Thuis zitten en geld binnen krijgen is beter jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:01 schreef Witchfynder het volgende:
Dat is niet moeilijk te overtreffen..
Bah, werken.
Naja ik doe t liever ook niet, maar ik moet het wel doen voor school, dusja.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
Theorie![]()
Wil het wel leren opzich, maar heb er het geduld niet voor. Sta heel soms wel eens met een toonladdertje te pielen, maar dat slaat binnen 5 minuten over in lekker raggen
Dus![]()
Die heb ik ook! Is idd een goed en duidelijk boek.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:50 schreef Dupje het volgende:
Eenvoudige algemene muziekleer van Bernard Nelleke.
Hij is wel duidelijk!
Die heb ik ook, erg compleet boekje. En ik heb nog een duits boekje die nog wat droger is. Puur als naslagwerk allemaal, heb me voorgenomen ooit nog eens flink aan de studie te gaan maar ik red me voorlopig nog wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:48 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Is idd een goed en duidelijk boek.
Ik heb ook Algemene Muziekleer van Theo Willemse (link ) maar deze is een stuk "zakelijker" geschreven. Dit boek gaat echter wel dieper (meer wetenschappelijk) dan het boek van Bernard Nelleke.
Wat studeer je dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naja ik doe t liever ook niet, maar ik moet het wel doen voor school, dusja.
Muziektherapiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:54 schreef SlaggY het volgende:
Ik vind het juist leuk om ook met de theorie bezig te zijn. Anders heb ik het idee dat ik maar wat nummertjes (tabs enzo) sta te spelen zonder dat ik weet wat ik nou echt aan het doen ben.
[..]
Wat studeer je dan?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:54 schreef Cynic het volgende:
Ik wil een Fender Showmaster
Wist niet eens dat ze gitaren maakten met 24 frets, en deze ziet er ook erg gaaf uit!
24 frets zijn wel handig... van het weekend geprobeerd om één van onze nummers akoestisch te spelen, maar bij de solo kwam ik er een aantal tekortquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bedoel je Fender of in het algemeen??
24 frets zijn er namelijk zat
Zoiets als slaperige mensen een uurtje asociale deathmetal marteling laten ondergaan, zodat ze weer wat actiever worden?quote:
Fender, ik ben natuurlijk op de hoogte van het bestaan van gitaren met 24 fretsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bedoel je Fender of in het algemeen??
24 frets zijn er namelijk zat
Ohja, had ik wat van gelezen in je fotoboek. Klinkt interessant.quote:
Je weet het maar nooitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Fender, ik ben natuurlijk op de hoogte van het bestaan van gitaren met 24 frets
Die beste meneer speelt op een RG... heb weinig RG's gezien met 22 fretsquote:
Geen theorie, maar praktijk;quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:37 schreef SlaggY het volgende:
Net dit boek besteld. M'n leraar zei dat het een goed boek was om wat theorie te leren. Welken boeken gebruik(t)en jullie? Of doet niemand hier aan theorie?
Naja slaperig zijn lijkt me geen stoornis..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:44 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Zoiets als slaperige mensen een uurtje asociale deathmetal marteling laten ondergaan, zodat ze weer wat actiever worden?![]()
Is het ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:57 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ohja, had ik wat van gelezen in je fotoboek. Klinkt interessant.
Boer. Akoestisch gitaartje op je schoot, hoedje op.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:30 schreef punkjunk het volgende:
Ik was vandaag aan het beune met me trekker, komt Jimi Hendrix op de radio, 10 km harder, daarna komt Steppenwulf, 10 km harder, Frampton, 10 km harder, Golden Earring, 5km harder.
Dat malle ding kan dus écht 55.
Alleen jammer dat je niet al die prachtige nummers mee kan spelen én rijden te gelijk.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:30 schreef punkjunk het volgende:
Ik was vandaag aan het beune met me trekker, komt Jimi Hendrix op de radio, 10 km harder, daarna komt Steppenwulf, 10 km harder, Frampton, 10 km harder, Golden Earring, 5km harder.
Dat malle ding kan dus écht 55
Whahaha jeejquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Toevallig. Ik ken een naamgenote van je die dat ook studeert..
Geen idee. Ze woont in Amersfoort. Kweenie waar ze het studeert.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha jeej
Dan iig niet in Nijmegen, want volgens mij ken ik alle muziektherapiestudenten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |