Wat je zegt, een stalker.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:38 schreef Kinga het volgende:
Getver, dennis is echt eng nou, met zijn stalker maniertjes... Hij is Nadia aan het bekijken nou toch?
Jaap deed anders vrolijk mee toen het bashen nog vrolijk aan de gang was tegen Huub en Lieke.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dus wel....die weet meestal heel goed wanneer teveel teveel is en waar de grenzen liggen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:44 schreef akveor het volgende:
Huub tegen Dennis... een ding ... ik win hier altijd...
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze liepen op elkaar af en 1% hield 0% vast... da's alles....
Het lijkt me vrij simpel... Nadia heeft geen keuze... De rest heeft alleen maar gezegd hoe slecht die 0 wel niet was.... maar een echt alternatief lijkt ze niet te hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:44 schreef petraa het volgende:
Dennis is mij te overtuigd, zou hij dan toch van achter gehoord hebben, dat hij hoedanook mag blijven morgen.
Misschien moet 'ie die lelijke ring van zijn opa weer eens kussen..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:45 schreef Kinga het volgende:
Dennix moet die 2 kaarten toch echt al 50 keer gelezen hebben.
Dennix is een man van herhalingen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:45 schreef Kinga het volgende:
Dennix moet die 2 kaarten toch echt al 50 keer gelezen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |