Moet je donroyco ff pmen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Misschien is het handig als er een nieuw tekstbestandje komt voor de OP.
Ik ga er wel vanuit dat ie t topic doorleest. Anders zal ik 'm wel pm-en.quote:
Ik ben er gewoon hoorquote:
Hartstikke bedankt!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ze een random PA hebben dat per spel verschilt.
-10 = tussen 170-200
-9 = 150-180
-8 = 130-160
-7 = 110-140
-6 = 90-120
-5 = 70-100
-4 = 50-80
-3 = 30-60
-2 = 10-40
-1 = 0-20
Dalle Valle was al een bekend 2007 talent.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef druide het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt!
Hebben jullie al talentjes gespot? Lauri Dalle Valle heeft volgens mij een glansrijke carriere in het vooruitzicht.
Dat wordt weer leuk, talentjes zoeken...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dalle Valle was al een bekend 2007 talent.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:26 schreef johannes1986 het volgende:
Hoe zien jullie dat allemaal zo snel met die talenten?
Ik wil FM Scout 2008
Zelf scouten gaat bij mij ook altijd veel tijd in zittenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik snap dat ook nooit, zelf spelers zoeken en scouten ingame is juist 1 van de tofste dingen aan het hele spel.
FM Scout haalt dat weg.
Waarom kijken naar de bugs? Ik kijk liever naar de nieuwe dingen en naar hoeveel spelplezier ik aan FM hebquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:09 schreef dvdk het volgende:
Nog 20 minuten en hij is gedownloa.....eerrr ik bedoel dan is hij binnen....heheh ja.
Kijken hoeveel bugs er nu weer inzitten.
dvdk is van 'het glas is halfleeg'.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:19 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom kijken naar de bugs? Ik kijk liever naar de nieuwe dingen en naar hoeveel spelplezier ik aan FM heb
Ja die heb ik ook gescoutquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:22 schreef Dude-rs het volgende:
Breno 17-jarige verdediger van Sao Paulo!
Kijk eens in je FM08 map, daar kun je dat wijzigen. Staat een mapje waar je een 1 in een o moet veranderenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:27 schreef Winski05 het volgende:
Heb vandaag mijn bol.com bestelling binnengekregen. Heb net gelijk maar even een test-game gestart met het Nederlands Elftal. Ben heel benieuwd
Overigens, één ding is mij wel gelijk opgevallen: als ik bij clubs naar spelers kijk, staan hun foto's er netjes bij. Maar als ik bij het Nederlands Elftal op bijvoorbeeld Huntelaar klik, staat zijn foto daar plotseling niet meer. Dus op de één of andere manier kan je de spelersfoto's alleen maar zien als je bij de clubs kijkt. Zodra ze in het NL Elftal zitten en je bekijkt een speler, dan is de foto weg...
Die heb ik ook gekocht, dat word echt een beestquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:22 schreef Dude-rs het volgende:
Breno 17-jarige verdediger van Sao Paulo!
Edit:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:28 schreef andre347 het volgende:
[..]
Kijk eens in je FM08 map, daar kun je dat wijzigen. Staat een mapje waar je een 1 in een o moet veranderen
Ik denk dat je door die closing down bug veel beter compact kan spelen totdat de patch er is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:47 schreef andre347 het volgende:
Hoe spelen jullie, aanvallen met tempo op snel en korte passing of met direct passen en snel? Het veld breed houden is volgens mij niet handig, spelers zijn langer bezig om een bal te spelen want het veld wordt veel breder gehouden. Mij resultaten vallen wat tegen omdat ik mijn taktieken maar niet werken![]()
Compact en dan passing kort en tempo snel? of normaal passen en snel?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je door die closing down bug veel beter compact kan spelen totdat de patch er is.
ja dat denk ik ook...quote:Ik denk dat je door die closing down bug veel beter compact kan spelen totdat de patch er is.
Ik hou mn verdedigers ook diep.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je door die closing down bug veel beter compact kan spelen totdat de patch er is.
sjimzquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:19 schreef sjimz het volgende:
Ik heb hem toch maar gehaald![]()
Was eigenlijk van plan om hem na het weekend te halen maar ik liep nu toch toevallig langs.
My precious...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |