Dat was bij Dordt ook zo leukquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Leuk dat je de verwachting aan 't begin van 't seizoen kunt bijstellen en daardoor meer of minder budget krijgt
Gewoon bij Search Staff en dan bij filter de criteria instellen waaraan de trainer moet voldoen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef andre347 het volgende:
Ik raak steeds mijn scouts en jeugdtrainers kwijt, hoe kan ik nieuwe (goede) trainers/scouts vinden
Manager -> Find Players -> Player Search -> Staffquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef andre347 het volgende:
Ik raak steeds mijn scouts en jeugdtrainers kwijt, hoe kan ik nieuwe (goede) trainers/scouts vinden
Oke, bedanktquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Manager -> Find Players -> Player Search -> Staff
Dat heb je altijd al gekunt. Gewoon op het 'versus'-v'tje klikken bij een wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:53 schreef andre347 het volgende:
Er zitten zo nu en dan trainers van andere clubs op de tribune, kan ik ook naar een wedstrijd gaan speciaal om 1 speler te bekijken?
Ja dat probleem heb ik ook heel erg veel.. echt ongelooflijk.. en ze laten bijtekenen helpt geen zak want ze gaan toch weg...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef andre347 het volgende:
Toch maar geen Napoli?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:56 schreef BigKahuna het volgende:
Heb m net binnen, ben een game begonnen met Palermo.Barzagli, Zaccardo, Amauri, Miccoli
Er zijn nog wel andere leuke talenten in Wit Rusland.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:30 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook heel erg veel.. echt ongelooflijk.. en ze laten bijtekenen helpt geen zak want ze gaan toch weg...
Ik heb ook nog een aardig talentje gevonden (screen volgt nog). Anton Putilo van Dinamo Minsk (AM RC)..
Theo Walcottquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:44 schreef borisz het volgende:
ben met Arsenal begonnen, nadat ik eerst gelijk speelde tegen een chineze ploeg nu boreham wood aan de kant gezet met 3-0. Tony Walcott![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:02 schreef sjimz het volgende:
Heel mijn team is ongelukkig omdat ik Jaap Stam geen aanvoerder meer heb gemaakt in het 2e seizoen
had ik ook bij het 1e seizoen, maakte vdervaart aanvoerder sinds hij 18 invloed hadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:02 schreef sjimz het volgende:
Heel mijn team is ongelukkig omdat ik Jaap Stam geen aanvoerder meer heb gemaakt in het 2e seizoen
Scouten of aan ons vragenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zoek een stel betaalbare talenten, omdat mijn budget maar 140k is, ik kom echter alleen bij amateurtjes of jeugspelers zonder stats uit. Hoe vind ik de echte talentjes?
Nee, nergens last van. Match Engine is prima, soms heeft hij een paar kuren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:08 schreef magic_dreamer het volgende:
hebben andere mensen ook zon last van veel gele kaarten krijgen?
Ik heb dit seizoen al meer dan heel fm 07 bij elkaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |