Als je gitaar kan spelen, kan je gitaar spelen. Merk is niet zo belangrijk, zeker niet voor een beginner.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die gitaar die ik nu heb is verder goed? Ik wil natuurlijk geen slecht merk hebben
Of maakt dat niet zoveel uit?
Onzin. Beginners moeten een goede dure gitaar hebben, zodat ze die na een half jaar niet opschieten voor een prikkie aan mij kunnen verkopenquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je gitaar kan spelen, kan je gitaar spelen. Merk is niet zo belangrijk, zeker niet voor een beginner.
Hoe is de gitaar zelf? Is de nek nog recht, haal je je vingers niet open aan de frets?quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die gitaar die ik nu heb is verder goed? Ik wil natuurlijk geen slecht merk hebben
Of maakt dat niet zoveel uit?
Veel beter, zoniet best.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:58 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb me oude avatar weer zuruck!
Klopt. Het is eerder precisie, iets waar een electrische gitaar vergeeflijker in is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dat het beter is omdat je harder moet drukken is onzin.
Eensquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:58 schreef Witchfynder het volgende:
Samenvattend: koop een goede middenklassen. Een low end schiet je jezelf mee in de voet, een high end gitaar (900+ euro) heb je nog lang niet nodig (zo niet nooit).
Eens. Jammer dat veel starters dat niet doorhebbenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Vaak kopen mensen goedkope meuk om te kijken 'of ze het leuk vinden'... tja, met een hark met snaren weet je vrijwel zeker dat je het niet leuk gaat vinden. Dat vind ik zo'n kutmentaliteit he. Waar zijn de gokkers nou? De gamblers? Kopo je een plank van ¤300 en blijk je het niet leuk te vinden, nouja, dan maar op marktplaats voor ¤50 minder. Dan heb je jezelf in ieder geval de kans gegeven om tot een fatsoenlijk besluit te komen.
Vroegah had je dat soort veilingsites nog niet echt...quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Eens. Jammer dat veel starters dat niet doorhebben![]()
Daar heb je die troep voor toch??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:21 schreef Aresdreams het volgende:
Ach ja
mogelijk onze eigen backline mee naar het optreden... organisatie had nog geen backline....
ach ja, over me eigen troep spelen is wel oke
Man... vergeleken met die AVT (die hard trouwens wel erg lekker klinkt) lijkt het bij die Samick of je een natte drol door een ventilator schiet...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
ach ja, thuis is een klein rot versterkertje meer dan genoeg
Het is in het vorige topic nog maar 10x voorbijgekomenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als je nog een mooie semi verkoopt, laat het me weten.
Vet ding, Brain!quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:35 schreef guitarist.nl het volgende:
Eindelijk een redelijke foto met m'n SG!
[ afbeelding ]
Het gaat niet om de grootte van je aanhanger, maar om wat je ermee doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:34 schreef Deansensitized het volgende:
Onze aanhanger is lekker groter
Heerlijk ideaal, oefenhok leegtrekken, inladen en gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:00 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom zei ik het ook zo, wou gewoon ook even pimpen met mijn piem0l
NEEquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:31 schreef SNArky het volgende:
Zeg dribbel, zeg je niet eens hoi als je langsfietst.
Dat is wel coolquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Idd.
De bassist van The Girls gaat op de TMF Awards met een I Kissed Charles T-shirt lopen, en z'n hele slagplaat vol met stickers!
Oh toen sliep ik nog zou best kunnen dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:24 schreef SNArky het volgende:
[..]
Vanochtend, op de rontgenweg (volgens mij ging jij richting station).
Met een mooi kleedje eroverheen is het een prima nachtkastje...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb nog nooit iemand live gezien met zo'n spider ding zijn toch meer slaapkamer amps ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |