Wat je zegt, een stalker.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:38 schreef Kinga het volgende:
Getver, dennis is echt eng nou, met zijn stalker maniertjes... Hij is Nadia aan het bekijken nou toch?
Jaap deed anders vrolijk mee toen het bashen nog vrolijk aan de gang was tegen Huub en Lieke.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dus wel....die weet meestal heel goed wanneer teveel teveel is en waar de grenzen liggen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:44 schreef akveor het volgende:
Huub tegen Dennis... een ding ... ik win hier altijd...
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze liepen op elkaar af en 1% hield 0% vast... da's alles....
Het lijkt me vrij simpel... Nadia heeft geen keuze... De rest heeft alleen maar gezegd hoe slecht die 0 wel niet was.... maar een echt alternatief lijkt ze niet te hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:44 schreef petraa het volgende:
Dennis is mij te overtuigd, zou hij dan toch van achter gehoord hebben, dat hij hoedanook mag blijven morgen.
Misschien moet 'ie die lelijke ring van zijn opa weer eens kussen..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:45 schreef Kinga het volgende:
Dennix moet die 2 kaarten toch echt al 50 keer gelezen hebben.
Dennix is een man van herhalingen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:45 schreef Kinga het volgende:
Dennix moet die 2 kaarten toch echt al 50 keer gelezen hebben.
Nou ik vind Huub juist te overtuigt overkomen. Ik denk dattie echt gaat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:44 schreef petraa het volgende:
Dennis is mij te overtuigd, zou hij dan toch van achter gehoord hebben, dat hij hoedanook mag blijven morgen.
Was wel een poging ja...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:46 schreef Kinga het volgende:
Dennis haalt het zwarte van zijn kaarten redactie!!!
dream onquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die alcohol-kikker komt nog niet eens in de finale terecht !!!!
D'r is ter maar 1 die wint...................en die heet Dennis
You can say that againquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix is een man van herhalingen.![]()
Omdat volwassenen er doorheen kijken en zien dat het nep is....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom krijgen Amanda en Nix toch altijd kaartjes van kinderen???
Laat hem asjeblieft morgen vertrekken... nog een maand die lul trek ik niet. Dit is de meest uitgemolken verhaal lijn tot nu toe. Wat heeft die gast de komende maand dan te bieden... weer goed met Nadia.....?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:47 schreef Kinga het volgende:
Hij kijkt ook zo angstig naar het huis de hele tijd.
heeft ze allang uitgesproken vanmiddag tegen amanda dat ze dat morgenavond wel doet....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia laat Nix ECHT niet gaan..... tenzij het moet van de buren maar anders nooit.
Alle mannen die nu in de kooi zitten zijn niet bepaald vrouwvriendelijk maar blijkbaar heb jij je puur en alleen gefocussed op Huub.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het heeft vermoedelijk te maken met zijn eigen zwakke punt en daar van balen. Huub kan zelf niet zijn handen van vrouwen afhouden en weet dat het nogal fout is. Als hij het anderen ziet doen, dan lijkt er wel iets van projectie te zijn, hij gaat vol door het lint
Ik wacht het ff af.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:50 schreef riri het volgende:
[..]
heeft ze allang uitgesproken vanmiddag tegen amanda dat ze dat morgenavond wel doet....
hij schijt echt in zn broek voor morgenhoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:47 schreef Kinga het volgende:
Hij kijkt ook zo angstig naar het huis de hele tijd.
Als je het spel serieus neemt, zou dat ook zo moeten zijn. Nadia zal toch wel zo slim zijn, als ze Dennis eruit stemt, dat zij de volgende is?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia laat Nix ECHT niet gaan..... tenzij het moet van de buren maar anders nooit.
Sebastiaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:52 schreef Kinga het volgende:
Daar komt iemand.
Dat was toch geen verkrachting imo, maar los van dat. Huub zat rustig in een stoel en werd pas vastgehouden toen hij voor Lieke in de bres sprong. Dat separaat houden van Huub werd juist gedaan om het niet te laten escaleren, maar het pakte helaas anders uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dus Huub heeft de groepsverkrachting zelf gedaan ???? Sorry maar volgens mij sla je nu de plank volledig mis.
Ik vermoed eerder dat NMNS Huub af en toe onder de aandacht wil brengen omdat het gros van de COS Huub bij voorbaat heilig wil laten verklaren, en het zelfs niet als een misdaad ziet als Huub iemand vermoordt...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Alle mannen die nu in de kooi zitten zijn niet bepaald vrouwvriendelijk maar blijkbaar heb jij je puur en alleen gefocussed op Huub.
Manager Luc geloof ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Kinga het volgende:
wtf is dat?
Onjuist: in het beraad onder leiding van Natasia was nauwkeurig afgesproken wie Huub vast zou houden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was toch geen verkrachting imo, maar los van dat. Huub zat rustig in een stoel en werd pas vastgehouden toen hij voor Lieke in de bres sprong. Dat separaat houden van Huub werd juist gedaan om het niet te laten escaleren, maar het pakte helaas anders uit.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was toch geen verkrachting imo, maar los van dat. Huub zat rustig in een stoel en werd pas vastgehouden toen hij voor Lieke in de bres sprong. Dat separaat houden van Huub werd juist gedaan om het niet te laten escaleren, maar het pakte helaas anders uit.
lelijkerd met zijn vieze gele tandenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Ah die ....head is er weer!
Dus is het Huub zijn eigen schuld dat Dennis nog even aan zijn spalk trok, had Huub maar niet voor zijn vriendin in de bres moeten springenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar de regie maakt het uit, daar zit een beetje het probleem. Je kunt het wel tegenhouden, zoals Huub Lieke er ook ingehouden heeft, maar dan moet je dus wel een sterk karakter hebben. Nadia heeft dat niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als je het spel serieus neemt, zou dat ook zo moeten zijn. Nadia zal toch wel zo slim zijn, als ze Dennis eruit stemt, dat zij de volgende is?
Dat vind ik dan weer een BS excuus... als jouw vriendin door anderen gemolesteerd wordt dan blijf je er (hopelijk) ook niet naar zitten kijken... het is daarom een beetje krom om te roepen dat het pas escaleerde toen Huub zich ging verzetten... Dat Huub zich zou gaan verzetten was te verwachten en niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Onjuist: in het beraad onder leiding van Natasia was nauwkeurig afgesproken wie Huub vast zou houden.
Dat is wel heel raar he dat huub in de bres springt voor zijn vriendin, die door 3 vrouwen wordt uitgekleed. Jij zou rustig blijven zitten en kijken als dat bij je vrouw gebeurd??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja dennix voelde zich de koning te rijk met zijn matties in de villa. Maar eenmaal van de troon gegooid is het een angstig niemandsdalletje geworden. Maar goed, zo gaat dat vaak bij dat soort schijtlaarzen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Of Lieke bij de keel grijpen en dat Jaap haar jurkje moest uittrekken.
Met de nadruk op grappige. Iemand kwam op het idee Dennix 0% te noemen, dat hij 3% had in de PoPo was bekend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
Nog maar eens voor iedereen die bezig blijft met dat aanvankelijk grappige 1% en 0%:
Onjuist: men zou Huub alleen vasthouden om het niet te laten escaleren. Alleen vasthouden, meer niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Onjuist: in het beraad onder leiding van Natasia was nauwkeurig afgesproken wie Huub vast zou houden.
Die jongen is echt niet 100% hoor. Die is echt sociaal niet helemaal goed op de een of andere manier.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
Godverdomme zegt Dennis.
Ach..hij verdient zelf ook geen schoonheidsprijs..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Sebastiaan tegen Amanda: Hoi schoonheid, tegen Nadia: Hoi plaatje, tegen Lieke: Hoi
Precies en Jaap was de aangewezen persoon zodat de rest zijn gang kon gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het is zo'n insider grapje geworden dat niet iedereen die hier niet steeds komt kan volgen... zoals ik, die begon te twijfelen of ik de juiste percentages wel in mijn hoofd had.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met de nadruk op grappige. Iemand kwam op het idee Dennix 0% te noemen, dat hij 3% had in de PoPo was bekend.![]()
Ja daaag en je moet je dan gewoon laten vasthouden terwijl je vriendin verder gemolesteerd werd door die 3 wijven.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[modmodus] zullen we het hier even houden op de COS? Best kut om dit soort geneuzel na te lezen [/mododus]quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onjuist: men zou Huub alleen vasthouden om het niet te laten escaleren. Alleen vasthouden, meer niet.
Ik zie af en toe een reclame van mensen met een roze bril op.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hemelse goedheid, ik neem je nu echt nietmeerserieus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onjuist: men zou Huub alleen vasthouden om het niet te laten escaleren. Alleen vasthouden, meer niet.
Waarom moet deze discussie in de COS?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk zijn achtergrond? Komt ie van een volksbuurt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die jongen is echt niet 100% hoor. Die is echt sociaal niet helemaal goed op de een of andere manier.
De Clip van Doube L in de kooiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
wat gaan ze doen ? video kijken ?
videoclip LLquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
wat gaan ze doen ? video kijken ?
Daar heb je gelijk in, vandaar dat niemand eigenlijk iets over elkaar kan zeggen en dat doet Huub nou juist wel. Of die zo vrouw vriendelijk is. Dat geldt voor Brain ook. Wat dat aan gaat hebben die twee lef zat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Alle mannen die nu in de kooi zitten zijn niet bepaald vrouwvriendelijk maar blijkbaar heb jij je puur en alleen gefocussed op Huub.
Hoop doet leven....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:59 schreef Maria44 het volgende:
Huub tegen Jaap: Lieke heeft iets om Dennis uit te zwaaien morgen en het mag van achter
Normaal mag dat niet bij een speler, maar dan is hij geen speler meer hadden ze tegen Lieke gezegd.
Die febo speelt idd een kwalijke rol......dat zien we de laatste weken volop.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja daaag en je moet je dan gewoon laten vasthouden terwijl je vriendin verder gemolesteerd werd door die 3 wijven.
In deze is in mijn ogen maar 1 fout geweest en dat is de febo.... zij hadden moeten inzien dat dit zou escaleren.
Voor de rest had het al 4 a 5 keer een exit voor Huub kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |