Ja ze schijnen alleen behoorlijk inde mix te verzuipen bij optredensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:22 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij komt er uit een Spider III stack best een aardig geluid. Nee, natuurlijk is het geen Mesa/Boogie, maar ik speel dat liever op een goede Line6 dan een slechte Marshall (ja die heb je ook).
Ben benieuwd wat er uit die samenwerking met Bogner komt...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ze schijnen alleen behoorlijk inde mix te verzuipen bij optredens
Maar voor thuis perfect dus voor die prijs
Schijnt niet zo super te zijn als dat ze het zelf vindenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er uit die samenwerking met Bogner komt...
Garbage gebruikte wel Line 6 spul de laatste keer dat ik ze zag, maar dat waren geen Spiders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb nog nooit iemand live gezien met zo'n spider ding zijn toch meer slaapkamer amps ?
geweldig geluid.... ik schiet geld tekort maar over 21 dagen staat ie hier!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er uit die samenwerking met Bogner komt...
Iedereen "grote bands" gebruiken marshall's met buizen en tig effecten omdat: ze het wel kunnen betalen om overrated amp's te kopen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb nog nooit iemand live gezien met zo'n spider ding zijn toch meer slaapkamer amps ?
gaylordquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Idd.
De bassist van The Girls gaat op de TMF Awards met een I Kissed Charles T-shirt lopen, en z'n hele slagplaat vol met stickers!
Oh ik heb tig bands gezien van mensen die net hun gitaar vasthielden tot grote bands ja maar zelfs daartussen nooit geizen en dat viel me op jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:54 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Iedereen "grote bands" gebruiken marshall's met buizen en tig effecten omdat: ze het wel kunnen betalen om overrated amp's te kopen.
Oja line6 is ideaal in mijn bandje (beetje kofferen enzo)
wordt hier al 4,5 jaar onstage naar volle tevredenheid gebruikt!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:42 schreef TeleluvR het volgende:
Ach die duurste uit de serie lijkt me best leuk en zou ik best wel eens onstage willen proberen!
Groove Factoryquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:13 schreef Aresdreams het volgende:
wat zijn de betere zaken om voor een bas gitaar te zoeken?
John Myung doet het anders ook best aardig met 6 snarenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:19 schreef Aresdreams het volgende:
neuh, meer zo een slaghout met minder dan 6 snaren over het algemeen, maar beter dan het goedkoopste soort, en een winkel waar ze veel van die bassen hebben natuurlijk
Ik zou een muziekwinkel proberen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:13 schreef Aresdreams het volgende:
wat zijn de betere zaken om voor een bas gitaar te zoeken?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
Ik ga donderdag dan toch eindelijk eens naar een Feedback
niet echt, en als je op de drum afdeling een klein menneke tegenkomt die naar de naam matthijs luistert, doet hem de groetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
Ik ga donderdag dan toch eindelijk eens naar een Feedback. Ik ga in Eindhoven kijken, hebben ze daar wat leuke hollowbodys hangen?
Maar ik kan donderdag helemaal nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
Ik ga donderdag dan toch eindelijk eens naar een TeleluvR') . Ik ga in Leiden kijken, daar hebben ze wat leuke hollowbodys hangen!
Ik ga zal ff zwaaien dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:06 schreef Aresdreams het volgende:
nee, onze drummer, ik werk niet bij feedback... thank god...
maar als je op het station staat, spoor 1, tegen het einde waar de treinen heen rijden (maastricht) en je ziet zo een gebouw waar KPN op staat, dan werk ik daar ergens op de 3e verdieping
Zolang je daar maar geen InternetPlusBellen-verbindingen aan het verprutsen bent, want dan bezorg je mij alleen maar meer werk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:06 schreef Aresdreams het volgende:
nee, onze drummer, ik werk niet bij feedback... thank god...
maar als je op het station staat, spoor 1, tegen het einde waar de treinen heen rijden (maastricht) en je ziet zo een gebouw waar KPN op staat, dan werk ik daar ergens op de 3e verdieping
nee zakelijke kantquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zolang je daar maar geen InternetPlusBellen-verbindingen aan het verprutsen bent, want dan bezorg je mij alleen maar meer werk..
Ik heb altijd klanten van andermans bedrijven aan de lijn. Potdorie!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb klanten genoeg aan de lijn gehad bij een ander bedrijf...
En van de toetseniste die zo voorovergebogen zit dat het eerder lijkt alsof ze tijdens het optreden in haar agenda aan het schrijven is.quote:
zoiets hebben wij ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
En van de toetseniste die zo voorovergebogen zit dat het eerder lijkt alsof ze tijdens het optreden in haar agenda aan het schrijven is.
En als ze nog één keer proberen mijn keyboard te stelen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
zoiets hebben wij ook!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zie ook hoe hij geen enkele toets ingedrukt heeftquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als ze nog één keer proberen mijn keyboard te stelen...
ach ja, maar omdat het meestal niet leuk is (en ik niet elke dag van regio eindhoven naar nijmegen wil tuffen) ben ik maar gekapt met telefoonistje spelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
Meestal niet..
Maar het is iig leuker dan grindcore luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |