedereen die in het huis zit is toch mediageil..... dus in dat licht bezien vind ik het niet gek dat ze trots zijn dat ze in een videoclip zitten.
Daar ben ik ook bang voor, The Box bestaat namelijk al n tijdje niet meerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:16 schreef Py het volgende:
Low budget clip. Haalt niet eens The Box vrees ik. RTL kan hem hooguit gebruiken ipv 'een ogenbikje geduld aub' bij storing
Hij is in ieder geval nu wel bekend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt slecht vind ik het ook weer niet, jammer dat Luc zich laat lenen voor dit spel en daarin ook nog eens die rol speelt die hij speelt. Bij mij heeft het als resultaat dat hij afgedaan heeft, als mens en als artiest.
En daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:23 schreef jassy het volgende:
So, ff dat gebler van Amanda uitgezet. Jezus wat een kutstem om naar te luisteren!
In ieder geval over "get your pimp on".quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:25 schreef Nomrc2 het volgende:
waar gaat dat liedje eigenlijk over ?
pingpong ?
Goffer de goffer, ik word weer so pissed als ik deze beelden bekijk, Jaap en zeker de toen nog stoere Dennix.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
Neemmijnietserieus! http://goudenkooi.headlin(...)nnis-vs-huub-deel-2/
"kleed uit!!! Kleed uit!!'
![]()
![]()
Jah, echte man die 0%quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
Neemmijnietserieus! http://goudenkooi.headlin(...)nnis-vs-huub-deel-2/
"kleed uit!!! Kleed uit!!'
![]()
![]()
Vooral nadia drijft zo wat de villa uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:20 schreef 2live het volgende:
iedereen die in het huis zit is toch mediageil..... dus in dat licht bezien vind ik het niet gek dat ze trots zijn dat ze in een videoclip zitten.
Alle?? 2 regio's lijkt me... en volgens mij valt Amsterdam daar deze week niet onder want daar was vandaag (weer) een steekpartij tussen een stel kutpubersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:26 schreef ruby het volgende:
Joepie, alle middelbare scholen zijn vrij dus ze gaan er van uit dat het vet druk wordt.
Gillende kids, wiehaaaaaaaaaaaaa.
Waar is dat ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:29 schreef ruby het volgende:
Wie gaat er eigenlijk mee naar het optreden van Luc?
Niemand.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:29 schreef ruby het volgende:
Wie gaat er eigenlijk mee naar het optreden van Luc?
Gatver, ik word daar zo moedeloos van.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alle?? 2 regio's lijkt me... en volgens mij valt Amsterdam daar deze week niet onder want daar was vandaag (weer) een steekpartij tussen een stel kutpubers![]()
Luc, de reddende engel dit keer, hij neemt afscheid van Nadia voor vanavond dus Nadia heeft geen oog meer voor Nixquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
Dennix en Naad gaan weer praten..........![]()
trek je pooier aan ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:26 schreef ruby het volgende:
[..]
In ieder geval over "get your pimp on".
Nadia zwijmelt bij alles wat haar held Luc doetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia zwijmelt helemaal bij het nummer.....
ik hoop dat ze hem een schop onder zijn ass geeftquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
Dennix en Naad gaan weer praten..........![]()
In The Level in Arnhem of iets van dien aard. Wou je heen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |