OMG, dat filmpje zit vol met minstens 30 geweldige quotes!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
[..]
jullie kennen waarschijnlijk al wel dit meesterlijke filmpje, gemaakt op de zwarte cross![]()
![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=ZZl7qOs_Aq8
wat is die vent een held zeg!![]()
Dat zou nog het meest kansloze zijn omdat Feedback maandagen gesloten is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zei gitaarboer, niet een gehandicaptenzorgloket met muziekinstrumentenopslag...
En dan nog mis je optie D:
d) Kom maandag maar terug, het is zaterdag en ik wil ook een beetje weekend hebben.
Sounds like Feedback allrightquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:01 schreef Doodkapje het volgende:
niet een gehandicaptenzorgloket met muziekinstrumentenopslag...
Ik heb me al voorgenomen later met mijn eigen zaak gewoon maandag open te zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:37 schreef Witchfynder het volgende:
Weet iemand trouwens waarom in godsnaam muziekwinkels op maandag dicht zijn?!
Dus je gaat a.s. maandag open?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik heb me al voorgenomen later met mijn eigen zaak gewoon maandag open te zijn [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Klant: ik ben op zoek naar een unlatching footswitch
Feedback medewerker:
a) Nou, wie zoekt zal vinden
b) Eueeeheuheuhehhh
c) Die hebben we niet op voorraad, zal ik er een bestellen?
Ghetto fixesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:30 schreef ibaneX het volgende:
Voor die cube pedaal ik heb gewoon een deurbel knopje aan een mono jack kabel gemaakt: lowcost en het werkt.
Deurbell in een plankje gemaakt en kloar
Ook goeiemorgenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:13 schreef Dribbel_ het volgende:
BHUHHHHHH
en dit drama ook nogquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:27 schreef Deansensitized het volgende:
Sterkte kerel!! Leuke ochtend gehad lees ik wel
en dan komt het binnen onder de naam aquarius...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Klant: ik ben op zoek naar een unlatching footswitch
Feedback medewerker:
a) Nou, wie zoekt zal vinden
b) Eueeeheuheuhehhh
c) Die hebben we niet op voorraad, zal ik er een bestellen?
Over drie weken is het binnen volgens de planning, maar reken er maar niet op dat u ooit nog krijgt wat u besteldquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een feedback medewerker bij de macdonald
"ik wil graag wat bestellen:
mcdonalds medewerker:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat vraag je aan een marrokaan met een stropdan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een feedback medewerker bij de macdonald
"ik wil graag wat bestellen:
mcdonalds medewerker:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Radio in een kast met slot doen. knop vastzetten. Vriendelijk verzoeken om "met zen kenker handjes van die radio af te blijvenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker dan!
Heb zelf hier een collega die elke keer als ik het kantoortje uitloop de radio van Arrowop slamFM
zet
Het lef van die gozer
Of gewoon een willekeurige lokale punkband om 3:00 uur 'snachts naar zijn huis sturen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:44 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Radio in een kast met slot doen. knop vastzetten. Vriendelijk verzoeken om "met zen kenker handjes van die radio af te blijven"
elke keer als hij er aan zit bvingerkootje er af hakkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:15 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Of gewoon een willekeurige lokale punkband om 3:00 uur 'snachts naar zijn huis sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |