Moet je donroyco ff pmen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Misschien is het handig als er een nieuw tekstbestandje komt voor de OP.
Ik ga er wel vanuit dat ie t topic doorleest. Anders zal ik 'm wel pm-en.quote:
Ik ben er gewoon hoorquote:
Hartstikke bedankt!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ze een random PA hebben dat per spel verschilt.
-10 = tussen 170-200
-9 = 150-180
-8 = 130-160
-7 = 110-140
-6 = 90-120
-5 = 70-100
-4 = 50-80
-3 = 30-60
-2 = 10-40
-1 = 0-20
Dalle Valle was al een bekend 2007 talent.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef druide het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt!
Hebben jullie al talentjes gespot? Lauri Dalle Valle heeft volgens mij een glansrijke carriere in het vooruitzicht.
Dat wordt weer leuk, talentjes zoeken...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dalle Valle was al een bekend 2007 talent.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:26 schreef johannes1986 het volgende:
Hoe zien jullie dat allemaal zo snel met die talenten?
Ik wil FM Scout 2008
Zelf scouten gaat bij mij ook altijd veel tijd in zittenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik snap dat ook nooit, zelf spelers zoeken en scouten ingame is juist 1 van de tofste dingen aan het hele spel.
FM Scout haalt dat weg.
Waarom kijken naar de bugs? Ik kijk liever naar de nieuwe dingen en naar hoeveel spelplezier ik aan FM hebquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:09 schreef dvdk het volgende:
Nog 20 minuten en hij is gedownloa.....eerrr ik bedoel dan is hij binnen....heheh ja.
Kijken hoeveel bugs er nu weer inzitten.
dvdk is van 'het glas is halfleeg'.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:19 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom kijken naar de bugs? Ik kijk liever naar de nieuwe dingen en naar hoeveel spelplezier ik aan FM heb
Ja die heb ik ook gescoutquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:22 schreef Dude-rs het volgende:
Breno 17-jarige verdediger van Sao Paulo!
Kijk eens in je FM08 map, daar kun je dat wijzigen. Staat een mapje waar je een 1 in een o moet veranderenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:27 schreef Winski05 het volgende:
Heb vandaag mijn bol.com bestelling binnengekregen. Heb net gelijk maar even een test-game gestart met het Nederlands Elftal. Ben heel benieuwd
Overigens, één ding is mij wel gelijk opgevallen: als ik bij clubs naar spelers kijk, staan hun foto's er netjes bij. Maar als ik bij het Nederlands Elftal op bijvoorbeeld Huntelaar klik, staat zijn foto daar plotseling niet meer. Dus op de één of andere manier kan je de spelersfoto's alleen maar zien als je bij de clubs kijkt. Zodra ze in het NL Elftal zitten en je bekijkt een speler, dan is de foto weg...
Die heb ik ook gekocht, dat word echt een beestquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:22 schreef Dude-rs het volgende:
Breno 17-jarige verdediger van Sao Paulo!
Edit:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:28 schreef andre347 het volgende:
[..]
Kijk eens in je FM08 map, daar kun je dat wijzigen. Staat een mapje waar je een 1 in een o moet veranderen
Ik denk dat je door die closing down bug veel beter compact kan spelen totdat de patch er is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:47 schreef andre347 het volgende:
Hoe spelen jullie, aanvallen met tempo op snel en korte passing of met direct passen en snel? Het veld breed houden is volgens mij niet handig, spelers zijn langer bezig om een bal te spelen want het veld wordt veel breder gehouden. Mij resultaten vallen wat tegen omdat ik mijn taktieken maar niet werken![]()
Compact en dan passing kort en tempo snel? of normaal passen en snel?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je door die closing down bug veel beter compact kan spelen totdat de patch er is.
ja dat denk ik ook...quote:Ik denk dat je door die closing down bug veel beter compact kan spelen totdat de patch er is.
Ik hou mn verdedigers ook diep.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je door die closing down bug veel beter compact kan spelen totdat de patch er is.
sjimzquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:19 schreef sjimz het volgende:
Ik heb hem toch maar gehaald![]()
Was eigenlijk van plan om hem na het weekend te halen maar ik liep nu toch toevallig langs.
My precious...quote:
Bojanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:44 schreef jmac het volgende:
M'n eerste CL match met psv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LazovicMIlan was nog wel de favoriet om de cl te winnen
Geef wel even de credits aan degene die ze gespot heeft donroyco!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:38 schreef donroyco het volgende:
Maor Bozaglo
Eric Bifavli
Sotiris Ninis (lijkt wel een geslachtsziekte_!
Kusjes/groupies zijn voor sjimzquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geef wel even de credits aan degene die ze gespot heeft donroyco!![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor mensen die custom updates gebruiken, er is er alweer 1 :
http://forum.soccergamers.net/viewtopic.php?f=69&t=2254
Ik pas.quote:Rommedahl (Ajax) ---> AMRL en betere voorzetten
helaas zijn ze niet voor de positie waar ik ze nodig heb... Misschien is het ook een idee om de talentjes ook in een textbestandje te bewaren/bij te houden.. en een linkje hiernaartoe in de OP te zetten..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:38 schreef donroyco het volgende:
Maor Bozaglo
Eric Bifavli
Sotiris Ninis (lijkt wel een geslachtsziekte_!)
Yessu Cabrera ziet er wel leuk uit net als Christian Benitez.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:07 schreef VinnieJones het volgende:
Geen jonge goedkope talentjes uit Sud America ?
tvp
Het is natuurlijk veel leuker om ze zelf te ontdekkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
helaas zijn ze niet voor de positie waar ik ze nodig heb... Misschien is het ook een idee om de talentjes ook in een textbestandje te bewaren/bij te houden.. en een linkje hiernaartoe in de OP te zetten.
dat is uiteraard waar.. maar uiteindelijk kom je toch tot een lijst standaardtalenten.. Ik dacht misschien is et een idee.. dus ik laat ik het even opperenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veel leuker om ze zelf te ontdekken
En de OP is net af (zover hij af kan zijn)
Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
dat is uiteraard waar.. maar uiteindelijk kom je toch tot een lijst standaardtalenten.. Ik dacht misschien is et een idee.. dus ik laat ik het even opperen![]()
Was al bekendquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:28 schreef Schimpie het volgende:
Gabriel Obertan, AMRL/AC van Bordeaux is ook een goede.
Moet je wel flink voor in de buidel tasten.
Net als Saivet, maar waren inderdaad al bekend in fm2007.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:28 schreef Schimpie het volgende:
Gabriel Obertan, AMRL/AC van Bordeaux is ook een goede.
Moet je wel flink voor in de buidel tasten.
Lazovic bakt er bij mij dus echt niks vanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:44 schreef jmac het volgende:
M'n eerste CL match met psv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LazovicMIlan was nog wel de favoriet om de cl te winnen
In NL wassie ook weg tot ong. 1 oktober, ingame ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:20 schreef jmac het volgende:
Err... waarom is alves niet speelgerechtigd bij h'veen?
Dat was bij Dordt ook zo leukquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Leuk dat je de verwachting aan 't begin van 't seizoen kunt bijstellen en daardoor meer of minder budget krijgt
Gewoon bij Search Staff en dan bij filter de criteria instellen waaraan de trainer moet voldoen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef andre347 het volgende:
Ik raak steeds mijn scouts en jeugdtrainers kwijt, hoe kan ik nieuwe (goede) trainers/scouts vinden
Manager -> Find Players -> Player Search -> Staffquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef andre347 het volgende:
Ik raak steeds mijn scouts en jeugdtrainers kwijt, hoe kan ik nieuwe (goede) trainers/scouts vinden
Oke, bedanktquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Manager -> Find Players -> Player Search -> Staff
Dat heb je altijd al gekunt. Gewoon op het 'versus'-v'tje klikken bij een wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:53 schreef andre347 het volgende:
Er zitten zo nu en dan trainers van andere clubs op de tribune, kan ik ook naar een wedstrijd gaan speciaal om 1 speler te bekijken?
Ja dat probleem heb ik ook heel erg veel.. echt ongelooflijk.. en ze laten bijtekenen helpt geen zak want ze gaan toch weg...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef andre347 het volgende:
Toch maar geen Napoli?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:56 schreef BigKahuna het volgende:
Heb m net binnen, ben een game begonnen met Palermo.Barzagli, Zaccardo, Amauri, Miccoli
Er zijn nog wel andere leuke talenten in Wit Rusland.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:30 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook heel erg veel.. echt ongelooflijk.. en ze laten bijtekenen helpt geen zak want ze gaan toch weg...
Ik heb ook nog een aardig talentje gevonden (screen volgt nog). Anton Putilo van Dinamo Minsk (AM RC)..
Theo Walcottquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:44 schreef borisz het volgende:
ben met Arsenal begonnen, nadat ik eerst gelijk speelde tegen een chineze ploeg nu boreham wood aan de kant gezet met 3-0. Tony Walcott![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:02 schreef sjimz het volgende:
Heel mijn team is ongelukkig omdat ik Jaap Stam geen aanvoerder meer heb gemaakt in het 2e seizoen
had ik ook bij het 1e seizoen, maakte vdervaart aanvoerder sinds hij 18 invloed hadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:02 schreef sjimz het volgende:
Heel mijn team is ongelukkig omdat ik Jaap Stam geen aanvoerder meer heb gemaakt in het 2e seizoen
Scouten of aan ons vragenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zoek een stel betaalbare talenten, omdat mijn budget maar 140k is, ik kom echter alleen bij amateurtjes of jeugspelers zonder stats uit. Hoe vind ik de echte talentjes?
Nee, nergens last van. Match Engine is prima, soms heeft hij een paar kuren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:08 schreef magic_dreamer het volgende:
hebben andere mensen ook zon last van veel gele kaarten krijgen?
Ik heb dit seizoen al meer dan heel fm 07 bij elkaar....
Prima my ass!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:45 schreef andre347 het volgende:
[..]
Nee, nergens last van. Match Engine is prima, soms heeft hij een paar kuren.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:47 schreef sjimz het volgende:
Mooie kikker!
in fm 07 kreeg je meer balbezit door kort te passen en langzaam tempo, ook compact spelen helpt daarmee, niet zeker though. maarja met lle bugs die er nog inzitten weet ik niet of het veel helpt in fm08quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:13 schreef TheJanitor het volgende:
Ik wil wat meer balbezit hebben, ik win bijna wel altijd, ongeveer evenveel kansen, dan al niet veel meer maari k heb altijd maar 35 tot 52% balbezit. Das dus on-Ajax. Hoe krijg ik meer balbezit?
In CM was Bakircioglu pas een heldquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:33 schreef Jnk18 het volgende:
kennedy baki is wel heftig overgeschat btw! en barzagli is een heerlijke verdediger doet het super tot nu toe.
Mja, dat is dus afaik iemand die zijn demoversie gehacked had. Bekijk de screenshots maar goed, het Europees kampioenschap 2012 in 2009? Beetje bizar eh.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:11 schreef sjimz het volgende:
http://footballmanagerpor(...)ble-without-a-patch/
Leuk voor de mensen die met de illegale versie van het spel spelen![]()
gewoon onzin, ik gebruik een crack en het werkt 100% voor mij, en zonog kun je altijd een clone met YASU gebruiken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:11 schreef sjimz het volgende:
http://footballmanagerpor(...)ble-without-a-patch/
Leuk voor de mensen die met de illegale versie van het spel spelen![]()
Tot dat nooit meer iemand het spel koopt en het spel verdwijnt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
gewoon onzin, ik gebruik een crack en het werkt 100% voor mij, en zonog kun je altijd een clone met YASU gebruiken.![]()
hier ga je toch geen geld voor uitgeven zeg, je weet vntevoren al dat er veel bugs in zitten![]()
Hehequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tot dat nooit meer iemand het spel koopt en het spel verdwijnt.
Jelmer Mullender van Cambuur doet het bij mij wel goed, zelfs in de eredivisie houdt hij zich best redelijk staande. Weet niet hoe duur hij aan het begin van het spel is, maar zal vast niet heel duur zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:50 schreef AirRaid het volgende:
weet iemand een redelijk reachtsback die voor een appel en en ei naar een eerste divisieclub wil komen?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
Nog mensen die het op de Mac spelen?
ja, je eigen scoutsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:26 schreef DrDentz het volgende:
Is er al een FM Scout programmaatje zoals FM Genie Scout voor FM 2008?
Ik heb even zo'n speler nodig en het was de laatste dag, en als de andere dan opeens van 1 miljoen naar 10 miljoen verhogen heb ik ook zo van, laat maar gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:52 schreef sjimz het volgende:
11 miljoen euro is nogal veel als je dat voor hem betaald hebt.
Een miskoop af en toe hoort ook bij het voetbal.quote:
Dus? Ik zei toch ook niet dat dat het antwoord was?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:03 schreef DrDentz het volgende:
dat is geen antwoord op mijn vraag
ik had hem voor een half miljoen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb even zo'n speler nodig en het was de laatste dag, en als de andere dan opeens van 1 miljoen naar 10 miljoen verhogen heb ik ook zo van, laat maar gaan.
Geld zat
Absolute kapitaalverspilling. 11,75 voor Toto Tamuz. Ik zou zelf niet eens 1,75 miljoen voor hem betalen. Hij is niets bijzonders.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:49 schreef Wessiej het volgende:
Iedereen wou hem maar ik kreeg hem!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Absolute kapitaalverspilling. 11,75 voor Toto Tamuz. Ik zou zelf niet eens 1,75 miljoen voor hem betalen. Hij is niets bijzonders.
Je kan de wedstrijd op pauze zetten hè.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:00 schreef VinnieJones het volgende:
Ben er nog niet aan verslaafd.
Vind het wel kut dat je tijdens een wedstrijd als je tactiek of spelers wil wisselen het spel gewoon doorgaat.. Wel mooi gemaakt, maar heb liever dat het even stopt![]()
Daarnaast heb ik een transferbudget van 2 ,5 M (atalanta bergamo) en mag per seizoen in Italie maar 1 speler vanuit non Europa kopen![]()
Dat wordt gewoon verdedigen, achterin stevig houden en met een late goal proberen te winnen eerste seizoen![]()
Doe ik altijdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je kan de wedstrijd op pauze zetten hè.![]()
Ik ben al 17 wedstrijden ongeslagen. In de competitie maar 6 doelpunten tegenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:06 schreef Schimpie het volgende:
Wat ik ook doe ik kan mijn team maar niet constant laten presteren.![]()
Lijkt wel alsof ik helemaal geen invloed heb.
Dat komt door twee verschillende dingen:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:06 schreef Schimpie het volgende:
Wat ik ook doe ik kan mijn team maar niet constant laten presteren.![]()
Lijkt wel alsof ik helemaal geen invloed heb.
Wonderkid weet ik niet, maar hij werd bij mij na half jaar verkocht voor 35 miljoen euro. Dus ik denk dat hij er best wel dicht tegenaan zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ah, interessant... beginnen met een fatsoenlijke selectie van Feyenoord.![]()
Is De Guzman overigens nog steeds Wonderkid?
35 miljoenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wonderkid weet ik niet, maar hij werd bij mij na half jaar verkocht voor 35 miljoen euro. Dus ik denk dat hij er best wel dicht tegenaan zit.![]()
speelt je assistent dan met een andere tacktiek als jij? zo ja jat die tacktiek danquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:27 schreef ethiraseth het volgende:
En het is weer zover. Ik moest tegen feyenoord, dacht fuck it, dat wordt niks dus ik ga een dagje op manager holiday zodat mijn assistent de wedstrijd speelt, win ik met 3-1.Mijn assistent-manager is briljant.
![]()
Voor zulke dingen kan je gewoon het beste naar het forum gaan van SIgames.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:46 schreef TheVulture het volgende:
Mijn game is nu al voor de zoveelste keer gecrasht... heeft iemand anders daar ook last van... ik speel gewoon met 8 competities ofzo...niks te zwaar voor mijn pc maar hij klapt er gewoon weer uit
Die bug zat er in FM07 ook al in volgens mij.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef jmac het volgende:
Ik werd 2de in het reguliere eredivisie seizoen. Daarna moest ik tegen feyenoord in de play-offs en die won ik na pingels. Daarna tegen twente en won ik met 7-2. Dus ik heb de playoffs gewonnen.
Nu gaan de supporters uit hun dak, het bestuur is in de wolken met dit fantasche succes en Hiddink komt me melden dat het een hoogtijdag is en dat het een fantastische prestatie is
Lijkt me een bug. De play-offs winnen is niet 't zelfde als kampioen worden
-----------------
[ afbeelding ]
Dat zijn de kwalificatiesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:21 schreef ethiraseth het volgende:
Vind het ook beetje bizar dat ze anti-piraterij maatregelen inbouwen die pas zichtbaar worden in 2012. Maak het dan meteen duidelik, ipv na 5 seizoenen pas... Je kan dus de eerste 5 seizoenen zonder enige problemen spelen met een gecrackte versie? Dat zal inderdaad mensen afschrikken ja.![]()
En om maar te laten zien dat het spel veel te veel gele en rode kaarten geeft:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb echt nergens last vanquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat zijn de kwalificaties
En er zitten heel veel dingen in die "raar" gaan doen als je een illegale versie hebt. Ik vermoed dat het aantal gele/rode kaarten dat ook één van de dingen is.
Daarom heb ik dit ook in mijn legale versie ja.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat zijn de kwalificaties
En er zitten heel veel dingen in die "raar" gaan doen als je een illegale versie hebt. Ik vermoed dat het aantal gele/rode kaarten dat ook één van de dingen is.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:37 schreef ethiraseth het volgende:
Ook zoiets stoms. Als je jeugdspelers die net zijn doorgestroomd vanuit de jeugdacademie naar je <18 elftal wil koppelen aan een speler van je eerste elftal zijn ze standaard niet zeker van het nut ervan. Zeg je tegen een zestienjarige snotneus dat hij dingen kan leren van Jaap Stam, krijg je te horen dat hij er het nut niet zo van inziet.![]()
Een soort powerplayer, alleen voor die momenten het veld inquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:12 schreef ethiraseth het volgende:
Soms vind je best leuke regens:
http://i6.photobucket.com/albums/y236/Ethiraseth/59780622.jpg
Hij is qua techniek niet geweldig, maarja, voor de Serie C2 is dat niet zo'n ramp. Maar voor een 18jarige heeft hij al hele goede mentale stats, fysiek istie goed en zijn stats voor dode spelmomenten.![]()
IRL zijn ze die 15punten ook alweer kwijt en op weg naar de topquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:38 schreef Rave_NL het volgende:
Leeds United meldt zich![]()
In de Coca Cola league 1 met -15 punten achterstand vanwege een boekhoudschandaaltje, maar met plannen om binnen 2 seizoenen zijn rechtmatige plaats in de top 5 van de Premiership weer op te eisen
Sterkte, Leeds schijnt nogal bugged te zijn waardoor je heel snel ontslagen wordt vanwege die -15 punten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:38 schreef Rave_NL het volgende:
In de Coca Cola league 1 met -15 punten achterstand vanwege een boekhoudschandaaltje, maar met plannen om binnen 2 seizoenen zijn rechtmatige plaats in de top 5 van de Premiership weer op te eisen
Ben zelf ook met LUFC begonnen, maar resultaten vallen nog een beetje tegen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:38 schreef Rave_NL het volgende:
Heb je het spel legaal gekocht?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Mijn spel is gisteren voor de zoveelste keer gecrasht... Ik kan op de forums niet echt een oorzaak vinden of het een bekend probleem is. Hij crasht ook gewoon ad random op verschillende momenten. Op zich kan ik daarna wel weer doorspelen mits ik mijn games heel regelmatig save... maar het is rete-irritant
Heb je het probleem ook al gepost op het forum van SIgames? Daar zitten ook de makers, met een beetje mazzel krijg je zelfs een nieuw exemplaar.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Mijn spel is gisteren voor de zoveelste keer gecrasht... Ik kan op de forums niet echt een oorzaak vinden of het een bekend probleem is. Hij crasht ook gewoon ad random op verschillende momenten. Op zich kan ik daarna wel weer doorspelen mits ik mijn games heel regelmatig save... maar het is rete-irritant
Hoeveel spelers erin zitten. Een grote database heeft veel meer spelers uit bijvoorbeeld Afrikaanse of Aziatische landen. Als je pc het aankan altijd de grootste database nemen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:45 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Hier een beginner, dus misschien wel een domme vraag.. Wat is het verschil tussen de verschillende groottes van databases? Het aantal competities/spelers waaruit je kunt kiezen? Welke kiezen de 'pro's'?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je het spel legaal gekocht?
Normaal heb ik IRC openstaan en Opera (met een boel tabs open) staat ook standaard aan tijdens een FM-sessie. Ik heb gisteren zelfs nog een tijd FM07 en FM08 naast elkaar lopen draaien om trainingsschema's en tactieken over te zettenquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb zelf het vermoeden dat ie het niet trekt als ik naast FM ook mijn Firefox open heb staan. Hoe dun jullie dit eigenlijk? Alleen het spel of hebben jullie meerdere applicaties openstaan?
Thanx voor je reactiequote:Op maandag 22 oktober 2007 10:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hoeveel spelers erin zitten. Een grote database heeft veel meer spelers uit bijvoorbeeld Afrikaanse of Aziatische landen. Als je pc het aankan altijd de grootste database nemen.![]()
Ja hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:52 schreef stefmans het volgende:
Als je 2007 kan draaien kan je 2008 dan ook draaien?
Wat speelt Hull tegenwoordig en wat zijn je doelstellingen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
Ik ben een game gestart met Hull City.
Jay-Jay Okocha is mijn topspeler daar
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Sterkte, Leeds schijnt nogal bugged te zijn waardoor je heel snel ontslagen wordt vanwege die -15 punten.
Ze spelen in het Championship en de doelstelling is om niet te degraderen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:40 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Wat speelt Hull tegenwoordig en wat zijn je doelstellingen?
Al een keer in FM2007 mee begonnenquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Vibonese. Echt een baggerploeg zonder geld.
Daar hebben we op Fok in FM2007 een challenge gehad.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar hebben we op Fok in FM2007 een challenge gehad.
Leuk clubje en redelijk makkelijk om er een topper van te maken in de Serie A.
heeiquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Fortuna. Echt een baggerploeg zonder geld.
Lulinha wilde naar Hull City komen maar kreeg gvd geen werkvergunningquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Lulinha heeft in zijn debuutwedstrijd tegen Stuttgart een hattrick gemaakt terwijl hij opgesteld stond als centrale middenvelder. Zijn waarde is meteen met 3 miljoen gestegen daarna.
Gewoon uit de mappen kopieerenquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Normaal heb ik IRC openstaan en Opera (met een boel tabs open) staat ook standaard aan tijdens een FM-sessie. Ik heb gisteren zelfs nog een tijd FM07 en FM08 naast elkaar lopen draaien om trainingsschema's en tactieken over te zetten. Alles draait hier perfect en ik heb zeker geen superpc.
Sommige mensen doen liever moeilijkquote:
Judging player ability en Judging player pontential.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Sommige mensen doen liever moeilijk
Hoe kun je trouwens zien wat de belangrijkste stats zijn van een goede scout?
Judging player ability/potential lijkt me een goed begin.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Sommige mensen doen liever moeilijk
Hoe kun je trouwens zien wat de belangrijkste stats zijn van een goede scout?
Jeetje, over een Nederlandse kolonie creeeren gesproken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:11 schreef Enchanter het volgende:
Zo eerste seizoen voorbei met Vibonese.
De bookmakers hadden verwacht dat ik ergens onderin zou eindigen , maar ben 'keurig' op een 11 plek geeindigd.
Mijn 'aankopen' van het afgelopen seizoen:
Sven van Ommeren - 23 jarige keeper , komt van Groene ster
Gerben Tieltjes - 24 jarige RB , komt van HHC
Ivo vergouwen - 16 jarige LB , komt van de Baronie
Mike Korssen - 20 jarige VC , komt van Elinkwijk
Jens Ottevaere - 19 jarige VM , komt van Petegem (B)
Umit Bilican - 27 jarige spits , komt van Wefvik (B)
Murat Korkmaz - 24 jarige MC , komt van Blauw Geel '38
Arjen Oostdijk - 24 jarige spit , komt van Hoek
Wouter van der Kolk - 17 jarige VC , komt van Noordwijk
Bas van Deinsen - 17 jarige MC , komt van Achilles Veen
Sten Wever - 17 jarige MX , komt van Excelsior Maassluis
Kwong-Sah Steinrath - 25 jarige spits , komt IJsselmeervogels
Ivan Lalov - 22 jarige MC , Iskar 1923 (Bulgarije) MISKOOP BTW
Moet nu alleen een zooitje spelers (die ik al had) kwijt zien te raken , staan al op de transferlijst , maar niemand wil ze hebben (en terecht , baggerspelers)
daar heb ik een serieus probleem mee met Leeds, toptalenten waarvan de clubs eindelijk voor het juiste bod zwichten, de spelers zelf als het eventjes meezit nog net niet hun neus voor Leeds ophalen, net alles netjes afgerond krijgt ie gvd geen werkvergunningquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lulinha wilde naar Hull City komen maar kreeg gvd geen werkvergunning
Ik wordt het Arsenal van de serie Cquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Jeetje, over een Nederlandse kolonie creeeren gesproken.![]()
De enige spelers die werkvergunningen krijgen zijn internationals. Ze moeten in minstens 50% van de interlands die tot een jaar terug zijn gespeeld hebben meegedaan om kans te maken op een vergunning.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
daar heb ik een serieus probleem mee met Leeds, toptalenten waarvan de clubs eindelijk voor het juiste bod zwichten, de spelers zelf als het eventjes meezit nog net niet hun neus voor Leeds ophalen, net alles netjes afgerond krijgt ie gvd geen werkvergunning
En in beroep gaan werkt ook niet![]()
Hoeft niet altijd hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De enige spelers die werkvergunningen krijgen zijn internationals. Ze moeten in minstens 50% van de interlands die tot een jaar terug zijn gespeeld hebben meegedaan om kans te maken op een vergunning.
Wat een blunder van formaat zeg dat een 16 jarige er niet in zitquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:
De grootste blunder van SI is dat Gerardo Bruna Blanco van Liverpool (16 jaar, Argentijns-Spaans, Vorige club: Real Madrid) niet in het spel zit. Dat zou je als een blunder van formaat kunnen opmerken. Gelukkig bestaat er iets zoals een FM Data Editor.
Het gaat er niet zozeer om dat hij pas 16 is, dan wel dat hij als een goed talent wordt gezien, en dat er veel meer onbeduidendere spelers van dezelfde leeftijd wél in de database zitten. Dat kan als raar opgemerkt worden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een blunder van formaat zeg dat een 16 jarige er niet in zit![]()
Hulde!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:01 schreef Happel het volgende:
Sta een na laatste met Fortuna na vijf gespeelde wedstrijden. Nog maar 1 pot weten te winnen. De rest kansloos verloren. Ben er wel in geslaagd om door te stoten naar de volgende ronde van de KNVB-beker. De Graafschap werd met penalties verslagen.
Nee.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:44 schreef M0NTANA het volgende:
Is de eerste patch al ergens te downloaden? Word knettergek van al die afgekeurde treffers.![]()
Ik hoor iederen zeuren over veel afgekeurde goals, heb nu 25 wedstrijden gespeeld met ajax en pas 1 keer een goals afgekeurd.. ik zie het trouwens wel veel bij de tegenstander gebeuren, wat wel handig isquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:44 schreef M0NTANA het volgende:
Is de eerste patch al ergens te downloaden? Word knettergek van al die afgekeurde treffers.![]()
Ik stond 2-2 gelijk en moest 1 doelpunt, in de minuten 80 tot 90 is 3x een doelpunt van mij afgekeurdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:27 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik hoor iederen zeuren over veel afgekeurde goals, heb nu 25 wedstrijden gespeeld met ajax en pas 1 keer een goals afgekeurd.. ik zie het trouwens wel veel bij de tegenstander gebeuren, wat wel handig is![]()
![]()
Maar je hebt idd gelijk, bring that mothafucking patch ik kan echt niet spelen zonder pressing...![]()
![]()
Damn, dat is wel heel erg... hopelijk zal ik dat niet ondervinden anders moet ik weer een nieuwe muis kopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik stond 2-2 gelijk en moest 1 doelpunt, in de minuten 80 tot 90 is 3x een doelpunt van mij afgekeurd
Da's toch helemaal niet mooi, al die Nederlanders in Italie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:37 schreef Enchanter het volgende:
Leon Kantelberg tranfervrij overgenomen van VVV![]()
Kweet niet of het al gemeld is maar die analyse na afloop van de wedstrijd slaat vrijwel altijd nergens op!quote:
Maor Bozaglo, Piatti, Renato Augusto, Lulinhaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn LUFC-game heb ik per ongeluk verwijderd, maar was geen ramp.
Nu met Ajax begonnen, resultaten heel wisselend. In de competitie heb ik één verliespunt minder dan de koploper, het aantal gespeelde wedstrijden is echter helemaal ongelijk. In de CL won in van Dinamo Kiev (uit) en Manchester United (thuis), ik verloor van Lazio (thuis) en Manchester United (uit). Speel in een 4-1-2-1-2-systeem en het gaat niet onaardig, er wordt alleen veel weggegeven in de slotfase en het aantal afgekeurde doelpunten is verschrikkelijk. Heb er trouwens voor gekozen dat er bij de eerste transferperiode geen transferbudgetten waren, dus per 1 januari 2008 verwelkom ik pas mijn eerste speler. Wie is nog onbekend, maar er is een slordige 33 miljoen euro beschikbaar gemaakt voor transfers. Iemand tips voor een tien?
Denk dat het wachten wordt op de eerste patch. Mij lukt het ook niet om ook maar iets te creëren wat goed standhoud tegen sterke en zwakke tegenstanders. De closing-downbug speelt daar zeker in mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het trouwens nog wel erg lastig om een goeie tactiek te vinden... ik krijg veel te makkelijk goals tegen en mijn tegenstanders mogen wel erg vaak op goal knallen en dat zou met een verdediging bij Chelsea met Terry, Barzagli, Cole en Carvalho toch niet mogen gebeuren... in FM 2007 werkte mijn 4-4-2 diamond echt fantastisch maar nu krijg ik het maar niet aan de praat.
Iemand anders al een tactiek uitgevogeld die uitstekend werkt?
Alleen Lulinha uit dat lijstje is een (-)10.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maor Bozaglo, Piatti, Renato Augusto, Lulinha
Hier ook, ik denk dat minstens de helft van alle goals gemaakt worden door spelers die vanaf de middenlijn zo doorlopen naar de goal en scoren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk dat het wachten wordt op de eerste patch. Mij lukt het ook niet om ook maar iets te creëren wat goed standhoud tegen sterke en zwakke tegenstanders. De closing-downbug speelt daar zeker in mee.
Daar zit ik ook aan te denken, speelde net een wedstrijd waarin ik zoveel kansen had en de tegenstander maar 1, en die gaat er ook nog in ook nogquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier ook, ik denk dat minstens de helft van alle goals gemaakt worden door spelers die vanaf de middenlijn zo doorlopen naar de goal en scoren.
Ik ga stoppen tot de eerste patch, irriteer me nu teveel aan allerlei zaken.
Toch blijft Piatti mijn held!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Alleen Lulinha uit dat lijstje is een (-)10.
ja die werkt echt heerlijk als je met de rust achter staat... even de jongens toespreken en die taktiek gebruiken...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:23 schreef GeneraalUli het volgende:
En die kut 4-2-4 tactiek als de AI iets probeert te forceren aan het einde van een wedstrijd.. Is bijna altijd effectief tegen mij.
.
Van der vaartquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn LUFC-game heb ik per ongeluk verwijderd, maar was geen ramp.
Nu met Ajax begonnen, resultaten heel wisselend. In de competitie heb ik één verliespunt minder dan de koploper, het aantal gespeelde wedstrijden is echter helemaal ongelijk. In de CL won in van Dinamo Kiev (uit) en Manchester United (thuis), ik verloor van Lazio (thuis) en Manchester United (uit). Speel in een 4-1-2-1-2-systeem en het gaat niet onaardig, er wordt alleen veel weggegeven in de slotfase en het aantal afgekeurde doelpunten is verschrikkelijk. Heb er trouwens voor gekozen dat er bij de eerste transferperiode geen transferbudgetten waren, dus per 1 januari 2008 verwelkom ik pas mijn eerste speler. Wie is nog onbekend, maar er is een slordige 33 miljoen euro beschikbaar gemaakt voor transfers. Iemand tips voor een tien?
Moet 35 miljoen euro kosten, kan hem wel voor 30 miljoen euro halen, maar vind het teveel geld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:12 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Van der vaart![]()
Hij geeft me toch veel assists,en een heerlijk schot.
![]()
En dat gebeurt in het echt ook nooit? Kom op iedereen heeft dit wel eens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken, speelde net een wedstrijd waarin ik zoveel kansen had en de tegenstander maar 1, en die gaat er ook nog in ook nog![]()
Ricardo Quaresma misschien? Die is ook lekker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet 35 miljoen euro kosten, kan hem wel voor 30 miljoen euro halen, maar vind het teveel geld.
Diego van Werder?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet 35 miljoen euro kosten, kan hem wel voor 30 miljoen euro halen, maar vind het teveel geld.
Ja maar een -10 kan in een spel slechter zijn dan een -9quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Alleen Lulinha uit dat lijstje is een (-)10.
Defour heb je al vanaf 4.1 miljoen en die gaat nog zat groeien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goede tip, nog een realistische aankoop ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Defour heb je al vanaf 4.1 miljoen en die gaat nog zat groeien.
En hij wil altijd komen, want hij heeft Ajax als favoriete club staan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goede tip, nog een realistische aankoop ook.
OK, duidelijk zat dus. Die ga ik proberen aan te trekken in de winterstop!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
En hij wil altijd komen, want hij heeft Ajax als favoriete club staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |