Dat was bij Dordt ook zo leukquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Leuk dat je de verwachting aan 't begin van 't seizoen kunt bijstellen en daardoor meer of minder budget krijgt
Gewoon bij Search Staff en dan bij filter de criteria instellen waaraan de trainer moet voldoen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef andre347 het volgende:
Ik raak steeds mijn scouts en jeugdtrainers kwijt, hoe kan ik nieuwe (goede) trainers/scouts vinden
Manager -> Find Players -> Player Search -> Staffquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef andre347 het volgende:
Ik raak steeds mijn scouts en jeugdtrainers kwijt, hoe kan ik nieuwe (goede) trainers/scouts vinden
Oke, bedanktquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Manager -> Find Players -> Player Search -> Staff
Dat heb je altijd al gekunt. Gewoon op het 'versus'-v'tje klikken bij een wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:53 schreef andre347 het volgende:
Er zitten zo nu en dan trainers van andere clubs op de tribune, kan ik ook naar een wedstrijd gaan speciaal om 1 speler te bekijken?
Ja dat probleem heb ik ook heel erg veel.. echt ongelooflijk.. en ze laten bijtekenen helpt geen zak want ze gaan toch weg...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef andre347 het volgende:
Toch maar geen Napoli?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:56 schreef BigKahuna het volgende:
Heb m net binnen, ben een game begonnen met Palermo.Barzagli, Zaccardo, Amauri, Miccoli
Er zijn nog wel andere leuke talenten in Wit Rusland.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:30 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook heel erg veel.. echt ongelooflijk.. en ze laten bijtekenen helpt geen zak want ze gaan toch weg...
Ik heb ook nog een aardig talentje gevonden (screen volgt nog). Anton Putilo van Dinamo Minsk (AM RC)..
Theo Walcottquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:44 schreef borisz het volgende:
ben met Arsenal begonnen, nadat ik eerst gelijk speelde tegen een chineze ploeg nu boreham wood aan de kant gezet met 3-0. Tony Walcott![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:02 schreef sjimz het volgende:
Heel mijn team is ongelukkig omdat ik Jaap Stam geen aanvoerder meer heb gemaakt in het 2e seizoen
had ik ook bij het 1e seizoen, maakte vdervaart aanvoerder sinds hij 18 invloed hadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:02 schreef sjimz het volgende:
Heel mijn team is ongelukkig omdat ik Jaap Stam geen aanvoerder meer heb gemaakt in het 2e seizoen
Scouten of aan ons vragenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zoek een stel betaalbare talenten, omdat mijn budget maar 140k is, ik kom echter alleen bij amateurtjes of jeugspelers zonder stats uit. Hoe vind ik de echte talentjes?
Nee, nergens last van. Match Engine is prima, soms heeft hij een paar kuren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:08 schreef magic_dreamer het volgende:
hebben andere mensen ook zon last van veel gele kaarten krijgen?
Ik heb dit seizoen al meer dan heel fm 07 bij elkaar....
Prima my ass!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:45 schreef andre347 het volgende:
[..]
Nee, nergens last van. Match Engine is prima, soms heeft hij een paar kuren.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:47 schreef sjimz het volgende:
Mooie kikker!
in fm 07 kreeg je meer balbezit door kort te passen en langzaam tempo, ook compact spelen helpt daarmee, niet zeker though. maarja met lle bugs die er nog inzitten weet ik niet of het veel helpt in fm08quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:13 schreef TheJanitor het volgende:
Ik wil wat meer balbezit hebben, ik win bijna wel altijd, ongeveer evenveel kansen, dan al niet veel meer maari k heb altijd maar 35 tot 52% balbezit. Das dus on-Ajax. Hoe krijg ik meer balbezit?
In CM was Bakircioglu pas een heldquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:33 schreef Jnk18 het volgende:
kennedy baki is wel heftig overgeschat btw! en barzagli is een heerlijke verdediger doet het super tot nu toe.
Mja, dat is dus afaik iemand die zijn demoversie gehacked had. Bekijk de screenshots maar goed, het Europees kampioenschap 2012 in 2009? Beetje bizar eh.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:11 schreef sjimz het volgende:
http://footballmanagerpor(...)ble-without-a-patch/
Leuk voor de mensen die met de illegale versie van het spel spelen![]()
gewoon onzin, ik gebruik een crack en het werkt 100% voor mij, en zonog kun je altijd een clone met YASU gebruiken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:11 schreef sjimz het volgende:
http://footballmanagerpor(...)ble-without-a-patch/
Leuk voor de mensen die met de illegale versie van het spel spelen![]()
Tot dat nooit meer iemand het spel koopt en het spel verdwijnt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
gewoon onzin, ik gebruik een crack en het werkt 100% voor mij, en zonog kun je altijd een clone met YASU gebruiken.![]()
hier ga je toch geen geld voor uitgeven zeg, je weet vntevoren al dat er veel bugs in zitten![]()
Hehequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tot dat nooit meer iemand het spel koopt en het spel verdwijnt.
Jelmer Mullender van Cambuur doet het bij mij wel goed, zelfs in de eredivisie houdt hij zich best redelijk staande. Weet niet hoe duur hij aan het begin van het spel is, maar zal vast niet heel duur zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:50 schreef AirRaid het volgende:
weet iemand een redelijk reachtsback die voor een appel en en ei naar een eerste divisieclub wil komen?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
Nog mensen die het op de Mac spelen?
ja, je eigen scoutsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:26 schreef DrDentz het volgende:
Is er al een FM Scout programmaatje zoals FM Genie Scout voor FM 2008?
Ik heb even zo'n speler nodig en het was de laatste dag, en als de andere dan opeens van 1 miljoen naar 10 miljoen verhogen heb ik ook zo van, laat maar gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:52 schreef sjimz het volgende:
11 miljoen euro is nogal veel als je dat voor hem betaald hebt.
Een miskoop af en toe hoort ook bij het voetbal.quote:
Dus? Ik zei toch ook niet dat dat het antwoord was?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:03 schreef DrDentz het volgende:
dat is geen antwoord op mijn vraag
ik had hem voor een half miljoen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb even zo'n speler nodig en het was de laatste dag, en als de andere dan opeens van 1 miljoen naar 10 miljoen verhogen heb ik ook zo van, laat maar gaan.
Geld zat
Absolute kapitaalverspilling. 11,75 voor Toto Tamuz. Ik zou zelf niet eens 1,75 miljoen voor hem betalen. Hij is niets bijzonders.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:49 schreef Wessiej het volgende:
Iedereen wou hem maar ik kreeg hem!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Absolute kapitaalverspilling. 11,75 voor Toto Tamuz. Ik zou zelf niet eens 1,75 miljoen voor hem betalen. Hij is niets bijzonders.
Je kan de wedstrijd op pauze zetten hè.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:00 schreef VinnieJones het volgende:
Ben er nog niet aan verslaafd.
Vind het wel kut dat je tijdens een wedstrijd als je tactiek of spelers wil wisselen het spel gewoon doorgaat.. Wel mooi gemaakt, maar heb liever dat het even stopt![]()
Daarnaast heb ik een transferbudget van 2 ,5 M (atalanta bergamo) en mag per seizoen in Italie maar 1 speler vanuit non Europa kopen![]()
Dat wordt gewoon verdedigen, achterin stevig houden en met een late goal proberen te winnen eerste seizoen![]()
Doe ik altijdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je kan de wedstrijd op pauze zetten hè.![]()
Ik ben al 17 wedstrijden ongeslagen. In de competitie maar 6 doelpunten tegenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:06 schreef Schimpie het volgende:
Wat ik ook doe ik kan mijn team maar niet constant laten presteren.![]()
Lijkt wel alsof ik helemaal geen invloed heb.
Dat komt door twee verschillende dingen:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:06 schreef Schimpie het volgende:
Wat ik ook doe ik kan mijn team maar niet constant laten presteren.![]()
Lijkt wel alsof ik helemaal geen invloed heb.
Wonderkid weet ik niet, maar hij werd bij mij na half jaar verkocht voor 35 miljoen euro. Dus ik denk dat hij er best wel dicht tegenaan zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ah, interessant... beginnen met een fatsoenlijke selectie van Feyenoord.![]()
Is De Guzman overigens nog steeds Wonderkid?
35 miljoenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wonderkid weet ik niet, maar hij werd bij mij na half jaar verkocht voor 35 miljoen euro. Dus ik denk dat hij er best wel dicht tegenaan zit.![]()
speelt je assistent dan met een andere tacktiek als jij? zo ja jat die tacktiek danquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:27 schreef ethiraseth het volgende:
En het is weer zover. Ik moest tegen feyenoord, dacht fuck it, dat wordt niks dus ik ga een dagje op manager holiday zodat mijn assistent de wedstrijd speelt, win ik met 3-1.Mijn assistent-manager is briljant.
![]()
Voor zulke dingen kan je gewoon het beste naar het forum gaan van SIgames.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:46 schreef TheVulture het volgende:
Mijn game is nu al voor de zoveelste keer gecrasht... heeft iemand anders daar ook last van... ik speel gewoon met 8 competities ofzo...niks te zwaar voor mijn pc maar hij klapt er gewoon weer uit
Die bug zat er in FM07 ook al in volgens mij.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef jmac het volgende:
Ik werd 2de in het reguliere eredivisie seizoen. Daarna moest ik tegen feyenoord in de play-offs en die won ik na pingels. Daarna tegen twente en won ik met 7-2. Dus ik heb de playoffs gewonnen.
Nu gaan de supporters uit hun dak, het bestuur is in de wolken met dit fantasche succes en Hiddink komt me melden dat het een hoogtijdag is en dat het een fantastische prestatie is
Lijkt me een bug. De play-offs winnen is niet 't zelfde als kampioen worden
-----------------
[ afbeelding ]
Dat zijn de kwalificatiesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:21 schreef ethiraseth het volgende:
Vind het ook beetje bizar dat ze anti-piraterij maatregelen inbouwen die pas zichtbaar worden in 2012. Maak het dan meteen duidelik, ipv na 5 seizoenen pas... Je kan dus de eerste 5 seizoenen zonder enige problemen spelen met een gecrackte versie? Dat zal inderdaad mensen afschrikken ja.![]()
En om maar te laten zien dat het spel veel te veel gele en rode kaarten geeft:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb echt nergens last vanquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat zijn de kwalificaties
En er zitten heel veel dingen in die "raar" gaan doen als je een illegale versie hebt. Ik vermoed dat het aantal gele/rode kaarten dat ook één van de dingen is.
Daarom heb ik dit ook in mijn legale versie ja.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat zijn de kwalificaties
En er zitten heel veel dingen in die "raar" gaan doen als je een illegale versie hebt. Ik vermoed dat het aantal gele/rode kaarten dat ook één van de dingen is.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:37 schreef ethiraseth het volgende:
Ook zoiets stoms. Als je jeugdspelers die net zijn doorgestroomd vanuit de jeugdacademie naar je <18 elftal wil koppelen aan een speler van je eerste elftal zijn ze standaard niet zeker van het nut ervan. Zeg je tegen een zestienjarige snotneus dat hij dingen kan leren van Jaap Stam, krijg je te horen dat hij er het nut niet zo van inziet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |