Brian is de King idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:09 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb anders ook sterke staaltjes van para brrrrrian gezien hoor. Daar valt Huub bij mij nog in het niets.
Het was een hamsterquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:11 schreef Py het volgende:
[..]
Armne, schouders, buik, rug, kont, benen, totale lichaamsbouw/botstructuur. Alles wat niet met hormonen of met plastische verbouwing kan worden veranderd heeft de bouw van een man.
Ze vertelde laatst ook dat ze een wit konijntje zwart had geschilderd als kind![]()
die begrijp wannneer hij andere aan het woord moet latenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:12 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt ook niet veel.
Huub had nu makkelijk kunnen zeggen dat Dennis fout zat, maar hij kwam voor Dennis op.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub had Dennis zijn horloge ontvreemd destijds.....kan zijn dat het je ontgaan is! Dennis wilde hem daarop terugpakken.
nog 28 uur geduld.... dan is "deze topvrouw" (zoals Lieke net zei) de Jacquelienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb eigenlijk liever alle ballen op Nadia....
Ik vind Jaap nou niet echt één van de meest menselijke personen daar in dat huis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooie en fijne woorden van Huub, Lieke en Brian.....met af en toe Luc op de achtergrond. De mensen die het meest menselijk zijn hoor je niet of nauwelijks..
Die zijn al uit de kooiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooie en fijne woorden van Huub, Lieke en Brian.....met af en toe Luc op de achtergrond. De mensen die het meest menselijk zijn hoor je niet of nauwelijks..
Kan projectie zijn geweest. Het konijntje was zwart maar wilde eigenlijk wit zijn. Net zoals Nadia een jongetje was, maar eigenlijk...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een hamster![]()
Maar wat heeft dat verf-verhaal te maken met haar lichaamsbouw., behalve haar hamsterwangen?
Ik dus wel....die weet meestal heel goed wanneer teveel teveel is en waar de grenzen liggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Jaap nou niet echt één van de meest menselijke personen daar in dat huis.
Ik zou nog enig sympathie en respect voor nix op kunnen brengen als hij zich een beetje als een vent had gedragen. Maar dat eeuwige "morgen ga ik knallen (NOT)" en dat oeverloze, angstige gesmeek naar nadia toe (zoals geslagen honden doen) maakt me gewoon misselijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:58 schreef riri het volgende:
[..]
hoe moet je met opgeheven hoofd die villa verlaten als je voortdurend met neergehangen hoofd in de de villa aanwezig bent geweest en je altijd achter anderen hebt verscholen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:19 schreef Py het volgende:
[..]
Kan projectie zijn geweest. Het konijntje was zwart maar wilde eigenlijk wit zijn. Net zoals Nadia een jongetje was, maar eigenlijk...![]()
Wat was zijn probleem.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub is kwaad....
en Liekequote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De grootste wolf........Huub......op zeker, de grootste stiekemerd........Brian....op zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |