Of Lieke bij de keel grijpen en dat Jaap haar jurkje moest uittrekken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:23 schreef riri het volgende:
en hoe dennix zat te lachen toen natasia van leer trok naar lieke toen ze even terug mocht in dat huis vergeet ik ook nooit meer
Van dat konijntje had ik al meegekregen, had ze niet bij mijn konijntje moet doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:11 schreef Py het volgende:
[..]
Armne, schouders, buik, rug, kont, benen, totale lichaamsbouw/botstructuur. Alles wat niet met hormonen of met plastische verbouwing kan worden veranderd heeft de bouw van een man.
Ze vertelde laatst ook dat ze een wit konijntje zwart had geschilderd als kind![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:23 schreef mspoez het volgende:
Jammer; op zich had ik het idee dat Huub zich voor de show kwaad maakte om Dennis uit de tent te lokken maar hji werd écht boos...
Huub zijn vinger niet te vergeten!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Of Lieke bij de keel grijpen en dat Jaap haar jurkje moest uittrekken.
Nix zei tegen Lieke dat ze nog helemaal niks in d'r leven had meegemaakt en hij wel...en toen ging Huub verbaal flink tegen hem tekeer...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stream staan uit hier, wat gebeurde er nu precies?
Leek het echt of een act?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Het ging over het fysieke van Dennis en dat Huub dat laag vond en smerig. Huub stond op, Dennis ook, dennis liep naar huub, Nadia hield hem tegen, Jaap ging ertussen en streamlock
Elvis is de King.quote:
mooiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:25 schreef Donnie29 het volgende:
Luc en Nadia buiten..
Dat heeft Dennis dus niet gedaan Wel graag bij de feiten blijven. Huub was destijds de aanstichter, Dennis ging er vol in, Huub struikelde ongelukkig en kwam op zijn vinger.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub zijn vinger niet te vergeten!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
Lijken me Luc en Nadia, daar in de deuropening?
Ze gingen op elkaar af maar werden tegengehouden door anderen. Kans dus dat er niet is gemept.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nix zei tegen Lieke dat ze nog helemaal niks in d'r leven had meegemaakt en hij wel...en toen ging Huub verbaal flink tegen hem tekeer...
Dennis trok nog ff aan Huub zijn vinger toen hij in een spalk zat, dus dat is een feit!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft Dennis dus niet gedaan Wel graag bij de feiten blijven. Huub was destijds de aanstichter, Dennis ging er vol in, Huub struikelde ongelukkig en kwam op zijn vinger.
Huub is 9 van de 10 de aanstichter van fysiek geweld en de eerste die zijn handjes niet kan thuis houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |