quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dus wel....die weet meestal heel goed wanneer teveel teveel is en waar de grenzen liggen.
Dat denk ik wel ja maar ik vind Nix helemaal niet fysiek gewelddadig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
Waarom doet Huub nou zo overdreven ??? Heeft dat te maken met zijn zus ?
ach welneequote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
Alleen schreeuwen. Dennis liep naar Huub toe, maar Nadia hield hem vast en Jaap ging ertussen staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:22 schreef lorence1 het volgende:
was het nou alleen schreeuwen of gingen ze op de vuist?
Stream staan uit hier, wat gebeurde er nu precies?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
SL
Ze liepen op elkaar af en 1% hield 0% vast... da's alles....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:22 schreef lorence1 het volgende:
Ze waren wat te snel met de SL maar Jaap stond er al tussen en iemand trok Huub naar achteren (Dimitri???)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:22 schreef lorence1 het volgende:
dat was precies de kant die huub er aan het uitzuigen wasquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja maar ik vind Nix helemaal niet fysiek gewelddadig.
Het heeft vermoedelijk te maken met zijn eigen zwakke punt en daar van balen. Huub kan zelf niet zijn handen van vrouwen afhouden en weet dat het nogal fout is. Als hij het anderen ziet doen, dan lijkt er wel iets van projectie te zijn, hij gaat vol door het lintquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
Het ging over het fysieke van Dennis en dat Huub dat laag vond en smerig. Huub stond op, Dennis ook, dennis liep naar huub, Nadia hield hem tegen, Jaap ging ertussen en streamlockquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stream staan uit hier, wat gebeurde er nu precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |