En dat neemt hij Dennis echt heel kwalijk. Het vingertopje staat voor de rest van zijn leven scheef.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub zijn vinger niet te vergeten!
Ook toen begon Huub wederom zelf.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennis trok nog ff aan Huub zijn vinger toen hij in een spalk zat, dus dat is een feit!!!
Dat was met de groepsverkrachting!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook toen begon Huub wederom zelf.....
en zo zijn er nog meer feiten maar ook bij het andere kamp zit behoorlijk wat selectieve verontwaardiging.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennis trok nog ff aan Huub zijn vinger toen hij in een spalk zat, dus dat is een feit!!!
Dat zeg ik, ook toen begon Huub wederom zelf.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat was met de groepsverkrachting!!!
Ik vind dat altijd zo prachtig, na een streamlock, lijkt er niets aan de hand, bij sommigen dan he!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
En nu zit Huub gewoon post voor te lezen in de private.
Dennis lijkt me nog aardig opgefokt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft Dennis dus niet gedaan Wel graag bij de feiten blijven. Huub was destijds de aanstichter, Dennis ging er vol in, Huub struikelde ongelukkig en kwam op zijn vinger.
Huub is 9 van de 10 de aanstichter van fysiek geweld en de eerste die zijn handjes niet kan thuis houden.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:26 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Het zijn de frustraties dat ie 0 en 1% grote losers vind en dat ie maar niet van ze af kan komen.
Oh dus Huub heeft de groepsverkrachting zelf gedaan ???? Sorry maar volgens mij sla je nu de plank volledig mis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ook toen begon Huub wederom zelf.
Met de groepsverkrachting begon Huub zelf? Leg eens uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ook toen begon Huub wederom zelf.
nergens voor nodigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Nu moeten ze vanavond even hun best gaan doen om 1% en 0% bij elkaar uit de buurt te houden en ze geen gelegenheid te geven met elkaar in gesprek te gaan. Dat kunnen ze toch wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |