quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:49 schreef b.a.s. het volgende:
Hallo allemaal en Dreamboy bedankt voor de OP!
[ afbeelding ]
Dir gesprek gaat nergens over, herhaling van zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:50 schreef Copycat het volgende:
TVP om mijn avond thuis werken op te fleuren.
Ik vond het schitterend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:53 schreef Py het volgende:
Ik moest gisteravond best lachen om Dennis hoe die tegen Nadia bezig was
ik zou ook niks ontkennenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:53 schreef Py het volgende:
Ik moest gisteravond best lachen om Dennis hoe die tegen Nadia bezig was
Ja, ik ook. Maar die kan er toch niet uit. Het doel zal wel zijn haar ervan te overtuigen dat hij er echt uit moet morgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb eigenlijk liever alle ballen op Nadia....
Ik ook, maar dan weten we zeker dat niemand er morgen uit gaat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Precies, maar goed. De 7 presteren het om alles onheus aangedikt over te brengen. Slaat nergens op. Kan zelfs een averechts efect opleveren (Hoewel ik het idee heb dat Nadia achter al heeft aangegeven zich erbij neer te leggen).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik zou ook niks ontkennen
en gewoon op de zelfde voet doorgaan en met opgeheven hoofd de villa verlaten
eerst morgen even dennis er uit en dan alle ballen op nadiaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik TVP ook vooral voor de reacties van users, de bewoners kunnen me steeds meer gestolen worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
Dir gesprek gaat nergens over, herhaling van zetten.
Kappen met werken, even relaxen nu, kan dat ?
hoe moet je met opgeheven hoofd die villa verlaten als je voortdurend met neergehangen hoofd in de de villa aanwezig bent geweest en je altijd achter anderen hebt verscholen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik zou ook niks ontkennen
en gewoon op de zelfde voet doorgaan en met opgeheven hoofd de villa verlaten
I hope soquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:57 schreef markisboer het volgende:
[..]
eerst morgen even dennis er uit en dan alle ballen op nadia
huuh?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:58 schreef Nomrc2 het volgende:
lieke hou je smoel !!!!!!!!!!
gisternacht was ie best grappig en bijna stoerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:58 schreef riri het volgende:
[..]
hoe moet je met opgeheven hoofd die villa verlaten als je voortdurend met neergehangen hoofd in de de villa aanwezig bent geweest en je altijd achter anderen hebt verscholen?
Wel cool maar erg dom, hij is dan 10 K lichter.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:03 schreef Deisyy het volgende:
En wat nou als Dennis vanavond stilletjes zijn 24-uur aanvraagt (dat hoeft de rest toch niet te weten?) en morgenavond tijdens het eten even meldt dat hij iedereen helemaal spuugzat is en daarom diezelfde avond de villa zal verlaten.
Dat zou wel cool van hem zijn![]()
het lukt lieke elke keer de situatie volkomen verkeert in te schattenquote:
dat had hij dan veel eerder moeten doen en niet met iemand spelen waar hij geen respekt voor heeft...dat is dus die houding van zich altijd achter een ander verschuilen omdat hij in zijn eentje niks durft.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gisternacht was ie best grappig en bijna stoer
als hij zo was doorgegaan had hij van mij nog enig respect gekregen
O jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel cool maar erg dom, hij is dan 10 K lichter.![]()
Ik kan er niets aan doen maar als ik die armen zo zie, dan vind ik haar toch ook echt weer op een vent lijken.quote:
Ik heb anders ook sterke staaltjes van para brrrrrian gezien hoor. Daar valt Huub bij mij nog in het niets.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef Py het volgende:
Nee Huub, degene die een waas voor zijn ogen krijgt en flipt, ben jij over het algemeen![]()
Huub had Dennis zijn horloge ontvreemd destijds.....kan zijn dat het je ontgaan is! Dennis wilde hem daarop terugpakken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:04 schreef Maria44 het volgende:
Huub wil Dennis niet framen in het betastingsverhaal. Terwijl Dennis hem toch wel heeft geframed met het horlogeverhaal. Netjes van hem.
Alleen al als ik die kop zie hoor ik dat enge toontje in zijn stemquote:
Armne, schouders, buik, rug, kont, benen, totale lichaamsbouw/botstructuur. Alles wat niet met hormonen of met plastische verbouwing kan worden veranderd heeft de bouw van een man.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:07 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen maar als ik die armen zo zie, dan vind ik haar toch ook echt weer op een vent lijken.![]()
Ik heb ook het liefst dat die leugenachtige huilbaby (nadia) er uit gaat maar voor het spel is het denk ik beter dat eerst nix verdwijnt. Als nix er uit is en luc, dan gaat secreet nadia geheid voor brrrrian, en dat kan dan wel weer leuk worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar die kan er toch niet uit. Het doel zal wel zijn haar ervan te overtuigen dat hij er echt uit moet morgen.
Brian is de King idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:09 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb anders ook sterke staaltjes van para brrrrrian gezien hoor. Daar valt Huub bij mij nog in het niets.
Het was een hamsterquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:11 schreef Py het volgende:
[..]
Armne, schouders, buik, rug, kont, benen, totale lichaamsbouw/botstructuur. Alles wat niet met hormonen of met plastische verbouwing kan worden veranderd heeft de bouw van een man.
Ze vertelde laatst ook dat ze een wit konijntje zwart had geschilderd als kind![]()
die begrijp wannneer hij andere aan het woord moet latenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:12 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt ook niet veel.
Huub had nu makkelijk kunnen zeggen dat Dennis fout zat, maar hij kwam voor Dennis op.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub had Dennis zijn horloge ontvreemd destijds.....kan zijn dat het je ontgaan is! Dennis wilde hem daarop terugpakken.
nog 28 uur geduld.... dan is "deze topvrouw" (zoals Lieke net zei) de Jacquelienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind Jaap nou niet echt één van de meest menselijke personen daar in dat huis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooie en fijne woorden van Huub, Lieke en Brian.....met af en toe Luc op de achtergrond. De mensen die het meest menselijk zijn hoor je niet of nauwelijks..
Die zijn al uit de kooiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooie en fijne woorden van Huub, Lieke en Brian.....met af en toe Luc op de achtergrond. De mensen die het meest menselijk zijn hoor je niet of nauwelijks..
Kan projectie zijn geweest. Het konijntje was zwart maar wilde eigenlijk wit zijn. Net zoals Nadia een jongetje was, maar eigenlijk...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een hamster![]()
Maar wat heeft dat verf-verhaal te maken met haar lichaamsbouw., behalve haar hamsterwangen?
Ik dus wel....die weet meestal heel goed wanneer teveel teveel is en waar de grenzen liggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Jaap nou niet echt één van de meest menselijke personen daar in dat huis.
Ik zou nog enig sympathie en respect voor nix op kunnen brengen als hij zich een beetje als een vent had gedragen. Maar dat eeuwige "morgen ga ik knallen (NOT)" en dat oeverloze, angstige gesmeek naar nadia toe (zoals geslagen honden doen) maakt me gewoon misselijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:58 schreef riri het volgende:
[..]
hoe moet je met opgeheven hoofd die villa verlaten als je voortdurend met neergehangen hoofd in de de villa aanwezig bent geweest en je altijd achter anderen hebt verscholen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:19 schreef Py het volgende:
[..]
Kan projectie zijn geweest. Het konijntje was zwart maar wilde eigenlijk wit zijn. Net zoals Nadia een jongetje was, maar eigenlijk...![]()
Wat was zijn probleem.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub is kwaad....
en Liekequote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De grootste wolf........Huub......op zeker, de grootste stiekemerd........Brian....op zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |