Het is ook iedere keer weer zo'n werk met het kopiëren van de OP, het verzinnen van een enigszins plausibele TT, dan schiet er vanzelf wat bij inquote:
Ja dat on-onderbouwde "beter afgewerkt" herken ik jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:!!!
Haastige spoed, he?
Vergeet niet dat de duurdere LTDs bij de meeste modellen ook een gezette nek of neckthrough (of een of andere moderne variant daarop) hebben, en de goedkopere bolt-on. Ook schijnen de 400+ series beter afgewerkt te worden, maar dat zijn vaak verhalen die mensen verzinnen om hun aankoop te verdedigen. Alhoewel je zou kunnen zeggen dat een betere afwerking vereist is vanwege de speciale nekconstructie. Ik neem aan dat je nog geen EMG gtiaar hebt? Ze zijn veelzijdiger dan je zou aannemen afgaande op wat je op fora leest. EMG81 is bovendien bij uitstek geschikt voor lage stemmingen.
Stel hem voor dat hij er altijd een tweede bij kan gaan spelen. Als Nigel het kan...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:22 schreef Witchfynder het volgende:
Ben benieuwd hoe de andere gitarist dat bij wil gaan houden met zijn Epiphone SG..
Wat voor duncan designed zitter er in?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:22 schreef Witchfynder het volgende:
Vers uit de oefenruimte!
Damn, die nieuwe Jackson RR7 van een der gitaristen klinkt echt bruut. Er zitten Duncan Designed hums in en die klinken echt niet verkeerd. Ben benieuwd hoe de andere gitarist dat bij wil gaan houden met zijn Epiphone SG..
Verkoop? Zelfs voor een afgeragd c-merk is 150 euro niet echt een rampzalige prijs als je wil beginnen, lijkt me.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:37 schreef Deansensitized het volgende:
Damn, wat lijkt dit onnozel. Wat ie er mee wil bereiken is me ook niet duidelijk![]()
http://muziek.marktplaats(...)d-met-humbucker.html
Najawel, maar doelde meer op het feit dat er een humbucker in middenpositie zit. Kijk, als het nou een Gibson LP Custom was...quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verkoop? Zelfs voor een afgeragd c-merk is 150 euro niet echt een rampzalige prijs als je wil beginnen, lijkt me.
Stabwound!quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:16 schreef Svyatagor het volgende:
Onze drummer liet me laatst iets van Necrophagist (oid) horen.
Dat vindt hij tof.
Let wel: wij maken Britpop.
Nee, Dokkummer, en dat zijn geen Friezen (Althans, volgens mijn overgrootmoeder, en zij was een Dokkumsterquote:
geen ideequote:Op maandag 15 oktober 2007 10:08 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, volgens mij niet actief..
Zou het de HS-102 kunnen zijn?
Oh? Wat dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:19 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nee, Dokkummer, en dat zijn geen Friezen (Althans, volgens mijn overgrootmoeder, en zij was een Dokkumster).
Bedoelde je deze:quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:41 schreef Witchfynder het volgende:Hey, hier is pas een foto geplaatst van een van ons (;)) die een gitaar had verkocht aan een ander waar een S-gat is uitgezaagd om een H te kunnen herbergen. Zou dat plaatje nogmaals gepost kunnen worden aub?.
Jeej gehad. Maar ging door verkoudheid niet heel goedquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:34 schreef Witchfynder het volgende:
Ach, wat geeft het..
Veel succes en plezier!.
Tofquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:35 schreef guitarist.nl het volgende:
Eindelijk een redelijke foto met m'n SG!
[ afbeelding ]
Dat ligt er helemaal aan wat je wilt gaan spelen. Als Concierto de Aranjuez jouw doel is om te spelen (wat een ontzettend toffe compositie isquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:11 schreef DeHovenier het volgende:
Is deze gitaar goed om mee te beginnen? Deze hadden we nog thuis staan
Het merk is Leyanda, serie CG-314.
[ afbeelding ]
Er moeten wel nieuwe snaren op
Thank you!quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:08 schreef SNArky het volgende:
[..]
Bedoelde je deze:
[ afbeelding ]
Het zaagwerk is van Imported Sphinx.
Nou, ik had begrepen dat het beter is als je met een akoestische gitaar begint gitaar te spelen? Vanwege de basis en het plaatsen van de vingers enzo, hoe hard je drukt enz.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:27 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan wat je wilt gaan spelen. Als Concierto de Aranjuez jouw doel is om te spelen (wat een ontzettend toffe compositie is), dan zou ik zeker met deze gitaar beginnen.
Als je meer in de richting van rock wilt gaan, is het misschien verstandiger om naar een elektrische gitaar te gaan kijken.
Een westerngitaar is ook nog een optie, dus laat ff weten wat voor muziek je wilt gaan spelen.
Ja. Dé uitzondering is wat mij betreft wanneer je het geluid van een acoustische gitaar echt helemaal niets vindt, want je moet natuurlijk wel gemotiveerd zijn om te oefenen, maar de veel beperkte mate waarin een acoustische gitaar je fouten vergeeft (ten opzichte van een electrische) is zeker als je begint uitstekend.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nou, ik had begrepen dat het beter is als je met een akoestische gitaar begint gitaar te spelen? Vanwege de basis en het plaatsen van de vingers enzo, hoe hard je drukt enz.![]()
Beetje nare hoek, maar goedquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thank you!.
Is er ook een plaatje van met nog op de gitaar? (I_S?).
Ik wil gewoon eerst de basis kennen, bijv toonladders, kwartsmaten en al die shit. Ik kan dan ook beter les gaan nemen zekerquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Dé uitzondering is wat mij betreft wanneer je het geluid van een acoustische gitaar echt helemaal niets vindt, want je moet natuurlijk wel gemotiveerd zijn om te oefenen, maar de veel beperkte mate waarin een acoustische gitaar je fouten vergeeft (ten opzichte van een electrische) is zeker als je begint uitstekend.
Dat sowieso. Je staat verstelt hoeveel foute dingen je jezelf aan kan leren voor die tijdquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eerst de basis kennen, bijv toonladders, kwartsmaten en al die shit. Ik kan dan ook beter les gaan nemen zeker
Vet ding dude!quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Die gitaar die ik nu heb is verder goed? Ik wil natuurlijk geen slecht merk hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat sowieso. Je staat verstelt hoeveel foute dingen je jezelf aan kan leren voor die tijd.
Ben niet bekend met het merk verder, maar ziet er wel ok uit vanaf hierquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die gitaar die ik nu heb is verder goed? Ik wil natuurlijk geen slecht merk hebben
Of maakt dat niet zoveel uit?
Als je gitaar kan spelen, kan je gitaar spelen. Merk is niet zo belangrijk, zeker niet voor een beginner.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die gitaar die ik nu heb is verder goed? Ik wil natuurlijk geen slecht merk hebben
Onzin. Beginners moeten een goede dure gitaar hebben, zodat ze die na een half jaar niet opschieten voor een prikkie aan mij kunnen verkopenquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je gitaar kan spelen, kan je gitaar spelen. Merk is niet zo belangrijk, zeker niet voor een beginner.
Hoe is de gitaar zelf? Is de nek nog recht, haal je je vingers niet open aan de frets?quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Veel beter, zoniet best.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:58 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb me oude avatar weer zuruck!
Klopt. Het is eerder precisie, iets waar een electrische gitaar vergeeflijker in is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dat het beter is omdat je harder moet drukken is onzin.
Eensquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:58 schreef Witchfynder het volgende:
Samenvattend: koop een goede middenklassen. Een low end schiet je jezelf mee in de voet, een high end gitaar (900+ euro) heb je nog lang niet nodig (zo niet nooit).
Eens. Jammer dat veel starters dat niet doorhebbenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Vaak kopen mensen goedkope meuk om te kijken 'of ze het leuk vinden'... tja, met een hark met snaren weet je vrijwel zeker dat je het niet leuk gaat vinden. Dat vind ik zo'n kutmentaliteit he. Waar zijn de gokkers nou? De gamblers? Kopo je een plank van ¤300 en blijk je het niet leuk te vinden, nouja, dan maar op marktplaats voor ¤50 minder. Dan heb je jezelf in ieder geval de kans gegeven om tot een fatsoenlijk besluit te komen.
Vroegah had je dat soort veilingsites nog niet echt...quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Eens. Jammer dat veel starters dat niet doorhebben![]()
Daar heb je die troep voor toch??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:21 schreef Aresdreams het volgende:
Ach ja
mogelijk onze eigen backline mee naar het optreden... organisatie had nog geen backline....
ach ja, over me eigen troep spelen is wel oke
Man... vergeleken met die AVT (die hard trouwens wel erg lekker klinkt) lijkt het bij die Samick of je een natte drol door een ventilator schiet...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
ach ja, thuis is een klein rot versterkertje meer dan genoeg
Het is in het vorige topic nog maar 10x voorbijgekomenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als je nog een mooie semi verkoopt, laat het me weten.
Vet ding, Brain!quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat niet om de grootte van je aanhanger, maar om wat je ermee doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:34 schreef Deansensitized het volgende:
Onze aanhanger is lekker groter
Heerlijk ideaal, oefenhok leegtrekken, inladen en gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:00 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom zei ik het ook zo, wou gewoon ook even pimpen met mijn piem0l
NEEquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:31 schreef SNArky het volgende:
Zeg dribbel, zeg je niet eens hoi als je langsfietst.
Dat is wel coolquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Idd.
De bassist van The Girls gaat op de TMF Awards met een I Kissed Charles T-shirt lopen, en z'n hele slagplaat vol met stickers!
Oh toen sliep ik nog zou best kunnen dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:24 schreef SNArky het volgende:
[..]
Vanochtend, op de rontgenweg (volgens mij ging jij richting station).
Met een mooi kleedje eroverheen is het een prima nachtkastje...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb nog nooit iemand live gezien met zo'n spider ding zijn toch meer slaapkamer amps ?
Ja ze schijnen alleen behoorlijk inde mix te verzuipen bij optredensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:22 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij komt er uit een Spider III stack best een aardig geluid. Nee, natuurlijk is het geen Mesa/Boogie, maar ik speel dat liever op een goede Line6 dan een slechte Marshall (ja die heb je ook).
Ben benieuwd wat er uit die samenwerking met Bogner komt...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ze schijnen alleen behoorlijk inde mix te verzuipen bij optredens
Maar voor thuis perfect dus voor die prijs
Schijnt niet zo super te zijn als dat ze het zelf vindenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er uit die samenwerking met Bogner komt...
Garbage gebruikte wel Line 6 spul de laatste keer dat ik ze zag, maar dat waren geen Spiders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb nog nooit iemand live gezien met zo'n spider ding zijn toch meer slaapkamer amps ?
geweldig geluid.... ik schiet geld tekort maar over 21 dagen staat ie hier!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er uit die samenwerking met Bogner komt...
Iedereen "grote bands" gebruiken marshall's met buizen en tig effecten omdat: ze het wel kunnen betalen om overrated amp's te kopen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
gaylordquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Idd.
De bassist van The Girls gaat op de TMF Awards met een I Kissed Charles T-shirt lopen, en z'n hele slagplaat vol met stickers!
Oh ik heb tig bands gezien van mensen die net hun gitaar vasthielden tot grote bands ja maar zelfs daartussen nooit geizen en dat viel me op jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:54 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Iedereen "grote bands" gebruiken marshall's met buizen en tig effecten omdat: ze het wel kunnen betalen om overrated amp's te kopen.
Oja line6 is ideaal in mijn bandje (beetje kofferen enzo)
wordt hier al 4,5 jaar onstage naar volle tevredenheid gebruikt!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:42 schreef TeleluvR het volgende:
Ach die duurste uit de serie lijkt me best leuk en zou ik best wel eens onstage willen proberen!
Groove Factoryquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:13 schreef Aresdreams het volgende:
wat zijn de betere zaken om voor een bas gitaar te zoeken?
John Myung doet het anders ook best aardig met 6 snarenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:19 schreef Aresdreams het volgende:
neuh, meer zo een slaghout met minder dan 6 snaren over het algemeen, maar beter dan het goedkoopste soort, en een winkel waar ze veel van die bassen hebben natuurlijk
Ik zou een muziekwinkel proberen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:13 schreef Aresdreams het volgende:
wat zijn de betere zaken om voor een bas gitaar te zoeken?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
Ik ga donderdag dan toch eindelijk eens naar een Feedback
niet echt, en als je op de drum afdeling een klein menneke tegenkomt die naar de naam matthijs luistert, doet hem de groetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
Ik ga donderdag dan toch eindelijk eens naar een Feedback. Ik ga in Eindhoven kijken, hebben ze daar wat leuke hollowbodys hangen?
Maar ik kan donderdag helemaal nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
Ik ga donderdag dan toch eindelijk eens naar een TeleluvR') . Ik ga in Leiden kijken, daar hebben ze wat leuke hollowbodys hangen!
Ik ga zal ff zwaaien dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:06 schreef Aresdreams het volgende:
nee, onze drummer, ik werk niet bij feedback... thank god...
maar als je op het station staat, spoor 1, tegen het einde waar de treinen heen rijden (maastricht) en je ziet zo een gebouw waar KPN op staat, dan werk ik daar ergens op de 3e verdieping
Zolang je daar maar geen InternetPlusBellen-verbindingen aan het verprutsen bent, want dan bezorg je mij alleen maar meer werk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:06 schreef Aresdreams het volgende:
nee, onze drummer, ik werk niet bij feedback... thank god...
maar als je op het station staat, spoor 1, tegen het einde waar de treinen heen rijden (maastricht) en je ziet zo een gebouw waar KPN op staat, dan werk ik daar ergens op de 3e verdieping
nee zakelijke kantquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zolang je daar maar geen InternetPlusBellen-verbindingen aan het verprutsen bent, want dan bezorg je mij alleen maar meer werk..
Ik heb altijd klanten van andermans bedrijven aan de lijn. Potdorie!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb klanten genoeg aan de lijn gehad bij een ander bedrijf...
En van de toetseniste die zo voorovergebogen zit dat het eerder lijkt alsof ze tijdens het optreden in haar agenda aan het schrijven is.quote:
zoiets hebben wij ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
En van de toetseniste die zo voorovergebogen zit dat het eerder lijkt alsof ze tijdens het optreden in haar agenda aan het schrijven is.
En als ze nog één keer proberen mijn keyboard te stelen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
zoiets hebben wij ook!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zie ook hoe hij geen enkele toets ingedrukt heeftquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als ze nog één keer proberen mijn keyboard te stelen...
ach ja, maar omdat het meestal niet leuk is (en ik niet elke dag van regio eindhoven naar nijmegen wil tuffen) ben ik maar gekapt met telefoonistje spelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
Meestal niet..
Maar het is iig leuker dan grindcore luisteren.
Thuis zitten en geld binnen krijgen is beter jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:01 schreef Witchfynder het volgende:
Dat is niet moeilijk te overtreffen..
Bah, werken.
Naja ik doe t liever ook niet, maar ik moet het wel doen voor school, dusja.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
Theorie![]()
Wil het wel leren opzich, maar heb er het geduld niet voor. Sta heel soms wel eens met een toonladdertje te pielen, maar dat slaat binnen 5 minuten over in lekker raggen
Dus![]()
Die heb ik ook! Is idd een goed en duidelijk boek.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:50 schreef Dupje het volgende:
Eenvoudige algemene muziekleer van Bernard Nelleke.
Hij is wel duidelijk!
Die heb ik ook, erg compleet boekje. En ik heb nog een duits boekje die nog wat droger is. Puur als naslagwerk allemaal, heb me voorgenomen ooit nog eens flink aan de studie te gaan maar ik red me voorlopig nog wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:48 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Is idd een goed en duidelijk boek.
Ik heb ook Algemene Muziekleer van Theo Willemse (link ) maar deze is een stuk "zakelijker" geschreven. Dit boek gaat echter wel dieper (meer wetenschappelijk) dan het boek van Bernard Nelleke.
Wat studeer je dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naja ik doe t liever ook niet, maar ik moet het wel doen voor school, dusja.
Muziektherapiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:54 schreef SlaggY het volgende:
Ik vind het juist leuk om ook met de theorie bezig te zijn. Anders heb ik het idee dat ik maar wat nummertjes (tabs enzo) sta te spelen zonder dat ik weet wat ik nou echt aan het doen ben.
[..]
Wat studeer je dan?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:54 schreef Cynic het volgende:
Ik wil een Fender Showmaster
Wist niet eens dat ze gitaren maakten met 24 frets, en deze ziet er ook erg gaaf uit!
24 frets zijn wel handig... van het weekend geprobeerd om één van onze nummers akoestisch te spelen, maar bij de solo kwam ik er een aantal tekortquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bedoel je Fender of in het algemeen??
24 frets zijn er namelijk zat
Zoiets als slaperige mensen een uurtje asociale deathmetal marteling laten ondergaan, zodat ze weer wat actiever worden?quote:
Fender, ik ben natuurlijk op de hoogte van het bestaan van gitaren met 24 fretsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bedoel je Fender of in het algemeen??
24 frets zijn er namelijk zat
Ohja, had ik wat van gelezen in je fotoboek. Klinkt interessant.quote:
Je weet het maar nooitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Fender, ik ben natuurlijk op de hoogte van het bestaan van gitaren met 24 frets
Die beste meneer speelt op een RG... heb weinig RG's gezien met 22 fretsquote:
Geen theorie, maar praktijk;quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:37 schreef SlaggY het volgende:
Net dit boek besteld. M'n leraar zei dat het een goed boek was om wat theorie te leren. Welken boeken gebruik(t)en jullie? Of doet niemand hier aan theorie?
Naja slaperig zijn lijkt me geen stoornis..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:44 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Zoiets als slaperige mensen een uurtje asociale deathmetal marteling laten ondergaan, zodat ze weer wat actiever worden?![]()
Is het ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:57 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ohja, had ik wat van gelezen in je fotoboek. Klinkt interessant.
Boer. Akoestisch gitaartje op je schoot, hoedje op.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:30 schreef punkjunk het volgende:
Ik was vandaag aan het beune met me trekker, komt Jimi Hendrix op de radio, 10 km harder, daarna komt Steppenwulf, 10 km harder, Frampton, 10 km harder, Golden Earring, 5km harder.
Dat malle ding kan dus écht 55.
Alleen jammer dat je niet al die prachtige nummers mee kan spelen én rijden te gelijk.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:30 schreef punkjunk het volgende:
Ik was vandaag aan het beune met me trekker, komt Jimi Hendrix op de radio, 10 km harder, daarna komt Steppenwulf, 10 km harder, Frampton, 10 km harder, Golden Earring, 5km harder.
Dat malle ding kan dus écht 55
Whahaha jeejquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Toevallig. Ik ken een naamgenote van je die dat ook studeert..
Geen idee. Ze woont in Amersfoort. Kweenie waar ze het studeert.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha jeej
Dan iig niet in Nijmegen, want volgens mij ken ik alle muziektherapiestudenten hier.
Maar hoe stuur ik dan? En hoe leun ik op de pook?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Boer. Akoestisch gitaartje op je schoot, hoedje op.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:22 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb net 950 euro overgemaakt daar me bankrekening dus ik zal morgen wel een hollowbody kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik toch goed spammen!
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Tommyquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef inkie1010 het volgende:
hoi hoi!![]()
Ik heb vorige week Somewhere over The Rainbow opgenomen op Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=52RTmwC1VMY
Ik ben helemaal in de Tommy Emmanuel stemming14 december naar zijn concert!
Beemsterkermisquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:48 schreef punkjunk het volgende:
Ik ga dit jaar waarschijnlijk heen. Vorige jaren ging het niet omdat ik precies op vakantie was. Een nadeel is wel dat de Zwarte Cross precies met de Beemster kermis valt, waardoor me maatjes niet mee willen..
Boeren.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:48 schreef punkjunk het volgende:
Ik ga dit jaar waarschijnlijk heen. Vorige jaren ging het niet omdat ik precies op vakantie was. Een nadeel is wel dat de Zwarte Cross precies met de Beemster kermis valt, waardoor me maatjes niet mee willen..
Boeren.
jullie kennen waarschijnlijk al wel dit meesterlijke filmpje, gemaakt op de zwarte crossquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:51 schreef Deansensitized het volgende:
Zwarte Cross is toch veel vetter man
Footswitch FS-5U (BOSS)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:20 schreef Rammstino het volgende:
HoiWie weet welke footswitch werkt met een Roland cube?
Dankjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Footswitch FS-5U (BOSS)
bron: http://www.roland.com/products/en/CUBE-30/specs.html
Inderdaad... ga naar de gitaarboer en vraag om een unlatching footswitch... of je zoekt een circuit op het internet en bouw je eigenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:25 schreef Aresdreams het volgende:
zolang ze een zelfde schakeling hebben moet het werken
Klant: ik ben op zoek naar een unlatching footswitchquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Inderdaad... ga naar de gitaarboer en vraag om een unlatching footswitch...
Ik zei gitaarboer, niet een gehandicaptenzorgloket met muziekinstrumentenopslag...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Klant: ik ben op zoek naar een unlatching footswitch
Feedback medewerker:
a) Nou, wie zoekt zal vinden
b) Eueeeheuheuhehhh
c) Die hebben we niet op voorraad, zal ik er een bestellen?
OMG, dat filmpje zit vol met minstens 30 geweldige quotes!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
[..]
jullie kennen waarschijnlijk al wel dit meesterlijke filmpje, gemaakt op de zwarte cross![]()
![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=ZZl7qOs_Aq8
wat is die vent een held zeg!![]()
Dat zou nog het meest kansloze zijn omdat Feedback maandagen gesloten is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zei gitaarboer, niet een gehandicaptenzorgloket met muziekinstrumentenopslag...
En dan nog mis je optie D:
d) Kom maandag maar terug, het is zaterdag en ik wil ook een beetje weekend hebben.
Sounds like Feedback allrightquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:01 schreef Doodkapje het volgende:
niet een gehandicaptenzorgloket met muziekinstrumentenopslag...
Ik heb me al voorgenomen later met mijn eigen zaak gewoon maandag open te zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:37 schreef Witchfynder het volgende:
Weet iemand trouwens waarom in godsnaam muziekwinkels op maandag dicht zijn?!
Dus je gaat a.s. maandag open?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik heb me al voorgenomen later met mijn eigen zaak gewoon maandag open te zijn [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Feedback medewerker:
b) Eueeeheuheuhehhh
Ghetto fixesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:30 schreef ibaneX het volgende:
Voor die cube pedaal ik heb gewoon een deurbel knopje aan een mono jack kabel gemaakt: lowcost en het werkt.
Deurbell in een plankje gemaakt en kloar
Ook goeiemorgenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:13 schreef Dribbel_ het volgende:
BHUHHHHHH
en dit drama ook nogquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:27 schreef Deansensitized het volgende:
Sterkte kerel!! Leuke ochtend gehad lees ik wel
en dan komt het binnen onder de naam aquarius...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Feedback medewerker:
b) Eueeeheuheuhehhh
Over drie weken is het binnen volgens de planning, maar reken er maar niet op dat u ooit nog krijgt wat u besteldquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een feedback medewerker bij de macdonald
"ik wil graag wat bestellen:
mcdonalds medewerker:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat vraag je aan een marrokaan met een stropdan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een feedback medewerker bij de macdonald
"ik wil graag wat bestellen:
mcdonalds medewerker:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Radio in een kast met slot doen. knop vastzetten. Vriendelijk verzoeken om "met zen kenker handjes van die radio af te blijvenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker dan!
Heb zelf hier een collega die elke keer als ik het kantoortje uitloop de radio van Arrowop slamFM
zet
Het lef van die gozer
Of gewoon een willekeurige lokale punkband om 3:00 uur 'snachts naar zijn huis sturen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:44 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Radio in een kast met slot doen. knop vastzetten. Vriendelijk verzoeken om "met zen kenker handjes van die radio af te blijven"
elke keer als hij er aan zit bvingerkootje er af hakkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:15 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Of gewoon een willekeurige lokale punkband om 3:00 uur 'snachts naar zijn huis sturen.
*noteert*quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:44 schreef Doodkapje het volgende:
Het ziet er naar uit dat we gaan optreden op 16 novemberin Arnhem...
Bij Keymusic konden ze een pedaal niet leveren. Ze waren er helemaal beduusd van. Volgens mij gingen ze allemaal op de gevel van het pand kijken of ze wel bij de goede winkel werkten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Over drie weken is het binnen volgens de planning, maar reken er maar niet op dat u ooit nog krijgt wat u besteld
Ayreonquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*noteert*
Ik vind overigens dat jullie eens met Elister moeten optreden en hun zangeres (mijn Ayreonige beste vriendin) vindt dat ook..
Hele dingquote:Het Sticht, zoals de provincie Utrecht in de middeleeuwen werd genoemd was vroeger vaak het toneel van oorlogen tussen Graafschap Holland en Gelre. Op 15 september van dit jaar liet men deze goede oude tijden herleven in de Escape in Veenendaal. De Hollanders zijn vertegenwoordigd met de band Conorach uit Delft terwijl vanuit Gelderland Heidevolk en Thronar oprukken naar de Utrechtse heuvelrug. Ook Groningen doet mee: Elexorien komt helemaal vanuit het hoge noorden om te laten zien dat men daar meer kan dan suikerbieten verbouwen.
Overigens is het voor de gemiddelde metalhead maar goed dat er die dag nog iets te doen viel in de Escape want Veenendaal vierde feest. Met een houseparty in het gemeentepark en tropische muziek op het buitenpodium naast de Escape. En die tropische muziek begint net als iedereen nog voor de deur staat te wachten. Gelukkig gaat de zaal op tijd open. Snel naar binnen!
"The Riders From The West" - Conorach
Op een week na een jaar geleden maakte Conorach zijn live debuut in Delft als voorprogramma van Annatar en daarmee zijn ze de 'jongste' band van deze avond. Wat hun podiumpresentatie betreft zijn ze in dat jaar een stuk zelfverzekerder geworden maar ik denk niet dat Conorach ooit een band van wild rondrennende muzikanten zal worden (denk maar aan Korpiklaani)
De heren worden in ieder geval goed ontvangen. Conorach speelde vorig jaar december op het Archeon Midwinter Fair en toen had de zanger de vlag van Graafschap Holland bij zich. Vandaag heeft hij ook een vaatje drank meegenomen. Dat weten veel mensen wel te waarderen. Conorach geeft een vlekkeloze show en de Escape is al aardig vol met enthousiaste mensen. Wij van Graafschap Holland mogen dan wel veruit in de minderheid zijn, aan de muzikale prestaties zal het in ieder geval niet liggen.
Setlist Conorach:
The Oaken Shield
Prodigy Of The Sea
Awaiting The End
The Hunt
Riders From The West
Störtebeker
Voice Of Despair
Ik vind optredens altijd wel kunnenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*noteert*
Ik vind overigens dat jullie eens met Elister moeten optreden en hun zangeres (mijn Ayreonige beste vriendin) vindt dat ook..
Dikke review man!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:28 schreef Witchfynder het volgende:
Whoei! Vette recensie van ons op de Aardschoksite!.
[..]
Hele ding
Yeah!.
tof manquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:28 schreef Witchfynder het volgende:
Whoei! Vette recensie van ons op de Aardschoksite!.
[..]
Hele ding
Yeah!.
Heb al een mailtje gestuurd of ze bandavonden hebben etc.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:13 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, maar wel cool..
Hm, wij moeten maar echt eens in Nijmegen gaan spelen. Staddijk, yeah!
En thanks dudes..
Shit man! Wat was de reden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:09 schreef imported_sphinx het volgende:
En staddijk ook want die hebben ons gecancelled.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:25 schreef Cynic het volgende:
Vanwege het hebben van geen drummer?
Drie keer raden wat wij spelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:15 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Of gewoon een willekeurige lokale punkband om 3:00 uur 'snachts naar zijn huis sturen.
Zou je willenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:32 schreef TeleluvR het volgende:
Stuur maar op, die 12,50 + T-shirt!
Oh vast, alleen bij mijn elektrische gitaren is dat altijd aan de bovenkant.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:11 schreef TeleluvR het volgende:
Bij een electrische toch ook vaak zat?
Die van ons waren 10,- en daar maakten we ook nog een idioot percentage aan winst op. 10,- is een mooie psychologische grens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:59 schreef TeleluvR het volgende:
Hoe graag ook bands sponsor, 12,50 vind ik wel wat veel.... zeker voor een band die niet 'mijn muziek' maakt...
Wel een tof shirt!
Da;s waar. 12,50 is veel geld, 9,95 niet...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die van ons waren 10,- en daar maakten we ook nog een idioot percentage aan winst op. 10,- is een mooie psychologische grens..
Maar jullie zijn al beroemd enzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:45 schreef Cynic het volgende:
Die van ons zijn ¤15 volgens mij en die verkopen ook wel.
Ja, maar die zijn goed!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:04 schreef SNArky het volgende:
Nee, dan Dream Theater, die vragen met droge ogen 36,50 voor een shirtje![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:13 schreef Cynic het volgende:
oeh, ik zal straks eens wat opnemen met mijn hollow-body. Dat was even wat uitgelopen...
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:13 schreef Cynic het volgende:
oeh, ik zal straks eens wat opnemen met mijn hollow-body. Dat was even wat uitgelopen...
volgens mij alleen de duurdere... bij deze zul je hooguit een tas krijgenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:31 schreef punkjunk het volgende:
Worden Gretsches eigelijk geleverd met koffer?
Dat ze amper 24 frets-modellen hebben lijkt me er in elk geval eentje.quote:
Ah amper, maar ze zijn er dus welquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat ze amper 24 frets-modellen hebben lijkt me er in elk geval eentje.
Da's een kwestie van smaak inderdaad, maar ik wil zelf eigenlijk voortaan overal 24 frets op hebben, dan heb je 2 volledige oktaven ter beschikking en heb je wat meer ruimte hoger op de hals.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ah amper, maar ze zijn er dus wel![]()
En waar heb je 24 voor nodig, komt toch nooit boven de 15 [ afbeelding ]
Jawel, het gebrek aan linkshandige uitvoeringen van de coolste basmodellen. Zoals de V of de Z.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |