quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
Ik ga donderdag dan toch eindelijk eens naar een Feedback
niet echt, en als je op de drum afdeling een klein menneke tegenkomt die naar de naam matthijs luistert, doet hem de groetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
Ik ga donderdag dan toch eindelijk eens naar een Feedback. Ik ga in Eindhoven kijken, hebben ze daar wat leuke hollowbodys hangen?
Maar ik kan donderdag helemaal nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
Ik ga donderdag dan toch eindelijk eens naar een TeleluvR') . Ik ga in Leiden kijken, daar hebben ze wat leuke hollowbodys hangen!
Ik ga zal ff zwaaien dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:06 schreef Aresdreams het volgende:
nee, onze drummer, ik werk niet bij feedback... thank god...
maar als je op het station staat, spoor 1, tegen het einde waar de treinen heen rijden (maastricht) en je ziet zo een gebouw waar KPN op staat, dan werk ik daar ergens op de 3e verdieping
Zolang je daar maar geen InternetPlusBellen-verbindingen aan het verprutsen bent, want dan bezorg je mij alleen maar meer werk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:06 schreef Aresdreams het volgende:
nee, onze drummer, ik werk niet bij feedback... thank god...
maar als je op het station staat, spoor 1, tegen het einde waar de treinen heen rijden (maastricht) en je ziet zo een gebouw waar KPN op staat, dan werk ik daar ergens op de 3e verdieping
nee zakelijke kantquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zolang je daar maar geen InternetPlusBellen-verbindingen aan het verprutsen bent, want dan bezorg je mij alleen maar meer werk..
Ik heb altijd klanten van andermans bedrijven aan de lijn. Potdorie!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb klanten genoeg aan de lijn gehad bij een ander bedrijf...
En van de toetseniste die zo voorovergebogen zit dat het eerder lijkt alsof ze tijdens het optreden in haar agenda aan het schrijven is.quote:
zoiets hebben wij ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
En van de toetseniste die zo voorovergebogen zit dat het eerder lijkt alsof ze tijdens het optreden in haar agenda aan het schrijven is.
En als ze nog één keer proberen mijn keyboard te stelen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
zoiets hebben wij ook!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zie ook hoe hij geen enkele toets ingedrukt heeftquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als ze nog één keer proberen mijn keyboard te stelen...
ach ja, maar omdat het meestal niet leuk is (en ik niet elke dag van regio eindhoven naar nijmegen wil tuffen) ben ik maar gekapt met telefoonistje spelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
Meestal niet..
Maar het is iig leuker dan grindcore luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |