En daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:23 schreef jassy het volgende:
So, ff dat gebler van Amanda uitgezet. Jezus wat een kutstem om naar te luisteren!
In ieder geval over "get your pimp on".quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:25 schreef Nomrc2 het volgende:
waar gaat dat liedje eigenlijk over ?
pingpong ?
Goffer de goffer, ik word weer so pissed als ik deze beelden bekijk, Jaap en zeker de toen nog stoere Dennix.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
Neemmijnietserieus! http://goudenkooi.headlin(...)nnis-vs-huub-deel-2/
"kleed uit!!! Kleed uit!!'
![]()
![]()
Jah, echte man die 0%quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
Neemmijnietserieus! http://goudenkooi.headlin(...)nnis-vs-huub-deel-2/
"kleed uit!!! Kleed uit!!'
![]()
![]()
Vooral nadia drijft zo wat de villa uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:20 schreef 2live het volgende:
iedereen die in het huis zit is toch mediageil..... dus in dat licht bezien vind ik het niet gek dat ze trots zijn dat ze in een videoclip zitten.
Alle?? 2 regio's lijkt me... en volgens mij valt Amsterdam daar deze week niet onder want daar was vandaag (weer) een steekpartij tussen een stel kutpubersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:26 schreef ruby het volgende:
Joepie, alle middelbare scholen zijn vrij dus ze gaan er van uit dat het vet druk wordt.
Gillende kids, wiehaaaaaaaaaaaaa.
Waar is dat ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:29 schreef ruby het volgende:
Wie gaat er eigenlijk mee naar het optreden van Luc?
Niemand.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:29 schreef ruby het volgende:
Wie gaat er eigenlijk mee naar het optreden van Luc?
Gatver, ik word daar zo moedeloos van.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alle?? 2 regio's lijkt me... en volgens mij valt Amsterdam daar deze week niet onder want daar was vandaag (weer) een steekpartij tussen een stel kutpubers![]()
Luc, de reddende engel dit keer, hij neemt afscheid van Nadia voor vanavond dus Nadia heeft geen oog meer voor Nixquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
Dennix en Naad gaan weer praten..........![]()
trek je pooier aan ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:26 schreef ruby het volgende:
[..]
In ieder geval over "get your pimp on".
Nadia zwijmelt bij alles wat haar held Luc doetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia zwijmelt helemaal bij het nummer.....
ik hoop dat ze hem een schop onder zijn ass geeftquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
Dennix en Naad gaan weer praten..........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |