Nou ik vind Huub juist te overtuigt overkomen. Ik denk dattie echt gaat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:44 schreef petraa het volgende:
Dennis is mij te overtuigd, zou hij dan toch van achter gehoord hebben, dat hij hoedanook mag blijven morgen.
Was wel een poging ja...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:46 schreef Kinga het volgende:
Dennis haalt het zwarte van zijn kaarten redactie!!!
dream onquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die alcohol-kikker komt nog niet eens in de finale terecht !!!!
D'r is ter maar 1 die wint...................en die heet Dennis
You can say that againquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix is een man van herhalingen.![]()
Omdat volwassenen er doorheen kijken en zien dat het nep is....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom krijgen Amanda en Nix toch altijd kaartjes van kinderen???
Laat hem asjeblieft morgen vertrekken... nog een maand die lul trek ik niet. Dit is de meest uitgemolken verhaal lijn tot nu toe. Wat heeft die gast de komende maand dan te bieden... weer goed met Nadia.....?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:47 schreef Kinga het volgende:
Hij kijkt ook zo angstig naar het huis de hele tijd.
heeft ze allang uitgesproken vanmiddag tegen amanda dat ze dat morgenavond wel doet....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia laat Nix ECHT niet gaan..... tenzij het moet van de buren maar anders nooit.
Alle mannen die nu in de kooi zitten zijn niet bepaald vrouwvriendelijk maar blijkbaar heb jij je puur en alleen gefocussed op Huub.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het heeft vermoedelijk te maken met zijn eigen zwakke punt en daar van balen. Huub kan zelf niet zijn handen van vrouwen afhouden en weet dat het nogal fout is. Als hij het anderen ziet doen, dan lijkt er wel iets van projectie te zijn, hij gaat vol door het lint
Ik wacht het ff af.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:50 schreef riri het volgende:
[..]
heeft ze allang uitgesproken vanmiddag tegen amanda dat ze dat morgenavond wel doet....
hij schijt echt in zn broek voor morgenhoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:47 schreef Kinga het volgende:
Hij kijkt ook zo angstig naar het huis de hele tijd.
Als je het spel serieus neemt, zou dat ook zo moeten zijn. Nadia zal toch wel zo slim zijn, als ze Dennis eruit stemt, dat zij de volgende is?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia laat Nix ECHT niet gaan..... tenzij het moet van de buren maar anders nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |