Bojanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:44 schreef jmac het volgende:
M'n eerste CL match met psv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LazovicMIlan was nog wel de favoriet om de cl te winnen
Geef wel even de credits aan degene die ze gespot heeft donroyco!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:38 schreef donroyco het volgende:
Maor Bozaglo
Eric Bifavli
Sotiris Ninis (lijkt wel een geslachtsziekte_!
Kusjes/groupies zijn voor sjimzquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geef wel even de credits aan degene die ze gespot heeft donroyco!![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor mensen die custom updates gebruiken, er is er alweer 1 :
http://forum.soccergamers.net/viewtopic.php?f=69&t=2254
Ik pas.quote:Rommedahl (Ajax) ---> AMRL en betere voorzetten
helaas zijn ze niet voor de positie waar ik ze nodig heb... Misschien is het ook een idee om de talentjes ook in een textbestandje te bewaren/bij te houden.. en een linkje hiernaartoe in de OP te zetten..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:38 schreef donroyco het volgende:
Maor Bozaglo
Eric Bifavli
Sotiris Ninis (lijkt wel een geslachtsziekte_!)
Yessu Cabrera ziet er wel leuk uit net als Christian Benitez.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:07 schreef VinnieJones het volgende:
Geen jonge goedkope talentjes uit Sud America ?
tvp
Het is natuurlijk veel leuker om ze zelf te ontdekkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
helaas zijn ze niet voor de positie waar ik ze nodig heb... Misschien is het ook een idee om de talentjes ook in een textbestandje te bewaren/bij te houden.. en een linkje hiernaartoe in de OP te zetten.
dat is uiteraard waar.. maar uiteindelijk kom je toch tot een lijst standaardtalenten.. Ik dacht misschien is et een idee.. dus ik laat ik het even opperenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veel leuker om ze zelf te ontdekken
En de OP is net af (zover hij af kan zijn)
Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
dat is uiteraard waar.. maar uiteindelijk kom je toch tot een lijst standaardtalenten.. Ik dacht misschien is et een idee.. dus ik laat ik het even opperen![]()
Was al bekendquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:28 schreef Schimpie het volgende:
Gabriel Obertan, AMRL/AC van Bordeaux is ook een goede.
Moet je wel flink voor in de buidel tasten.
Net als Saivet, maar waren inderdaad al bekend in fm2007.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:28 schreef Schimpie het volgende:
Gabriel Obertan, AMRL/AC van Bordeaux is ook een goede.
Moet je wel flink voor in de buidel tasten.
Lazovic bakt er bij mij dus echt niks vanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:44 schreef jmac het volgende:
M'n eerste CL match met psv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LazovicMIlan was nog wel de favoriet om de cl te winnen
In NL wassie ook weg tot ong. 1 oktober, ingame ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:20 schreef jmac het volgende:
Err... waarom is alves niet speelgerechtigd bij h'veen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |